Bekijk volle/desktop versie : -Nador 2011!!-

Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11

26-06-2011, 17:40

Citaat door A-AMAZIGHIA:
Nadorrrrrr, ik vertrek 8 juli Inscha'Allah
Inch'Allah, waar in Nador en met vluigtuig of auto?

26-06-2011, 17:40

Citaat door jeweetwie:
Inch'Allah, waar in Nador en met vliegtuig of auto?
met de auto, mn vader heeft daar een huis dicht bij het station,,,Maar ik ben vaak bij mn neef en die woont in de buurt van hotel Babel.

26-06-2011, 17:42

Citaat door jeweetwie:
Inch'Allah, waar in Nador en met vluigtuig of auto?

Met het vliegtuig en me vader gaat met mijn neef en oom met de auto.
Ik ga naar Oulad Brahim en uiteraard Bouyafa daar kom ik oorspronkelijk vandaan. En jij?

26-06-2011, 17:42

Citaat door motje___bokarso:
met de auto, mn vader heeft daar een huis dicht bij het station,,,Maar ik ben vaak bij mn neef en die woont in de buurt van hotel Babel.
Leuk, Inch'Allah komen jullie goed aan dan! Nador gaat de topper worden Inch'Allah!

26-06-2011, 17:44

Citaat door A-AMAZIGHIA:

Met het vliegtuig en me vader gaat met mijn neef en oom met de auto.
Ik ga naar Oulad Brahim en uiteraard Bouyafa daar kom ik oorspronkelijk vandaan. En jij?
Inch'Allah komen jullie goed aan! Ik ga met vliegtuig, ik woon in Ezghenghan,maar heb Nador liever : ).

26-06-2011, 17:47

Citaat door jeweetwie:
Inch'Allah komen jullie goed aan! Ik ga met vliegtuig, ik woon in Ezghenghan,maar heb Nador liever : ).
Allahoema Ameen, shokran! Nador is gezellig he! Haha Ezghenghan is zo dood vind ik persoonlijk.. Wanneer vertek jij?

26-06-2011, 17:48

Citaat door A-AMAZIGHIA:
Allahoema Ameen, shokran! Nador is gezellig he! Haha Ezghenghan is zo dood vind ik persoonlijk.. Wanneer vertek jij?
Ezghenghan is leuk maar soms saai hahha Nador is veel leuker. En ik vertrek volgende maandag,4 juli Inch'Allah.

26-06-2011, 17:49

Citaat door jeweetwie:
Ezghenghan is leuk maar soms saai hahha Nador is veel leuker. En ik vertrek volgende maandag,4 juli Inch'Allah.
Haha precies! Over een weekje oehh spannend! Alvast Triq Salama Allah ie wassalkoem Bighair. Vanuit waar ga je? En welke maatschappij?

26-06-2011, 17:51

Citaat door A-AMAZIGHIA:
Haha precies! Over een weekje oehh spannend! Alvast Triq Salama Allah ie wassalkoem Bighair. Vanuit waar ga je? En welke maatschappij?
Allahoema Ameen op je du3a lieve zuster voor jou hetzefde. Ik vertrek van Belgie,Charleroi van maatschappij Jetair. En jij?

26-06-2011, 17:54

Citaat door jeweetwie:
Allahoema Ameen op je du3a lieve zuster voor jou hetzefde. Ik vertrek van Belgie,Charleroi van maatschappij Jetair. En jij?
Shokran, Inscha'Allah. Ik vertrek ook vanuit Belgie, vanuit Brussel om precies te zijn met het vliegmaatschappij Royal Air Maroc.

26-06-2011, 17:56

Citaat door A-AMAZIGHIA:
Shokran, Inscha'Allah. Ik vertrek ook vanuit Belgie, vanuit Brussel om precies te zijn met het vliegmaatschappij Royal Air Maroc.
Ja ken ik, maar is te duur vind ik, Jetair komt goedkoper uit vind ik. En kan niet wachten om te vertrekken Nador gaat de topper zijn inch'Allah!

26-06-2011, 17:58
Donderdag inshallah 30juni dus

26-06-2011, 18:01

Citaat door jeweetwie:
Ja ken ik, maar is te duur vind ik, Jetair komt goedkoper uit vind ik. En kan niet wachten om te vertrekken Nador gaat de topper zijn inch'Allah!
Klopt het is wel prijzig maargoed wij gaan altijd met die vliegtuigmaatschappij.
Ik ook niet heeeeeeeerlijk! Hoelaat vertrekt joun vliegtuig?

26-06-2011, 18:02

Citaat door LachBekkie__:
Donderdag inshallah 30juni dus
Inch'Allah inch'Allah kom je goed aan!!

26-06-2011, 18:02

Citaat door A-AMAZIGHIA:
Klopt het is wel prijzig maargoed wij gaan altijd met die vliegtuigmaatschappij.
Ik ook niet heeeeeeeerlijk! Hoelaat vertrekt joun vliegtuig?
Om 14.00 is inchecken en denk 15.00 ofzo vertrek het vliegtuig en bij jou?

Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11