Bekijk volle/desktop versie : Als Nederlander worden aangezien



Pagina's : [1] 2 3 4 5

20-06-2011, 19:30
Of als andere nationaliteit worden aangezien. Irritant of niet? Vooral als je een relatie wilt aangaan met iemand van je eigen nationaliteit, maar diegene jou niet hoeft omdat hij/zij jou voor een Nederlander aanziet.

Vorige keer moest ik naar de Marokkaanse consulaat, dingen regelen, en toen stond een blonde man met blauwe ogen voor me. En toen vroeg ik me echt af wat een Nederlandse man in hemelsnaam bij een Marokkaanse consulaat zou moeten doen. Maar toen hoorde ik hem Arabisch praten en ik was echt geschokt. Later ontmoette ik zijn zusjes in de wachtkamer die ook blond haar hadden en blauwe ogen. Zij zeiden dat ze altijd voor Nederlanders worden aangezien.

20-06-2011, 19:41


Haha ik ken ook zo'n familie met blond haar, gewoon 100% marokkanen. Best grappig, komt niet veel voor.

20-06-2011, 19:43
Ik wordt als Turk aangezien als ze mijn achternaam lezen

20-06-2011, 19:44
komt zovaak voor nou en

hoor de raarste dingen


terwijl ik gdewoon echt op een marokkaanse lijk niet meer en niet minder

20-06-2011, 19:45



Citaat door LaLa_Karima:
Ik wordt als Turk aangezien als ze mijn achternaam lezen
wat is het ozkan?


20-06-2011, 19:45

Citaat door Crazieee:
Haha ik ken ook zo'n familie met blond haar, gewoon 100% marokkanen. Best grappig, komt niet veel voor.

Hahahaha, er is niets mis met blond zijn, alleen dat je aangezien wordt als Nederlander vind ik zelf niet zo aantrekkelijk.

Citaat door LaLa_Karima:
Ik wordt als Turk aangezien als ze mijn achternaam lezen
Ik word ook als Turk aangezien en ik haar het. Ik kan me voorstellen dat je met dezelfde gevoelens rondloopt.

20-06-2011, 19:46
Ja, maar moet je eens voorstellen dat je het dagelijks te horen krijgt, terwijl je gewoon je eigen nationaliteit hebt en je ook zo gezien wilt worden. Dan kan het behoorlijk irritant zijn.

20-06-2011, 19:48
Jullie zijn allemaal Hollanders.

20-06-2011, 19:49

Citaat door maroccain_dream:
wat is het ozkan?

Nee mijn achternaam betekend gewoon kleintje in het arabisch weet niet hoe die hollanders dat zien of vragen dat ik een turk ben :moe;

Citaat door RisingStar:
Hahahaha, er is niets mis met blond zijn, alleen dat je aangezien wordt als Nederlander vind ik zelf niet zo aantrekkelijk.


Ik word ook als Turk aangezien en ik haar het. Ik kan me voorstellen dat je met dezelfde gevoelens rondloopt.
Ik heb verschillende nationaliteiten gehoord maar geloof mij ik lijk gewoon op een marokkaan

20-06-2011, 19:49
Ik word altijd als marokkaanse aangezien, omdat ik mijn hijaab draag zoals de marokkanen zeggen ze tegen mij...

20-06-2011, 19:50

Citaat door RisingStar:
Ja, maar moet je eens voorstellen dat je het dagelijks te horen krijgt, terwijl je gewoon je eigen nationaliteit hebt en je ook zo gezien wilt worden. Dan kan het behoorlijk irritant zijn.
ah joh gewoon onzin lullen veel mensen

ik ben bruin enz

lijk echt niks op iemand die blank is

hoor vaak genoeg, ben jij nederlands?

dan denk ik echt van moet ik hierop antwoorde

maar goed, ik heb ook blondje neven en nichten

die voor bekeerde nlds vaak aangezien worden

elk nadeel heeft ook zijn voordeel

20-06-2011, 19:54

Citaat door LaLa_Karima:
Nee mijn achternaam betekend gewoon kleintje in het arabisch weet niet hoe die hollanders dat zien of vragen dat ik een turk ben :moe;
Ik heb verschillende nationaliteiten gehoord maar geloof mij ik lijk gewoon op een marokkaan

Hahaha, ik zou dat echt vervelend vinden.

Citaat door andora:
Ik word altijd als marokkaanse aangezien, omdat ik mijn hijaab draag zoals de marokkanen zeggen ze tegen mij...
Ja, dat hadden die meiden ook die ik bij de Marokkaanse consulaat had gezien. Zij dragen hoofddoeken zodat ze niet als Nederlander worden gezien. Zo kun je wel een beetje zien dat ze Marokkaans zijn, omdat hoofddoeken vaak worden geassocieerd met Marokkanen.

20-06-2011, 19:56



Citaat door maroccain_dream:
ah joh gewoon onzin lullen veel mensen

ik ben bruin enz

lijk echt niks op iemand die blank is

hoor vaak genoeg, ben jij nederlands?

dan denk ik echt van moet ik hierop antwoorde

maar goed, ik heb ook blondje neven en nichten

die voor bekeerde nlds vaak aangezien worden

elk nadeel heeft ook zijn voordeel
Tja, ze hebben geen ogen in hun hoofd zitten, vandaar dat die fout vaak wordt gemaakt.

20-06-2011, 19:59

Citaat door RisingStar:
Tja, ze hebben geen ogen in hun hoofd zitten, vandaar dat die fout vaak wordt gemaakt.
ja echt irritant

vooral als ze vragen of ik een chinees ben

20-06-2011, 20:02

Citaat door maroccain_dream:
ja echt irritant

vooral als ze vragen of ik een chinees ben
Die heb ik nog nooit gehoord.

Pagina's : [1] 2 3 4 5