Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Helppp!!!! Een dringende vraag!!!!

Quartzzz
21-06-2011, 16:26

[Dames en heren ik heb gisteren met mijn vader gereden (oefenen soort rijles) en toen werd ik toevallig aangehouden door de politie. Nou je raad het al. Ik heb geen rijbewijs. dus kreeg ik gelijk een boete en mijn vader ook. Nou toen hij de boete voor ons wilde uitschrijven, vertelde hij dat het via de officeer v. justitie moeten worden behandeld. Aan welke bedrag kan ik denken en mijn vader? En heb ik nou een strafblad??] bedankt

Poppetje.
21-06-2011, 16:48
Wat erg :jammer:!!!!!

Quartzzz
21-06-2011, 16:49
ja echt klote man !!

amina12
21-06-2011, 16:55
hahaha 3jaar gelden heb ik er ook 4 gekregen!! hun toen was het rond de 230euro maar ik denk nu iets van 280 tot 300euro!! maar hoger zal het niet zijn!

lentevrouwtje
21-06-2011, 16:57

hahaha 3jaar gelden heb ik er ook 4 gekregen!! hun toen was het rond de 230euro maar ik denk nu iets van 280 tot 300euro!! maar hoger zal het niet zijn! zo weinig? wallaaaah bij mij was het 1000 euro. ik reed wel zonder begeleider en was in BE. heb advocaat gedaan en toen werd het 500 euro. 3aad ik had voorlopig rijbewijs!!

amina12
21-06-2011, 16:58
trouwens je hebt geen strafblad jo!! wees niet bang haha.. volgende keer als je weer aan gehouden wordt krijg je weer een boete... mensen die niks weten zeggen altijd!1 als je gepakt wordt maar je de komende 5jaar niet meer afrijden blablabla das allemaal onzin!! maar suc6 de boete komt pas na 6weken dus dat wordt sparen meid!!

amina12
21-06-2011, 17:01
in belgie!! uhm ik ken daar de regels niet!! maar mijn zus werkt bij de politie en het kan noooiit maar dan ook nooit 1000euro zijn die flikkers maken jou gewoon bang!! ja luister je hebt advocaat genomen?? voor wat!!?? dat had je nooit moeten toen daar zitten namelijk ook extra kosten bij! het is gewoon 230euro en de rest is voor de advocaat!! je bent niet slim geweest.. maar goed. volgende keer als je nog niet in het bezit bent van een rijbewijs... geen advocaat inschakelen oke.. xx

lentevrouwtje
21-06-2011, 17:05
in belgie!! uhm ik ken daar de regels niet!! maar mijn zus werkt bij de politie en het kan noooiit maar dan ook nooit 1000euro zijn die flikkers maken jou gewoon bang!! ja luister je hebt advocaat genomen?? voor wat!!?? dat had je nooit moeten toen daar zitten namelijk ook extra kosten bij! het is gewoon 230euro en de rest is voor de advocaat!! je bent niet slim geweest.. maar goed. volgende keer als je nog niet in het bezit bent van een rijbewijs... geen advocaat inschakelen oke.. xxjij praat echt grappig :hihi: buurman van mijn ouders was advocaat dus hij is voor me voorgekomen zeg maar, en had me verdedigd. heb geen kosten betaald hoor. enkel mijn boete zelf. ik heb toch 1000 euro boete gekregen hoor waarom kan dat niet? :maf: ik ga niet liegen om een boete :rolleyes: en een advocaat nemen is net wel verstandig bij zulke hoge boetes :maf: wat kraam jij dus uit :maf: je zus zou je moeten opsluiten :hihi: grapje :o

amina12
21-06-2011, 17:14
haha ik sluit jou op:P dit heb ik echt noooit gehoort 1000 euro om je rijdt zonder rijbewijs!! dat is dus wel een hele verschil tussen nederland en belgie!! vaag maar ja... natuurlijk ga je niet liegen om een boete :)

lentevrouwtje
21-06-2011, 17:20
ewa wallah had 1000 euro boete gekregen. ik weet nog dat ik het op afbetaling had afbetaald want ik was nog studente :rolleyes: ik vergeet die dag nooit meer :ego:

amina12
21-06-2011, 17:26
wajoooo ik kom in belgie wonen wollah!! hier kan je echt niet via een maandelijkse termijn betalen!! haha en vooral niet in geen bezit zijn van een geldige rijbewijs haha lach me dood wollah!! mohik m meid jij hebt je best gedaan en betaald!1 niet meer doen hey :P haha ik kick er op als ik aangehouden woordt wollah lach me altijd dood hier zo!! maar goed nederland is een stuk rijker gewoorden met mijn geld :S :S