Bekijk volle/desktop versie : Is dit nieuw op bruiloften??

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9

27-06-2011, 01:11

Citaat door toestemming_:
Hahahahahahah ja, wollah ze heeft gelijk!! Haha maar dat heb je vaker hoor, zoals ik net al als voorbeeld nam. Mijn oma uit FR was eens bij ons toen mijn ma in het ziekenhuis lag en ze verzorgde ons toen in 2004. Ik zei toen een keer tegen mijn broertje hou je bekkkkkk. Kwam me oma aan zei ze riep je me nou? Ik zei nee. Bleek het dat Hou je bek (ik zei het een beetje snel ofso haha) iets in t Frans betekende als ik t me nog goed herinner. Ik heb ook weleens meegemaakt dat ik iets vertel en de persoon aan wie ik het vertel wel luistert, maar na mijn 'verhaal' zich helemaal plat lacht, terwijl ze het niet eens snapte. Haha kan ik zó niet tegen!!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA aahhhwwww echt zo schattig he.. leven als oma lijkt me zo cool en rustig.. iedereen om je heen schreeuwt en als jij iets zachtjes zegt luisteren ze meteen.. zehma zo'n koningin van je eigen kleine volk ben je dan!!! En idd als ze nie eens hebbe begrepen, en dan gaan lachen hahhahaha vervelend hoor!! Ik heb dat met berbers.. als me oma het praat versta ik het soms nie maybe omdat onze uitspraak zo verkaast is.. dan ligt iedereen in een deuk en omdat ik dan 1 woordje nie snap lach ik pas laaaaater pfff

27-06-2011, 01:15

Kan alleen deze nog vinden. Dit is de korte versie: http://www.youtube.com/watch?v=wRmZEl7VdTc

ALLAYEMMA INOEEE!!! Hahahahahahahhah breakdance?! Nieeetttt op mijn bruiloft, me oma's zouden hartaanval krijgen!!

27-06-2011, 02:51
ik begrijp niet wat er nou zo leuk is aan de marokkaanse bruiloften van tegenwoordig, en dan begrijjp ik het helemaal niet van sommige mannen en vrouwen die zo goed met islam bezig zijn en zich aan alle wetten en regels van Allah swt houden maar op hun bruiloftdag dat alles effe een dagje laten gaan denkend dat ze er strafloos vanaf zullen komen

Niet erbij nadenkend dat je met voorbedachte rade de wetten en regels van Allah swt overtreed en als daar al in de wereldse rechtbank een gigantisch hoge straf voor staat

Het ergste van de bruiloften van tegenwoordig vind ik nog dat men er zoveel geld aan verspilt dat men er soms een giga schuld aan overhoud en dan gooit men die dag ook nog 70% van het eten weg, en dan verwacht je en hoop je ook nog eens op een gezegend huwlijk terwijl je eigen familie in marokko op het moment dat jij die heerlijke pastilla de prullenbak in gooit zij met een lege maag naar bed gaan

27-06-2011, 23:20

Citaat door Driouch_Barbie:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA aahhhwwww echt zo schattig he.. leven als oma lijkt me zo cool en rustig.. iedereen om je heen schreeuwt en als jij iets zachtjes zegt luisteren ze meteen.. zehma zo'n koningin van je eigen kleine volk ben je dan!!! En idd als ze nie eens hebbe begrepen, en dan gaan lachen hahhahaha vervelend hoor!! Ik heb dat met berbers.. als me oma het praat versta ik het soms nie maybe omdat onze uitspraak zo verkaast is.. dan ligt iedereen in een deuk en omdat ik dan 1 woordje nie snap lach ik pas laaaaater pfff
Hahahahahah jaaa ik begrijp je helemaaal wollah!! Hahahahah. Bij niggers heb je dat ook wauhauahua hun oma is het ''opperhoofd'' van de familie. Hun moeder is niet de baas over haar kinderen, maar de oma van de familie schijnt daar de baas over te zijn. Als je iets wilt vragen moet je dat aan omalief doen hahahah.

27-06-2011, 23:21

Citaat door Driouch_Barbie:
ALLAYEMMA INOEEE!!! Hahahahahahahhah breakdance?! Nieeetttt op mijn bruiloft, me oma's zouden hartaanval krijgen!!
Het andere filmpje was nog erger hahaha, als je een account hebt kan je 't volgens mij checken haha!!

27-06-2011, 23:23

Citaat door Houdaifa:
ik begrijp niet wat er nou zo leuk is aan de marokkaanse bruiloften van tegenwoordig, en dan begrijjp ik het helemaal niet van sommige mannen en vrouwen die zo goed met islam bezig zijn en zich aan alle wetten en regels van Allah swt houden maar op hun bruiloftdag dat alles effe een dagje laten gaan denkend dat ze er strafloos vanaf zullen komen

Niet erbij nadenkend dat je met voorbedachte rade de wetten en regels van Allah swt overtreed en als daar al in de wereldse rechtbank een gigantisch hoge straf voor staat

Het ergste van de bruiloften van tegenwoordig vind ik nog dat men er zoveel geld aan verspilt dat men er soms een giga schuld aan overhoud en dan gooit men die dag ook nog 70% van het eten weg, en dan verwacht je en hoop je ook nog eens op een gezegend huwlijk terwijl je eigen familie in marokko op het moment dat jij die heerlijke pastilla de prullenbak in gooit zij met een lege maag naar bed gaan
Ja, dat is wel waar. Ik ben in 2009 naar een builoft van mijn neef zijn beste vriend geweest. Hij hield 'm in Marokko. Het was echt giga groot, kei veel mensen, allerlei bands enzovoort. En tsjah, half jaatje later gescheiden... Weg is alles!

28-06-2011, 01:49

Ja, dat is wel waar. Ik ben in 2009 naar een builoft van mijn neef zijn beste vriend geweest. Hij hield 'm in Marokko. Het was echt giga groot, kei veel mensen, allerlei bands enzovoort. En tsjah, half jaatje later gescheiden... Weg is alles!
ja dat hoor je inderdaad vaak, en dan durft men zich nog af te vragen waarom en dat ze altijd maar pech hebben in het leven.

28-06-2011, 23:24

Citaat door Houdaifa:
ja dat hoor je inderdaad vaak, en dan durft men zich nog af te vragen waarom en dat ze altijd maar pech hebben in het leven.
Ja, toch blijven ze weer de fout in gaan. De jongen waar ik het over heb, gaat dit jaar alweer zo'n groot feest geven. Nieuw vrouwtje gevonden

18-07-2011, 03:31

Citaat door Denhaagia:
Het ziet er echt saai uit.

[video=youtube;Y_9uQ0qUd0c]http://www.youtube.com/watch?v=Y_9uQ0qUd0c[/video]

Mannen die zo dansen, vanaf 0:38! Dat is echt leuk om te zien!
leuk joh!

18-07-2011, 04:21

Citaat door Farfella:
[video=youtube;WrslwGomMaA]http://www.youtube.com/watch?v=WrslwGomMaA[/video]

Of dit.. OMG gewoon.
Me broers & me pa zouden hem wat aandoen? Het klinkt misschien raar wat ik zeg

18-07-2011, 04:26

Citaat door Denhaagia:
Het ziet er echt saai uit.

[video=youtube;Y_9uQ0qUd0c]http://www.youtube.com/watch?v=Y_9uQ0qUd0c[/video]

Mannen die zo dansen, vanaf 0:38! Dat is echt leuk om te zien!
Ja is echt leuk zo maar ze kunnen niet echt goed reggada dansen, erg stijfjes allemaal

Ik kan het filmpje uit de eerste reactie niet openen

18-07-2011, 04:33

http://www.youtube.com/watch?v=Qq3YYkZ7vYk&NR=1

Hahah die vrouw rechts bij 1.18
Link doet het niet, wat is de titel op youtube?

27-06-2015, 02:23

Vroeger had je leukere leden. Nu gaat het alleen maar om populariteit, bleghh

27-06-2015, 02:25
Vroeger had je leuke topics.

27-06-2015, 11:48

http://www.youtube.com/watch?v=Qq3YYkZ7vYk&NR=1

Hahah die vrouw rechts bij 1.18
ik zie niets.

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9