Bekijk volle/desktop versie : Aansprakelijkheids verzekering!



Pagina's : [1] 2

21-06-2011, 20:04
Asselaam alaikum,

Vraagje,

Ik neem aan dat iedereen hier een aansprakelijkheidsverzekering heeft.
Nou is mijn vraag.. (bij welke maatschapij) hoeveel premie betaal je?
Zit er ook een stukje eigen risico aanverbonden?

Hebben jullie ook schade gehad, hoe ging dat..
Mijn kind maakt het zoveel dingen kapot..

Nu weer een bril op school van een kindje.. pfff

Maar ik had dus geen aansprakelijkheidsverzekering, ik ga dat morgen inshaAllah nemen..

Graag jullie verhalen hierover.

Dankje..

21-06-2011, 20:10


ik heb die van de ing...volgens mij betaal ik iets van 14 euro ofzo maar weet het niet zeker wordt automatisch eraf geschreven als je het echt graag wilt weten ga ik zo voor je kijken.

21-06-2011, 20:12
14 euro is veel hoor, ik zag op internet echt niet meer dan 5 euro..?

21-06-2011, 20:15

Citaat door moslima09:
14 euro is veel hoor, ik zag op internet echt niet meer dan 5 euro..?
14.93 betaal ik...
geen idee misschien ben je dan ook minder verzekerd?
ik ben tot in de miljoenen verzekerd en het ligt heel breed dus das wel fijn toch?
beter goed verzekeren met deze dingen helemaal als je kids hebt je weet niet wat er kan gebeuren.

21-06-2011, 20:18



Citaat door Maintenant:
14.93 betaal ik...
geen idee misschien ben je dan ook minder verzekerd?
ik ben tot in de miljoenen verzekerd en het ligt heel breed dus das wel fijn toch?
beter goed verzekeren met deze dingen helemaal als je kids hebt je weet niet wat er kan gebeuren.
per maand??

21-06-2011, 20:19

Citaat door fatna:
per maand??
ja

21-06-2011, 20:27

Citaat door Maintenant:
ja
das wel duur. ik denk dat ik even wacht met die verzekering tot onze kleine 3 is insa allah

21-06-2011, 20:32
Bij je eigen bank is de juiste keus.

Het beste is om daar al je verzekeringen( exclusief autoverzekering) bij je bank onder te brengen.

Dingen die je echt moet hebben als gezin zijn:

InboedelVZ(evt eigen risico om het iets goedkoper te maken)
AansprakelijkheidsVZ (met kinder-dekking)
RechtsbijstandVZ

Ik betaal voor dit pakket €40,- per maand bij de ABN amro, inclusief mijn rekeningskosten etc.

22-06-2011, 09:22
Dankje voor de info,

Jammer dat er zo weinig mensen reageren..

22-06-2011, 09:29

Citaat door Madame_Louisa:
Bij je eigen bank is de juiste keus.

Het beste is om daar al je verzekeringen( exclusief autoverzekering) bij je bank onder te brengen.

Dingen die je echt moet hebben als gezin zijn:

InboedelVZ(evt eigen risico om het iets goedkoper te maken)
AansprakelijkheidsVZ (met kinder-dekking)
RechtsbijstandVZ

Ik betaal voor dit pakket €40,- per maand bij de ABN amro, inclusief mijn rekeningskosten etc.
zo doen wij het ook!

ts wil je die van 5 euro doen? kijk dan goed voor hoeveel je verzekert bent en of het een gezins wa is. Ook belangrijk is dat als je kind meerder keren iets stuk maakt dit wel steeds afgehandeld word, dit kan namelijk geweigerd worden als de verzekeringsmaatschappij vind dat er te vaak gebruik van gemaakt word!

22-06-2011, 09:30
trouwens, is op school je kind niet verzekerd? Volgens mij moet dit via school gaan maar

22-06-2011, 09:52
Nee gaat niet via school, maar via Verzekering dame,

ik ga zo na de ABN

22-06-2011, 10:18



Citaat door moslima09:
Nee gaat niet via school, maar via Verzekering dame,

ik ga zo na de ABN
Heel goed van je, is zo gedaan en het biedt je echt een stuk meer (financiele) zekerheid

22-06-2011, 10:19
Als je nog wat wilt weten, ik wil je best helpen

22-06-2011, 10:28
ik heb een inboedel en aansprakelijkheidsverzekering vorige week afgesloten voor €112, - op jaarbasis. Dus ongeveer +/- € 10,- per maand.....heb ook mijn autoverzekering bij ze afgesloten. Het is een bemiddelingsbureau....hij neemt contact op met grote bedrijven. Hij werft klanten voor ze waardoor het goedkoper bij hem is dan gelijk bij een grote bedrijf een verzekering af te sluiten.

Pagina's : [1] 2