Bekijk volle/desktop versie : Die Marokkaanse Chicks met hun videoclip relaties!!



Pagina's : [1] 2

18-10-2004, 20:22

Citaat door Coalitiepartner:
Wanneer worden die chicks een keer wakker ik word er gek van, ze kijken de hele dag videoclips en willen dat je zo ook zo behandelt als die hoez in die clips.

ze zien Nelly - my place,
zeggen ooh wat een leuke plaat, hij is zoooooooo lief dat die zijn ecusses aanbiedt aan haar. Wat is er zo goed aan die plaat?!! hij biedt geen excusses aan die ho hij zoekt een excusse om die HO nog eens op haar rug te leggen in zijn Place!!


Ze zien negerinnen hun ass shaken wat doen die maroc chicks nog meer shaken met hun kruiwagen ass!! ze zien beyonce naughty doen, doen ze haar na alleen 1000 keer erger!!

Worden jullie betaald om te acteren als Marokkaanse wannabe videoclip HOEZ?!!

Jullie mogen blij zijn als jullie een mooie aanrecht met een warm en een koud water kraan aangeboden krijgen later, zema excusses aanbieden!!
Kiss ass je mag blij zijn als jullie later 1 keer in de week naar buiten mogen van jullie man om te gaan werken voor de huur!!
.

18-10-2004, 20:25



Citaat door Coalitiepartner:
Wanneer worden die chicks een keer wakker ik word er gek van, ze kijken de hele dag videoclips en willen dat je zo ook zo behandelt als die hoez in die clips.

ze zien Nelly - my place,
zeggen ooh wat een leuke plaat, hij is zoooooooo lief dat die zijn ecusses aanbiedt aan haar. Wat is er zo goed aan die plaat?!! hij biedt geen excusses aan die ho hij zoekt een excusse om die HO nog eens op haar rug te leggen in zijn Place!!


Ze zien negerinnen hun ass shaken wat doen die maroc chicks nog meer shaken met hun kruiwagen ass!! ze zien beyonce naughty doen, doen ze haar na alleen 1000 keer erger!!

Worden jullie betaald om te acteren als Marokkaanse wannabe videoclip HOEZ?!!

Jullie mogen blij zijn als jullie een mooie aanrecht met een warm en een koud water kraan aangeboden krijgen later, zema excusses aanbieden!!
Kiss ass je mag blij zijn als jullie later 1 keer in de week naar buiten mogen van jullie man om te gaan werken voor de huur!!
ja kon het niet laten

18-10-2004, 20:26
u7m......

18-10-2004, 20:31
Hahahahahahah..


Funny topic.

Trouwens dat meisje uit de clip van Nelly, heeft een snor.

18-10-2004, 20:31



Citaat door Coalitiepartner:
Wanneer worden die chicks een keer wakker ik word er gek van, ze kijken de hele dag videoclips en willen dat je zo ook zo behandelt als die hoez in die clips.

ze zien Nelly - my place,
zeggen ooh wat een leuke plaat, hij is zoooooooo lief dat die zijn ecusses aanbiedt aan haar. Wat is er zo goed aan die plaat?!! hij biedt geen excusses aan die ho hij zoekt een excusse om die HO nog eens op haar rug te leggen in zijn Place!!


Ze zien negerinnen hun ass shaken wat doen die maroc chicks nog meer shaken met hun kruiwagen ass!! ze zien beyonce naughty doen, doen ze haar na alleen 1000 keer erger!!

Worden jullie betaald om te acteren als Marokkaanse wannabe videoclip HOEZ?!!

Jullie mogen blij zijn als jullie een mooie aanrecht met een warm en een koud water kraan aangeboden krijgen later, zema excusses aanbieden!!
Kiss ass je mag blij zijn als jullie later 1 keer in de week naar buiten mogen van jullie man om te gaan werken voor de huur!!
ooow wat doe ik het tog goed

18-10-2004, 20:31
Als je hulp nodig hebt hoef je het maar te vragen hoor...

18-10-2004, 20:31

Citaat door Coalitiepartner:
ik word er gek van kan het niet laten neeeeee!!
hahah nee te begrijpen

18-10-2004, 20:32


Zo heb ik het nooit bekeken

18-10-2004, 20:45

Citaat door Coalitiepartner:
Dat hebben die marokkaanse chicks ook als ze eend ag je vergeten te scheren!!
Ze verbruiken meer scheermesjes dan alle mannen bij elkaar
Hahahah, jij mafkees. :melig:

Ik heb geen snorretje hoor. En ben toch volbloed Marokkaanse.

18-10-2004, 20:46
cp jij bent funny

18-10-2004, 20:46

Citaat door Coalitiepartner:
Dat komt er van als je mijn topics niet goed leest!!
Ben je ziek

Je reageert een keer normaal

18-10-2004, 20:47

Citaat door Coalitiepartner:
ik heb echt hulp nodig, ik ben bezeten denk ik!!
Dus??

Wat vragen we dan??

18-10-2004, 20:49



Citaat door V_Marrakech:
Ben je ziek

Je reageert een keer normaal
Ja hij is beter verklaard maar dan voor een paar minuten

18-10-2004, 20:51
v_marrakech hij doet ' normaal' tegen je wow het 8e wereldwonder

18-10-2004, 20:51

Citaat door thement_return:
Ja hij is beter verklaard maar dan voor een paar minuten
Beter een paar min dan niets

Pagina's : [1] 2