Bekijk volle/desktop versie : Concrete topic voor 1 dame met wie ik mijn Leven deel



Pagina's : [1] 2

20-06-2011, 16:59
Hoi allemaal,

Ik wil mijn doel zo duidelijk mogelijk beschrijven.

Ik ben zelf 26 jaar, ben 1.80 lang, zie er goed en verzorgd uit. Ik ben universitair afgestudeerd en werk momenteel 2 jaar fulltime. Ik heb lichte ogen en volle lippen.

De reden waarom ik het via deze weg probeer, is dat het lastig is om iemand buiten tegen te komen als je fulltime werkt. Dus hoop via deze weg een mooie lieve gezellige vrouw te vinden.

Mijn smaak is:

een dame met lengte tussen 1.60 en 1.75 lang

een dame die een mooi figuur heeft

een dame die haar man tevreden stelt

Mijn gedachtegang: bij mij is man en vrouw gelijk. Mijn vrouw mag werken en carriere maken. Zij mag met haar vriendinnen blijven omgaan. Maagd of geen maagd, ik bepaal mijn toekomst niet door een vliesje van 1cm. (met andere woorden ik vind het onzin).

Spreekt mijn uiterlijk en gedachtegang jou aan, stuur me dan een PM...

20-06-2011, 17:10


Misschien dat je wat meer succes hebt in het MZV-hoekje..

20-06-2011, 17:13
En eenmaal getrouwd, weg gedachtegang..

20-06-2011, 17:41
het feit dat je zoiets ter spraken brengt bij je allereerste oproepje zegt al genoeg over je.
en zoals iemand al zei zodra je roof afgelopen is en de buit binnen is begint gedachte gang te veranderen. mannen die zoals jou denken roepen het niet van de bergen en al helemaal niet in hun eerste oproepje

20-06-2011, 17:51


Gelukkig is niet iedereen hetzelfde...helaas voor jou ben je niet de juiste tegengekomen, maar wil nog niet zeggen dat elke man zo is. groetjes

20-06-2011, 17:57
ik vind het juist goed dat je gelijk duidelijk bent, zo kunnen de vrouwtjes gelijk een idee hebben wat ze kunnen verwachten van jou en of jij wel iets voor haar bent..

hoe vaak zie je oproepjes van mannen dat ze perse een maagdje moeten hebben, nou op zo een oproepje gaat dus echt geen gescheiden vrouw reageren

succes jongen

20-06-2011, 18:31

Citaat door Islam-24:
Hoi allemaal,

Ik wil mijn doel zo duidelijk mogelijk beschrijven.

Ik ben zelf 26 jaar, ben 1.80 lang, zie er goed en verzorgd uit. Ik ben universitair afgestudeerd en werk momenteel 2 jaar fulltime. Ik heb lichte ogen en volle lippen.

De reden waarom ik het via deze weg probeer, is dat het lastig is om iemand buiten tegen te komen als je fulltime werkt. Dus hoop via deze weg een mooie lieve gezellige vrouw te vinden.

Mijn smaak is:

een dame met lengte tussen 1.60 en 1.75 lang

een dame die een mooi figuur heeft

een dame die haar man tevreden stelt

Mijn gedachtegang: bij mij is man en vrouw gelijk. Mijn vrouw mag werken en carriere maken. Zij mag met haar vriendinnen blijven omgaan. Maagd of geen maagd, ik bepaal mijn toekomst niet door een vliesje van 1cm. (met andere woorden ik vind het onzin).

Spreekt mijn uiterlijk en gedachtegang jou aan, stuur me dan een PM...

20-06-2011, 20:58
Jouw reactie is duidelijk met 1 intentie: iemand afkraken. Maar bedankt voor je reactie

20-06-2011, 21:02

Citaat door Islam-24:
Jouw reactie is duidelijk met 1 intentie: iemand afkraken. Maar bedankt voor je reactie
nee hoor helemaal niet, ander had ik een lullige misplaatste opmerking gemaakt.. Maar dat alle is niet het geval.
Moest alleen ontzettend lachten toen je bij onschrijven uiterlijk , volle lippen neerzette.
kijk moet weer spontaan er om lachen/

maar al om al.. ontzettend veel succes met het vinden van je wederhelft.

20-06-2011, 21:07
Een man zonder gheera voor zijn vrouw is geen man. Dus je hoeft niet trots te zijn op je gedachtengoed.

20-06-2011, 21:09
Laat je foto eens zien

20-06-2011, 21:54
Volgens het geloof is man en vrouw gelijk....ons cultuur maakt het onderscheid wat fout is. Een ontmaagde vrouw blijft volgens het geloof een mens die haar fouten kan verbeteren. Ons cultuur vindt een ontmaagde vrouw waardeloos en dat is verkeerd en fout.

20-06-2011, 21:55


Ben jij zelf nog maagd?

20-06-2011, 21:58
Hoop dat je haar zult vinden.

20-06-2011, 22:09
Ik ga hier niet over maagdheid of ontmaagd in details treden...dat is persoonlijk.

Pagina's : [1] 2