Bekijk volle/desktop versie : waddup iedereen!!! ik moest ff wat vertelle



22-06-2011, 08:36
ik heb geen idee of ik promo berichten mag posten.....excuses hiervoor.

aight waddup!!!

ik heb een tijdje geleden mijn eigen website gemaakt: www.DopeFix.net waar ik dagelijkse updates uitvoer met de allerlaatste urban muziek en entertainment.
We bieden onze bezoekers de optie aan om hun eigen content op te sturen naar ons zodat het een plaatsje verdient op onze website. Verder kan DopeFix.net ook in het engels weergeven worden maar ik heb niet all mijn oude en nieuwe posts vertaald in het engels. Daarom ben ik ook van plan om de bezoekers de kans te geven om onze content te vertalen, maar omdat we nog nieuw zijn hebben we nog niet zoveel bezoekers.

Daarom heb ik jullie hulp nodig, laat DopeFix.net zien aan je vrienden en vriendinnen, collegas...enz. enz.

Ik streef naar een minimale unieke-bezoekers aantal van 500 per dag meer vraag ik niet!
als ik mijn doel heb bereikt dan kunnen jullie met de posts die je vertaald, 50 euro verdienen. later zullen de prijzen misschien hoger worden wie weet als er veel belangstelling is!?

Ik hoop dat jullie mij veel bezoekers kunnen regelen, alvast mijn dank hiervoor!

trouwens, wat feedback over de site zou ook prettig zijn.

====
nogmaals sorry als zulke forum berichten niet toegestaan zijn.