Bekijk volle/desktop versie : Ik denk erover na om SPH te gaan doen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

21-06-2011, 16:43
wie doen nog meer deze opleiding op het HBO?

en is het wel een leuke opleiding?

21-06-2011, 16:44

Ik wou MWD gaan doen op HBO maar weet ook niet of het wel leuke opleiding is.. Twijfelde ook tussen SPH en MWD.. Don't know..

21-06-2011, 16:46

Citaat door Zakoekjee:
Ik wou MWD gaan doen op HBO maar weet ook niet of het wel leuke opleiding is.. Twijfelde ook tussen SPH en MWD.. Don't know..
SPH is toch wel ook leuk, kan je met probleemjongeren praten(bijvoorbeeld), jongeren helpen.. buiten onderzoek doen..

Beter dan elke dag achter een kantoortje zitten

21-06-2011, 16:48
ja is wel te doen

21-06-2011, 16:51

Citaat door Aadamwest:
SPH is toch wel ook leuk, kan je met probleemjongeren praten(bijvoorbeeld), jongeren helpen.. buiten onderzoek doen..

Beter dan elke dag achter een kantoortje zitten
Nee zoiezoo is het leuker om meer bezig te zijn met probleemjongeren enzo en zoiets wil ik doen. Maar het zit zoo, ik doe nu mbo maar als ik met mijn opleiding MWD ga doen kan ik in het 2de jaar instromen.. Dus heeft wel voordeel voor mij. En MWD ben je ook veel bezig met probleemjongeren enzo is eigenlijke hele brede opleiding waar je heel veel richtingen op kan.. Maar ik zeg doen.. Misschien is het wel leuke opleiding, lijkt mij!

21-06-2011, 16:53
Flutopleiding! Knudde.

Ik zou voor een studie kiezen die leidt naar een zachte bureaustoel met een mok koffie in de vroege ochtend.

21-06-2011, 16:56
@miss; Jah toch

@reviver; jah man

@Zakdoekje; Jah toch lijkt me wel feshkel.. ik ben be3da niet die type van met cijfers werken enzo

@vreemdelingetje; geloof me, na een tijdje verveelt dat echt dodelijk.. en je kan ook in een jeugdgevangenis werken.. is ook feshkel

21-06-2011, 16:57
@adamwestt.. Ja ik ook niett!! Absoluuut niett.. Anti wiskunde en rekenen en al die bullshitt.. En het is Zakoekjee geen Zakdoekje!

21-06-2011, 16:59
@zakOEKJE; Ewa zo goed

Jah man, haat rekenwerk enzo... maar is wel aan te raden ofniet SPH

21-06-2011, 17:06

Citaat door Aadamwest:
@zakOEKJE; Ewa zo goed

Jah man, haat rekenwerk enzo... maar is wel aan te raden ofniet SPH
Jaa helemaal goedd! Ik HAAT rekenen! Probeer MWD.. Daar zit alles zeg maar in. Dan kan je naar eerste halfjaar veranderen als je wilt.. Dan krijg je zegmaar alles bij elkaar en dan kan je kiezen wat je wilt gaan doen.. Mohiem je moet het gewoon navragen is beste! Hier op m.nl schiet je ook niet veel op!

21-06-2011, 17:07
HAHAH doe beter MWD joh als je iets met jongeren wilt gaan doen zou ik voor cmv gaan

21-06-2011, 17:08
Lijkt mij ook echt leuk.
Ik krijg nu al pedagogische vakken. Ga er zowiezo inschallah in door

21-06-2011, 17:09

Citaat door Zeldzaam_:
HAHAH doe beter MWD joh als je iets met jongeren wilt gaan doen zou ik voor cmv gaan
Doe jij ook MWD? Is het zoo dat je na eerste halfjaar alsnog van opleiding kan veranderen als het je niet bevalt. En als je van SCW niveau 4 afkomt. Je bij MWD in het 2de jaar kan instromen? x

21-06-2011, 17:12

Citaat door Zakoekjee:
Doe jij ook MWD? Is het zoo dat je na eerste halfjaar alsnog van opleiding kan veranderen als het je niet bevalt. En als je van SCW niveau 4 afkomt. Je bij MWD in het 2de jaar kan instromen? x
Ja ik zit in mijn 2e leerjaar van MWD en volgend jaar insha allah 3e. Het klopt day als het je niet bevalt je in Februari kan stoppen en dat je dan geen collegegeld hoeft terug te betalen. En als je van scw komt kun je in het 2e leerjaar instromen op sommige scholen mits je een portofolio maakt. Ik heb dit jaar ook veel leerlingen in mijn klas erbij gekregen die van die opleiding komen en ingestroomd zijn.

21-06-2011, 17:14

Citaat door Zeldzaam_:
Ja ik zit in mijn 2e leerjaar van MWD en volgend jaar insha allah 3e. Het klopt day als het je niet bevalt je in Februari kan stoppen en dat je dan geen collegegeld hoeft terug te betalen. En als je van scw komt kun je in het 2e leerjaar instromen op sommige scholen mits je een portofolio maakt. Ik heb dit jaar ook veel leerlingen in mijn klas erbij gekregen die van die opleiding komen en ingestroomd zijn.
Ohokee bedankt schatt! Ik moet nog 2jaar.. dusse daarnaa inshallah MWD!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8