Bekijk volle/desktop versie : Kifash met marokkaanse meisjes?

Pagina's : 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9

21-06-2011, 15:53

Citaat door dizaatjuhh_k:
de meeste chikies [B]met broers hebben zelfs stiekem bb ![/B]
?? ik snap die niet

mijn zusje heeft ook een bb en ik weet dat ze zich gedraagd, ze3ma elke meisje dat een broer heeft mag geen bb nigh..
jullie zien een blackberry echt als een ho.erenobject terwijl het is een TELEFOON ok??

je hebt genoeg meiden met een nokia die nog erger zijn saffie?

21-06-2011, 15:53

Citaat door Overvechtnoord4:
''stiekem''

21-06-2011, 15:54

Dus dat.. eerst kaapte je haar Lyca nummer snel snel.. nu zijn ze moeilijk geworden zehma nummer geven ze niet meer weg.. ping wel want dat is niet zo erg.. maar het komt op het zelfde neer.. afspreken doe je dan hoe dan ook
En je ziet ook nog 's haar foto, en als het dan op internet terecht komt gaan ze gelijk huilen enzo, dat ze fout hebben gemaakt.. (als ze jou de ping geeft-.-)

21-06-2011, 15:54

Ik heb vrienden die she 30.. 40.. hoog uit 50 mensen op hun ping hebben..
Ik kijk naar pinglijst van een marokkaans meisje bilah ik zie 100.. 150.. 180.. wollah even serieus he.. de meeste marokkaanse meisjes hebben geen eer meer geen klasse gewoon troep rotzooi.. ze geven hun ping weg alsof ze aan het flyeren zijn, ik heb geeneens bb.. ik loop dan kom ik marokkaans meisje tegen wollah ik praat niet eens met haar ik zeg alleen dit ''ewaa.. heb je she ping'' en ze haalt haar bb al te voorschijn..

En leuke is van die ping gedoe 10 jongens hebben allemaal het zelfde meisje in hun pinglijst en waneer je haar spreekt aan ''tel'' verteld ze hoe heilig ze wel niet is hoe weinig jongens ze kent.. terwijl ze naaktfoto's stuurt of een filmpje waarbij je haar ziet dansen xWat overgens een trend is gewordenx

Ik heb bij 1 dame gezien die 4 mensen op haar ping had.. dat was haar broer, zusje, buurmeisje, en vriendin..

Ajawaarhen rkhaab !!
Neem een nederlandse, zoals ik een nederlander heb.
ben zo gelukkig

21-06-2011, 15:56

Ligt eraan hoe ze met blackberry omgaat. Als ze het gewoon netjes houd en niet met haar ping loopt te ''flyeren'' dan is het niet erg. Maar tegenwoordig word overal misbruik van gemaakt. Allahi i7sen al 3awen!

21-06-2011, 15:59
Waar maken jullie je allemaal druk om? Het is al algemeen bekend dat marokkaanse meisjes zijn losgeslagen,(niet allemaal gelukkig) Ik wil niet veel zeggen maar je kan praten en zwartmaken en schelden wat je wilt. Maar wat heeft het voor nut? Bij zulke types dringt het niet door waar ze mee bezig zijn. Ze komen zichzelf Inshallah nog tegen. Voor jou kost het jou je goede daden, want ook roddelen word getsraft.

Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden, dus waarom zou je een zonde dragen voor iemand die Allah niet respecteert. Zulke mensen helpen je niet naar het paradijs, maar die sleuren met hun zondes jou mee het hellevuur in.

21-06-2011, 15:59

Ik heb vrienden die she 30.. 40.. hoog uit 50 mensen op hun ping hebben..
Ik kijk naar pinglijst van een marokkaans meisje bilah ik zie 100.. 150.. 180.. wollah even serieus he.. de meeste marokkaanse meisjes hebben geen eer meer geen klasse gewoon troep rotzooi.. ze geven hun ping weg alsof ze aan het flyeren zijn, ik heb geeneens bb.. ik loop dan kom ik marokkaans meisje tegen wollah ik praat niet eens met haar ik zeg alleen dit ''ewaa.. heb je she ping'' en ze haalt haar bb al te voorschijn..

En leuke is van die ping gedoe 10 jongens hebben allemaal het zelfde meisje in hun pinglijst en waneer je haar spreekt aan ''tel'' verteld ze hoe heilig ze wel niet is hoe weinig jongens ze kent.. terwijl ze naaktfoto's stuurt of een filmpje waarbij je haar ziet dansen xWat overgens een trend is gewordenx

Ik heb bij 1 dame gezien die 4 mensen op haar ping had.. dat was haar broer, zusje, buurmeisje, en vriendin..

Ajawaarhen rkhaab !!
Gooi jezelf weg aub.10930982380932098239380239820329803290832908st e topic alweer en altijd hetzelfde verhaal, het begint echt saai te worden.

21-06-2011, 16:01

Citaat door leila002:
Waar maken jullie je allemaal druk om? Het is al algemeen bekend dat marokkaanse meisjes zijn losgeslagen,(niet allemaal gelukkig) Ik wil niet veel zeggen maar je kan praten en zwartmaken en schelden wat je wilt. Maar wat heeft het voor nut? Bij zulke types dringt het niet door waar ze mee bezig zijn. Ze komen zichzelf Inshallah nog tegen. Voor jou kost het jou je goede daden, want ook roddelen word getsraft.

Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden, dus waarom zou je een zonde dragen voor iemand die Allah niet respecteert. Zulke mensen helpen je niet naar het paradijs, maar die sleuren met hun zondes jou mee het hellevuur in.
JUISTEM maschá allah zuster en bedankt voor het plaatsen

21-06-2011, 16:02

''stiekem''

ja ik ken een meid ze heeft 2 hoe ze ze verstopt in dr bh altijd , en haar broers zijn nog van die erge!

Citaat door Fernandezz:
?? ik snap die niet

mijn zusje heeft ook een bb en ik weet dat ze zich gedraagd, ze3ma elke meisje dat een broer heeft mag geen bb nigh..
jullie zien een blackberry echt als een ho.erenobject terwijl het is een TELEFOON ok??

je hebt genoeg meiden met een nokia die nog erger zijn saffie?
ewa sneller in contact met boys he ! hoop voor je dat je zusje zich gedraagt!

21-06-2011, 16:03

Citaat door anissa_maroc:
overvechtnoord4 ik weet niet waarom maar jij doet me denken aan spencer van the hills..
hahahahhahaahaha wollahila!

21-06-2011, 16:05
genoeg meisjes die er misbruik van maken dat valt niet te ontkennen
maar de goeie zijn er ook nog maar daar kijken ze over heen.

21-06-2011, 17:29

Jij begrijpt het leven..

zulke wyven luisteren nie eens naar hun ouders..dus onze nasee7a zal hun al helemaaaaaaaaal niks doen..te verwesterd tbarkllah

21-06-2011, 17:36

Moeten hun weten

21-06-2011, 17:41

Citaat door dizaatjuhh_k:
ja ik ken een meid ze heeft 2 hoe ze ze verstopt in dr bh altijd , en haar broers zijn nog van die erge!

ewa sneller in contact met boys he ! hoop voor je dat je zusje zich gedraagt!

k geef jou zwaaaaar GEEN gelijk,. et heeft helemaaaal niks te maken met een bb.. bb kan je hebbe en je als nog gedragen, et ligt volledig aan het meisje zelf. hoebedoel je sneller in contact?? da kan ook telefonisch toch? msn?m.nl? heeel internet? moet da ook allemaal afgeschaft worden?????NEE,, weet je wat et is sommige marokkaanse wijven kunne niet omgaan met zulke dingen.. hebbe shenn rupsss in hun kont dat ze niet zonder jongens kunne en al die haram praktijkjes,. that's all dus niet de schuld geven aan die smartphones of wat dan ook, want als een meisje het slechte op wil gaan dan doet ze dat met/zonder die bb of internett..

21-06-2011, 20:09
UHHUAHUAHUA wollahilaaaaaa. Ik heb ook geen BB hoor je bent niet de enigsteeee . Pingsletjes

Pagina's : 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9