Bekijk volle/desktop versie : Moeder geeft 7-jarige dochter bon voor borstvergroting



Pagina's : [1] 2 3

22-06-2011, 13:08
Vorig jaar kwam de aan cosmetische ingrepen verslaafde Sarah Burge in het nieuws omdat ze haar toen 6-jarige kind Poppy leerde paaldansen. Nu heeft diezelfde Poppy voor haar zevende verjaardag een bon voor een borstvergroting cadeau gekregen.

Volgens Burge (50) reageerde haar spruit dolenthousiast. ‘Ze schreeuwde het uit van geluk. Ze smeekte om een borstvergroting, dus gaf ik haar een waardebon die ze kan verzilveren als ze zestien is; dan is het legaal. Als ze vanzelf grote borsten krijgt, kan ze er altijd een andere ingreep mee betalen.’

De bon heeft een waarde van maar liefst 6.750 euro. Maar die was slechts een onderdeel van een ‘exotisch verwenfeestje’ dat Burge voor haar dochters verjaardag organiseerde. Poppy en zeven vriendinnetjes ondergingen die dag manicures, pedicures en een totale ‘make-over’. Ze kregen bovendien valse tatoeages en ze dronken kinderchampagne in een roze luxebus. De designertaart kostte 300 euro.

Poppy kreeg er nog gelakte nagels, oogschaduw en hairextensions bij. Haar moeder gaf haar bovendien ook een computer, een setje met ring en halssnoer van Swarovski en een weekendje wellnesscentrum voor 4.500 euro.

Burge ging zelf al 27 keer onder het mes van de plastisch chirurg, wat haar samen meer dan 560.000 euro kostte. In het dagelijks leven organiseert de vijftiger feesten voor swingers en schrijft ze erotische boeken. Haar oudere dochters Charlotte (25), Hannah (17) en stiefdochter Jazzy (17) hebben al botox gekregen en plannen ook cosmetische ingrepen. Tekst:ad.nl

bron: http://www.nieuwsopmerkelijk.nl/2011/06/moeder-geeft-7-jarige-dochter-bon-voor-borstvergroting-foto.html

22-06-2011, 13:10


Onmiddellijk uit de ouderlijke macht ontheffen..... wat een dom Kxwijf

22-06-2011, 13:49
Nek doorsnijden en het kind in een Islamitisch pleeg gezin droppen.

22-06-2011, 14:21

Citaat door nour3ain:
Vorig jaar kwam de aan cosmetische ingrepen verslaafde Sarah Burge in het nieuws omdat ze haar toen 6-jarige kind Poppy leerde paaldansen. Nu heeft diezelfde Poppy voor haar zevende verjaardag een bon voor een borstvergroting cadeau gekregen.

Volgens Burge (50) reageerde haar spruit dolenthousiast. ‘Ze schreeuwde het uit van geluk. Ze smeekte om een borstvergroting, dus gaf ik haar een waardebon die ze kan verzilveren als ze zestien is; dan is het legaal. Als ze vanzelf grote borsten krijgt, kan ze er altijd een andere ingreep mee betalen.’

De bon heeft een waarde van maar liefst 6.750 euro. Maar die was slechts een onderdeel van een ‘exotisch verwenfeestje’ dat Burge voor haar dochters verjaardag organiseerde. Poppy en zeven vriendinnetjes ondergingen die dag manicures, pedicures en een totale ‘make-over’. Ze kregen bovendien valse tatoeages en ze dronken kinderchampagne in een roze luxebus. De designertaart kostte 300 euro.

Poppy kreeg er nog gelakte nagels, oogschaduw en hairextensions bij. Haar moeder gaf haar bovendien ook een computer, een setje met ring en halssnoer van Swarovski en een weekendje wellnesscentrum voor 4.500 euro.

Burge ging zelf al 27 keer onder het mes van de plastisch chirurg, wat haar samen meer dan 560.000 euro kostte. In het dagelijks leven organiseert de vijftiger feesten voor swingers en schrijft ze erotische boeken. Haar oudere dochters Charlotte (25), Hannah (17) en stiefdochter Jazzy (17) hebben al botox gekregen en plannen ook cosmetische ingrepen. Tekst:ad.nl

bron: http://www.nieuwsopmerkelijk.nl/2011/06/moeder-geeft-7-jarige-dochter-bon-voor-borstvergroting-foto.html
ze mag zelf een hersenvergroting krijgen

22-06-2011, 14:27


Ze passen hier de reclame wel snel in..
Borstvergroting 1750 euro of een feilloze neuscorrectie...
Zou het moderatieteam al gebruik hebben gemaakt van deze diensten..

22-06-2011, 14:34

Citaat door pollewopje:
Ze passen hier de reclame wel snel in..
Borstvergroting 1750 euro of een feilloze neuscorrectie...
Zou het moderatieteam al gebruik hebben gemaakt van deze diensten..
bij mij is het hulp bij verslaving
en stoppen met alcohol
heb jij een scheve neus?

22-06-2011, 14:40

Citaat door BANDIEMANNS:
Ik zie wel vaker inene van die gekke reclame's verschijnen.... Wie doet dat eigelijk? Dat vraag ik me dus echt af!

Overigens die moeder is compleet van haar padje af! Kind is beter af bij "normale" mensen. Doet me denken aan de familie Cruse! brrrrrrrrrrrrrrr.
dat gaat automatisch. gerichte reclame
wie zo'n topic leest, is wellicht ook wel geinteresseerd in grotere tieten
soms worden ook de cookies op je pc gelezen, dan weten ze ongeveer wat je voorkeuren zijn

22-06-2011, 14:43

Citaat door boterbroekje:
dat gaat automatisch. gerichte reclame
wie zo'n topic leest, is wellicht ook wel geinteresseerd in grotere tieten
soms worden ook de cookies op je pc gelezen, dan weten ze ongeveer wat je voorkeuren zijn
dan vind ik het raar dat jij die grotere tieten reclame niet te zien krijgt
Ik zie gelukkig helemaal geen reclames...

22-06-2011, 14:44

Citaat door boterbroekje:
bij mij is het hulp bij verslaving
en stoppen met alcohol
heb jij een scheve neus?
Hmm..waarom snijen ze niet in de mannen..
Neh..ik heb een schattig wipneusje.

22-06-2011, 14:45

Citaat door Roodhaar:
dan vind ik het raar dat jij die grotere tieten reclame niet te zien krijgt
Ik zie gelukkig helemaal geen reclames...
ik vind dat vooral jammer

22-06-2011, 14:50

Citaat door BANDIEMANNS:
Ik krijg nu..... vakantie in Oostenrijk????? En een psycholoog in Rotterdam?????? Ik lig in een scheur! Want........ ik heb nooit gegoogled op een vakantie in Oostenrijk en nooit op een psycholoog?????????????
dat komt door al die vraag- en uitroeptekens die je gebruikt


22-06-2011, 14:50

Citaat door BANDIEMANNS:
Wow!!!!!!!!!! Dat wist ik echt niet! Ik moet er eigelijk vreselijk om lachen.... dus wij krijgen niet allemaal dezelfde reclame's? Ik ga er echt meer op letten!
ergens is het ook wel een inbreuk op je privacy, want er wordt gebruik gemaakt van je surfgeschiedenis

22-06-2011, 14:53



Citaat door boterbroekje:
ik vind dat vooral jammer
Speciaal voor jou dan..
http://www.accz.nl/?gclid=CLGg04XHyakCFcWJDgodozhpNA

22-06-2011, 15:53
Ik dacht al; borstvergroting bij een 7 jarige?

22-06-2011, 16:17

Citaat door BANDIEMANNS:
hahahahahah Ik zal stoppen zodra ik mijn smily's kan vinden! ;-) !!!!!!!!!!!!!!!!!!

als je dubbelklikt op citeer of klikt op geavanceerd, kom je in een nieuw veld waar ook smileys staan

Pagina's : [1] 2 3