Bekijk volle/desktop versie : Bedankjes?



21-06-2011, 14:40
Dames ik overweeg om geen bedankjes uit te delen op mijn bruiloft, omdat ik uit eigen ervaring heb gemerkt dat men ze toch weggooit na de bruiloft. Terwijl ze wel veel kosten zien je gasten ze toch als het zoveelste prulletje, ik kan dat geld beter besteden aan iets extras op de bruiloft zelf vind ik.

Wat vinden jullie?

21-06-2011, 15:39


Hangt er vanaf wat je als bedankje meegeeft.

Gevulde zakjes en doosjes worden eerder weggegooid of komen ergens in een la te liggen.

Tegenwoordig heb je ook bedankjes met een functie, denk aan koranboekjes, waaiers, spiegeltjes of decoratieve bedankjes.

Zo zul je meer meningen hebben maar het is aan jou.

Succes meid!!

21-06-2011, 15:46
Thanx meid, wil jouw business niet dwarsbomen hoor

21-06-2011, 15:49
Waaiers zijn trouwens wel een leuk en handig bedankje

21-06-2011, 16:42


ja vind het ook zonde, maar weetje......de gasten verwachten het wel een beetje...

Als je mijn ma hebt die bewaart alle bedankjes.....sommige bedankjes zie je de naam niet eens meer op hahahaha.....helemaal vervaagt.

Vind wel duur,...waaiers of spiegels 1, 35 p.stuk...als je er een paar honderd moet hebben

21-06-2011, 16:49

Citaat door MiekeShewen:
ja vind het ook zonde, maar weetje......de gasten verwachten het wel een beetje...

Als je mijn ma hebt die bewaart alle bedankjes.....sommige bedankjes zie je de naam niet eens meer op hahahaha.....helemaal vervaagt.

Vind wel duur,...waaiers of spiegels 1, 35 p.stuk...als je er een paar honderd moet hebben
maar ja schijt aan wat hun verwachten want ze gooien het toch weg, dus je gooit zo'n 350 euro gemiddeld weg. ik maak laatste tijd ook bruiloften mee waar je geen bedankje krijgt, ik mis t niet

21-06-2011, 16:53
Ik mis het ook niet....vind het persoonlijk ook beetje afgezaagd, kan geen beeldje, bloemetje of doosje meer zien!!!!!!!!!!

en 350 euro....kan je lekker gebruiken voor vakantie....


Persoonlijk trouw ik pas 11-11-11..heb nog even de tijd....

maar grote kans dat ik geen bedankjes doe....

21-06-2011, 16:54

Citaat door marockia:
Thanx meid, wil jouw business niet dwarsbomen hoor
Nee gekkie zo zie ik dat ook echt niet wolah.

Ik begrijp je standpunt volkomen.

Waaiers en spiegeltjes zijn erg populair bij de bruidjes.
Voor €1,35 krijg je er wel wat voor terug, een spiegeltje gaat minder snel een la in die wordt eerder gebruikt door je gasten.
Vind ik persoonlijk een mooi aandenken, maar nogmaals de meningen variëren hierin en dat is alleen maar goed.
Je moet er niet aan denken dat je op elke bruiloft hetzelfde krijgt :Hihi:

@miekeshewen; als je een paar honderd bedankjes nodig hebt is er altijd wat aan de prijs te doen.

21-06-2011, 17:09
Aya,

Ik zit nog in een twijfel fase...ben nu nog aan het afwachten, eerst die belangrijke dingen, dan kijken voor extraatjes.

Shoekran

21-06-2011, 17:26
Meid volg je gevoel.
Alleen dan zit je goed.

Ik probeer je absoluut niet over te halen het was meer een toelichting van de prijs per stuk.
(aangezien ik 1,35 p/'s vraag)

Succes verder met alle voorbereidingen.