Bekijk volle/desktop versie : Wat voor opleiding gaan jullie volgend jaar doen of doen jullie al?

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10

06-07-2011, 20:57

Citaat door neggafa:
Tnxxx chick, ik stress hem dood hier heb zogenaamd pauze genomen
zo weer verder met hw.

Gewoon in kliko stoppen en wachten tot ik wordt opgehaald
Ja inschallah ben gelukkig positief.
Relax-time is ook handig hoor, teveel studie en zo is niet goed anders wordt je para. Wat zegt jouw gevoel hierover?

06-07-2011, 20:59

Citaat door XxStrawberryxX:
Relax-time is ook handig hoor, teveel studie en zo is niet goed anders wordt je para. Wat zegt jouw gevoel hierover?
Mijn gevoel zegt ik ga het halen!.
Maar ja ik weet niet moet nog aantal dingetjes inleveren en Ben zowiezo bespreek geval.

07-07-2011, 00:17

Fiscaal recht en economie ga ik ook doen. Waar wil jij die opleiding volgen?
Ik heb gekozen voor Financial Services Managment omdat meer past naar het doel wat ik voor mijn ogen heb dus helaas. En ik ga studeren aan de HES in Amsterdam bijlmer

07-07-2011, 00:31

Citaat door BoubkerC:
Ik heb gekozen voor Financial Services Managment omdat meer past naar het doel wat ik voor mijn ogen heb dus helaas. En ik ga studeren aan de HES in Amsterdam bijlmer
Naja jij hebt tenminste een doel voor ogen. Knap van je. Ik weet van mezelf dat ik belasting en de wetten omtrent belasting altijd al interessant heb gevonden. Dus FR&E it is.

Ah te Amsterdam, nice. Kom je daar zelf ook vandaan? Zo ja, scheelt je ook tijd met reizen en zo.

07-07-2011, 00:32

Citaat door neggafa:
Mijn gevoel zegt ik ga het halen!.
Maar ja ik weet niet moet nog aantal dingetjes inleveren en Ben zowiezo bespreek geval.
Een goed gevoel is altijd een good sign.

Maar doe je ding, lever alles in en blijf positief. Een goed gevoel heb je al, nou nog de rest. Succes he

07-07-2011, 00:36
Ik begin na de zomervakantie met Pw op het Mbo.

07-07-2011, 00:37

Naja jij hebt tenminste een doel voor ogen. Knap van je. Ik weet van mezelf dat ik belasting en de wetten omtrent belasting altijd al interessant heb gevonden. Dus FR&E it is.

Ah te Amsterdam, nice. Kom je daar zelf ook vandaan? Zo ja, scheelt je ook tijd met reizen en zo.
Of ik het haal is een ander vraag, blijkt erg moeilijk te zijn. Maar jah waar een wil is, is een wet

Yup kom zelf uit Amsterdam..

07-07-2011, 00:38
laatste jaar vwo inshallah

07-07-2011, 00:40

Citaat door BoubkerC:
Of ik het haal is een ander vraag, blijkt erg moeilijk te zijn. Maar jah waar een wil is, is een wet

Yup kom zelf uit Amsterdam..
Als jij 100% geeft, dan heb je alles al snap je. Door je best te doen boek je mooie resultaten en je komt over als iemand die discipline kent, want jij weet wat je wilt en je gaat het doen ook. Blijf optimistisch he.

Mooi zo, dat scheelt ook wat.

07-07-2011, 01:07

Als jij 100% geeft, dan heb je alles al snap je. Door je best te doen boek je mooie resultaten en je komt over als iemand die discipline kent, want jij weet wat je wilt en je gaat het doen ook. Blijf optimistisch he.

Mooi zo, dat scheelt ook wat.
Maar ook beetje realistisch moehiem gewoon komt goed...

Ga jij zelf ook naar Amsterdam?

07-07-2011, 01:07
Aitouzineeeeeeeeeeeeeeeee where are you!

07-07-2011, 01:12

Citaat door BoubkerC:
Maar ook beetje realistisch moehiem gewoon komt goed...

Ga jij zelf ook naar Amsterdam?
Sowieso moet je realistisch blijven, maar een studie is geen onmogelijk iets. Denk dat wanneer je er voor gaat, er wat moois uit zal komen. Met een negatieve houding kom je ook niet bepaald ver hehe. Maar ik wens je veel goeds.

Ik zelf ga niet naar Amsterdam nee.

07-07-2011, 01:18

Sowieso moet je realistisch blijven, maar een studie is geen onmogelijk iets. Denk dat wanneer je er voor gaat, er wat moois uit zal komen. Met een negatieve houding kom je ook niet bepaald ver hehe. Maar ik wens je veel goeds.

Ik zelf ga niet naar Amsterdam nee.
Ik ben ook nie negatief dus het komt wel goed

Waar ga jij dan zelf studeren? en waar kom je zelf vandaan

07-07-2011, 01:18
Orientaalse talen en communicatie in sha Allaah.

(= maw. Arabisch hh)

07-07-2011, 01:23
laatste jaar juridisch inscha Allaaaah

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10