Bekijk volle/desktop versie : Ik kom een goeie dame tegen..



Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8

21-06-2011, 00:07
Misschien liegt zij zelf ook over haar verleden? .

21-06-2011, 00:09


neeeee hoef niet perseee te liegen,
maaar je hoeft ook niet meteeen alles te vertellen,,
de waarheid beetje aanpassen (wat veeel jongens vaak doen)

bijv.
ga je uit?
jij: nou ik gng vroeger maar deba hmdl niet meer ,

beeetje aangepast!

21-06-2011, 00:10
meld jullie aan op om.nl

21-06-2011, 00:11
luister ze zeggen dat het inderdaad beter is om met iemand te trouwen met dezelfde cultuur.. maar je hebt het zelf niet in de hand met wie je trouwt.. bij je geboorte staat het alles vast.. of je wel/niet trouwt. je eerst een keer moet scheiden voordat je gelukkig enz...
maar 1 ding weet je nu al soort krijgt soort.. soms lijkt het niet zo maar als je jezelf goed gaat vergelijken met je partner dan zie je dat je veel op elkaar lijken

21-06-2011, 00:13



Citaat door REGULATORS:
Misschien liegt zij zelf ook over haar verleden? .
je hoeft helemaal niet te liegen. je verleden hoef je niet eens te vertellen..
lees dit

“Degene die berouw toont is als iemand die geen zonde heeft begaan.”
(Ibn Maadjah en Sahieh verklaard door Sheikh al-Albaani)

Dit onderwerp dien je verder niet met je partner te bespreken. Begint hij daarover dan kun je tegen hem zeggen dat dit iets is wat in het verleden ligt en het oprakelen ervan is een valstrik van de Shaytaan. Ook kun je zeggen dat je reeds berouw hiervoor hebt getoond en dat Allah jou daarna heeft geleid.

Het verleden mag geen aanleiding meer zijn voor zorgen, nadat je hier berouw voor hebt getoond. Tot slot vraag ik Allah om je de nodige kracht en leiding te geven en jouw berouw te aanvaarden (interpretatie van de betekenis):

“En voorwaar, Ik ben zeker een Vergevensgezinde voor degene die berouw toonde, geloofde, goede daden verrichtte en vervolgens de Leiding volgde.”
(Soerat Taa Haa: 82)

Ook zegt de Profeet (vrede zij met hem): “Iedere zoon van Adam (mens) maakt fouten en de beste onder hen zijn degenen die daarna berouw tonen.”

21-06-2011, 00:19

Citaat door kwtr:
weetje wat ik zo raar vind van mezelf, ik vind een man geen man als ie maagd is. i dont know why maar knap er eigenlijk een beetje van af
k weeet wat je bedoelt,,
ik geloof wel dat ze nog bestaaan,
maaar kan t me niet voorstelle

21-06-2011, 00:24

Citaat door Spmowv:
Ze bedoelt dat ie eerst zina moet hebben gepleegd om in haar ogen een echte man te zijn !
weeet ik ook wel, maaar dat komt ook omdat 9van de 10 mensen niet weet,
dat de man EIGENLIJK NET ZOALS DE RVOUW MAAGD huwllijk in moet..
maar omdat t zooooooooooooo'n gewooonte is, zien we t als normaaal..
en geloooooof je nauwlijks dat een man nog maagd is,
en oook dmv dit zie je hem ook meteen anderss..

k begrijp der wel!

21-06-2011, 00:27
Afknapper inderdaad.

Net zoals de Marokkaanse jongens geen afgelikte boterham willen, willen de "meeste" Marokkaanse meiden geen afgelikte kilo brood.

21-06-2011, 00:28
Waarheid moet gewoon altijd boven tafel liggen. Het komt toch ooit boven water, misschien niet nu dan later. Dan is het beter dat de vrouw het van haar man heeft gehoord en het heeft geaccepteerd, dan dat ze het later via via hoort en hem erdan mee confronteert. De hele relatie gaat dan naar de klote want ze zal hem dan niet meer vertrouwen, 1x liegen waarom niet vaker?

Ik snap de meiden niet die hier voor de man opkomen die dan tegen hun vrouw gaat liegen, waarschijnlijk speelt het voor hun andersom. Zij gaan liegen over de stuff die zij hebben gedaan.

21-06-2011, 00:29

Citaat door Spmowv:
Nog steeds maf, om het dan als normaal te beschouwen.
laaaat maaar k weet net hoe k et je meot uitleggen

21-06-2011, 00:33

Citaat door Spmowv:
Inderdaad, moge Allah ons behoeden van de hypocrieten.
Even serieus dit is toch meest voor de hand liggende antwoord? Of ligt het aan mij? Ik zie hier mensen kapot geheimzinnig doen over hun verleden, dan weet je ook hoelaat het is. Verkankerde wereld is dit

21-06-2011, 00:36

Citaat door Spmowv:
Bedoel je zo'n gedachtegang: 'Oh hij is nog maagd, dan zal ie wel sociaal niet in orde zijn o.i.d.'


neeeeeeeeeeh!
laat maar ,, k weeet wat k bedoel, maar k kan t ff niet verwoorden

21-06-2011, 00:39



Citaat door Spmowv:
Inderdaad, trouwen is een lastige opgave jongen.
Dit zijn zeker allemaal net 18 jarige die fakkin naief zijn. Tot de boys die er nu los op gaan over 10jaar gaan zien dat ze niks hebben bereikt en trouwen verder weg ligt dan werkloos die reis naar marokko voor die zomer.. Voor de meiden, die denken huisje boompje beestje, ze weten niet dat er meer achter zit. Respect voor onze ouders oe safie..

21-06-2011, 00:50
Nee, met liegen kom je ver.

Je hoeft ook niet alles in details te vertellen, maar als ze wat vraagt dan moet je gewoon eerlijk antwoord geven (vind ik).

Iedereen heeft een verleden, maar zelf op je verleden moet je passen.

Daarom moet je ook bij elke beslissing die je maakt, 3 keer nadenken..

21-06-2011, 00:57
wat moet ik dan doen??
ik kom leuke jongens tegen en dan geef je eindelijk iemand een kans..
maar ik ben een goed meisje (al zeg ik het zelf) en word gewoon aan de kant gezet.
moet ik dan gaan liegen dat ik een sletje ben geweest?
een waslijst aan exen heb?
uit ga? geen maagd meer ben? etc etc??

want door het goede meisje te blijven kom ik niet ver

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8