Bekijk volle/desktop versie : 'Huisorgaan van Real' claimt Madrileens akkoord met Neymar



22-06-2011, 13:29
De toekomst van Neymar lijkt bij Real Madrid te liggen. Marca, dat in Spanje wel 'het huisorgaan van Real Madrid' wordt genoemd, claimt woensdagochtend dat de topclub een akkoord heeft gesloten met Neymar zelf. Hij zou reeds 'ja' hebben gezegd tegen een contractvoorstel voor zes seizoenen: daarin gaat hij in totaal dertig miljoen euro aan salaris opstrijken.

Met dat hoge loon komt Neymar op dezelfde hoogte als Karim Benzema en Mesut Özil, die respectievelijk twee en één jaar bij Real achter de rug hebben. In de woensdageditie meldt Marca dat Neymar er op het persoonlijke vlak dus al helemaal uit is. Deel twee breekt nu aan voor Real Madrid: de onderhandelingen met Santos tot een goed einde brengen.

De Brazilianen vragen niet minder dan 45 miljoen euro voor hun aanvalstalent, dat een zeer grote toekomst wordt toegedicht. Santos speelt woensdagavond de tweede finale van de Copa Libertadores, tegen Peñarol uit Uruguay. De eerste wedstrijd eindigde gelijk (0-0), dus moeten de Brazilianen vol aan de bak. De negentienjarige Neymar maakte tot op heden 27 goals in 64 duels namens Santos.

22-06-2011, 13:37


Hoe meer miskopen hoe beter

22-06-2011, 13:40
Nog een acteur erbij.
Hij probeerde een recordaantal schwalbes te maken in die oefenwedstrijd tegen Nederland Eerste keer dat ik hem zag spelen.

22-06-2011, 13:52
Voor het eerst dat ik het met onze ''undercover barcasupporter'' eens ben.

Neymar hoeft niet te komen vind ik, bij Santos en ook bij het Braziliaanse elftal (die ene keer tegen NL) werd hij simpel van de bal gezet en dan heb ik het nog niet eens over de schwalbes. Sowieso is er geen plek voor hem bij Real, selectie wordt veel te breed.