Bekijk volle/desktop versie : Maagd

Pagina's : [1] 2 3 4

18-03-2002, 21:07
Salllaam alikoem,

Even een vraagje aan de meisjes:

Vinden meiden het ook belangerijk dat een jongen waarmee getrouwd wordt ook nog maagd is???

Ma'sallamaaaaaaa
Igwana20

18-03-2002, 21:19

Ja wat dacht jij dan?? Voor wat hoort wat...ik hoef geen man die zijn dingetje overal heeft ingestopt!!
En de regel is volgens de islam voor zowel de jongen als het meisje van toepassing!!!
So not only the girl have to be a virgen also the boy!!!

Ma3a salamaaaaaa

18-03-2002, 21:35

Citaat:
Origineel gepost door Nog geen lid?
Ik weet de oplossing voor jullie maagden probleem. Elk meisje dat geboren wordt moet door de dokter ontmaagd worden. En alle meiden die nu nog maagd zijn moeten ook ontmaagd worden, of ze doen het zelf of door de dokter. Er moet een straf opkomen voor meiden die nog maagd zijn in Nederland en Marokko, dan ben je van dat gezeik af over maagd of geen maagd. Ik wordt er kotsmisselijk van over die maagden discussies. Meiden jullie moeten voor jullie zelf opkomen, ga de straat op met spandoeken, ga op de baricades staan, ontketen een seksuele revolutie, dan zijn de komende generatie meiden jullie eeuwig dankbaar, echtwaar. Anders pakt de volgende generatie de discussie weer op.
Daar is de tijd nu rijp voor. Anders blijven we eeuwig die discussies houden.
En meiden, wij mannen staan achter jullie, ik tenminste wel.
Kom nou weer niet met haram en zo, want de hele islamitische wereld leeft in haram.

Me3e salama
Weet je wat jij moet doen Satan...ga ergens anders je verderf verspreiden niet hier!!!! Sleur niet andere mee in jou duistere praktijken...je bent hier aan het verkeerde adres!!!

dit moeten ze doen met "mensen" die andere op het verkeerde pad zetten...vraag Allah S.W.T om vergevenis!!!

19-03-2002, 16:46
dames dames dames

denken jullie nou echtdat ie het meent, het is gewoon zo een slimme mocro (dat denkt hij) het is gewoon zo een iemand die wil weten of we nem gelijk gaan geven of niet, en als ie een zusje heeft, is het net als ons hoor geen sex voor huwelijk...

en je doet het niet voor jezelf maar voor allah....

en een ding 3ir gelih mensen denken dat ze slim zijn,.

beslemmmmmaaaa

19-03-2002, 18:32

wallah ik ben het helemaal met je eens girl die JOOD denkt dat hij het voor het zeggen heeft...NOU NEE!!!! [/B][/QUOTE]

Ja joh miss me..let maar niet op die dwalende, hij weet niet wat ie zegt!!!
Maarre meid, je hebt wel MIJN avater gestolen, zou je niet iets anders kunnnen nemen??

Groetjessss

20-03-2002, 00:43
Waar maken jullie nou een probleem van?? Als iemand sex voor het huwelijk wilt doet HIJ of ZIJ dat toch????

Laat het maar aan Allah swt over om te oordelen want zelf ben je als mens nietig en stel je niets voor om te kunnen oordelen over iemand anders!!

Dus bij deze voor jullie mxxxxxriddertjes in de bocht die nergens te bekennen waren toen hun broer in de bosjes lag te xxxxxx met een blondje, maar komen opdraven als het om de heilige "ahum" dames gaat........... ZOEK EEN HOBBY!!!!!!!!!!!!!!

22-03-2002, 16:45
Iedereen moet zijn eigen waarde houden. Als je met een jongen huwt dan weet je als het goed is wat voor type hij is en of jullie bij elkaar passen. Als hij je eerlijk verteld heeft dat hij het heeft gedaan wat maakt het dan nog uit? Zolang hij je maar trouw is gebleven tijdens jullie relatie en blijft.
Als een jongen maagd blijft omwille van Allah zegt dat veel over de imen van de jongen en dat maakt hem persoonlijk in mijn ogen nog meer bijzonder
Wat hij heeft gedaan is tussen hem en zijn Heer.
Je moet alleen oppassen dat die jongen geen ziekte heeft opgelopen (dat is 1 van de redenen waarom seks voor het huwelijk haram is).

Salaampjes

26-03-2002, 12:00
een jongen moet ook maagd blijven tot zijn huwelijk, ze kunnen niet verwachten dat alleen meisjes dat zijn dus,
het is net zo erg voor een jongen, als hij het gedaan heeft dus,
alleen bij een jongen kan je dat niet checken dus,
maar dat wil niet zeggen, dat hij het wel mag dus,
ik vind het ook heel erg belangrijk dat een boy ook maagd moet blijven tot z'n huwelijk.

liefs faatje

27-03-2002, 11:42
Salaam oe 3alaikoem,

Er bestaan wel jongens die nog maagd zijn of maagd voor het huwelijk waren.
Mijn man die was ook maagd en ik geloof dat hij dat ook was.
Als je zoiets meemaakt dan is het gewoon prachtig, het weten dat jij de eerste voor hem bent en het omgekeerde ook.
Ik hoop dat er meer jongens zijn die dat ook willen.
Het is niet dat ik mijn man wilt prezen dat hij dat was. ik probeer alleen iets duidelijk te maken. Heel veel zeggen dat er gewoon geen jongens meer bestaan die nog maagd zijn, maar er zijn dus wel.
Ik hoop ook dat er meisjes zijn die dat kunnen.

Wa sallaam oe 3alaikoem.

28-03-2002, 21:21
Tuurlijk want als hij er op los genxkt heeft en jij (de vrouw ) niets weet tenminste behalve de normalen manier dan is hij gouw op jou afgekikt en gaat naar de hxren!!

28-03-2002, 21:27
een man die maagd is: forget it, dat hoef je niet te verwachten, want die bestaan namelijk niet.

28-03-2002, 21:29
owww ja wel hoor geloof op mijn woorden meissie die bestaan wel degelijk tenminsten niet zoveel maar ze zijn er wel

28-03-2002, 21:41

Citaat:
Origineel gepost door moiself
owww ja wel hoor geloof op mijn woorden meissie die bestaan wel degelijk tenminsten niet zoveel maar ze zijn er wel
1 op de miljoen

28-03-2002, 21:53
MAAKT NIET UIT ZE ZIJN ER DAAR GAAT HET OM

28-03-2002, 22:23
Sex voor het huwelijk is HARAM. Duidelijk is ook dat een jongen maagd moet blijven voor het huwelijk.
Maar dat is het probleem niet.

mee eens? ja ok ik ga verder.......................................
Ik hoef jullie denk ik niet te vertellen dat er meer achter zit. Er zijn mensen die menen dat je bij een vrouw kunt controleren of ze sex heeft gehad voor het huwelijk.
Als ze bloedt bij de huwelijksnacht dan is ze geslaagd met vlag en wimpel! Met een "rode" vlag wel te verstaan.
Maar bij vrouwen die niet bloeden wordt heel wijs en alwetend de conclusie getrokken dat zij ontmaagd is. Zij misbruiken de Islam op deze manier,( er staat niet dat je dat moet bewijzen door te bloeden bij de eerste keer) zij proberen achter dingen te komen waar zij geen weet van hebben. Daar ligt de fout bij het maagdelijkheidsissue. Ik weet dat dit niet bij alle Marokkaanse families wordt gedaan. Gelukkig zijn er nog echte weldenkende moslims die het woord van Allah serieus nemen en geen eigen regels en wetten verzinnen.
Belachelijk vind ik dat men hier ter discussie stelt of mannen wel maagd moeten zijn voor het huwelijk!!!!!!!!!!!!!!!!
Voor die mensen een tip: Ga de Koran lezen, maar wel met interpretatie erbij graag.

Ik vergelijk dit ook met de besnijdenis van vrouwen. Mijn Somalische buurvrouw die moslim is en besneden is en haar 3 jarig kind wil besnijden meent dat het in de soenna staat en dat het een plicht is voor een moslima. Weer zo'n geval van moslims die eigen regeltjes maken.

(MERYEM DAAR WEET JE ALLES VAN HE MEID!!! IK GEEF EEN DIKKE KUS AAN MIJN LIEVE SCHAT MERYEM/MELHA/,
He melha, echt leuk om je berichten te lezen hier jo, wat een wonder, en jij dacht nog dat je niet met computers kan omgaan, nou meid je bent een echte topper.

De hartelijke groeten aan iedereen, wassalaam, de wederhelft van melha

:rood:

Pagina's : [1] 2 3 4