Bekijk volle/desktop versie : Belangrijke vraag Zawija enz!



22-06-2011, 09:51
Belangrijke vraag!!
Hey hey allemaal,

Heb een vraagje aanstaande vrijdag wil ik naar Den Bosch gaan om mijn Marokkaanse id te verlengen, nu heb ik de openingstijden gecheckt en zie ik dat ze van 9 tot 13u geopend zijn!

Ik hoorde dat je een internationale gba nodig hebt voor dit! Klopt dit?
Ga trouwens insha allah in marokko in ondertrouw ( zawija) en hoorde dat je daarvoor een internationale geboorteakte nodig hebt!
Heeft iemand meer info?
Want je weet wat ze zeggen een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Alvast bedankt,

Coco

22-06-2011, 09:59


je moet gewoon je geboorte akt hebben waar je geboren bent ik ga ok in onder trouw in marokko en neem allen me geboorteakt waar ik geboren ben en ook waar ik nu woon mochte ze dat ook willen

22-06-2011, 10:08
ondertrouw?? je bent dan gewoon getrouwd hoor dames..

22-06-2011, 10:40
ja wil ook weten, wat moet men meenemen die nl is geboren en wat moet men meenemen die in maroc geboren is als je zawzieja in marokko wil doen

22-06-2011, 10:51



Citaat door marockia:
ja wil ook weten, wat moet men meenemen die nl is geboren en wat moet men meenemen die in maroc geboren is als je zawzieja in marokko wil doen
als je hier geboren bent hoef je allen je geboorte akt mee tenemen dame

22-06-2011, 11:09
Dank jullie wel voor de info, ja hier noemen ze het nog altijd ondertrouw vandaar dat ik het zo noem!
Btw te belachelijk voor woorden dat de lijnen altijd overbelast zijn van de consulaat , typisch het marokkaanse systeem.
Ze kunnen ook niets correct doen, pfff.

22-06-2011, 11:16

Citaat door misscocogirl:
Dank jullie wel voor de info, ja hier noemen ze het nog altijd ondertrouw vandaar dat ik het zo noem!
Btw te belachelijk voor woorden dat de lijnen altijd overbelast zijn van de consulaat , typisch het marokkaanse systeem.
Ze kunnen ook niets correct doen, pfff.
Wallahilla je krijgt ze never te pakken. volgens mij hebben ze maar 1 persoon of zelfs niemand achter de tel zitten. ik wil ook zwazieja in marokko doen inshAllah, ff kijken als het teveel gedoe wordt doe ik het wel na de zomer gewoon in NL

22-06-2011, 11:17
heeft iemand de telefoon nummer van de consulaat van denbosch