Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Help bij combineren!!!!



20-06-2011, 13:16
Ik heb deze jurk gekocht deze weekend gekocht

http://www.hm.com/be/product/93633?article=93633-A

maar weet totaal niet hoe ik deze kan combineren

20-06-2011, 13:24


denk dat het leuk is met een roze vestje maar dan dat roze wat erin gewerkt zit anders zwart maar dan word het saaii

20-06-2011, 13:25
met een zwarte legging (broek) en een zwart truitje, met hartroze schoenen

20-06-2011, 13:34
als je hoofddoek draagt zou ik er een zwarte skinnyjeans onder aan doen, een zwarte vesje eroverheen en dan je hoofddoek in een kleur die ook trug komt in dat jurkje

als je geen hoofddoekdraagt zwarte leggin en een vestje in het zwart of in een kleur dat trug komt in je jurkje

20-06-2011, 14:08



Citaat door taktakzit0ena:
als je hoofddoek draagt zou ik er een zwarte skinnyjeans onder aan doen, een zwarte vesje eroverheen en dan je hoofddoek in een kleur die ook trug komt in dat jurkje

als je geen hoofddoekdraagt zwarte leggin en een vestje in het zwart of in een kleur dat trug komt in je jurkje


JA ik draag hoofddoek was het vergeten bij te zetten. Lijkt me leuk maar tegelijk ook saai

20-06-2011, 14:10



Citaat door Shanti:
JA ik draag hoofddoek was het vergeten bij te zetten. Lijkt me leuk maar tegelijk ook saai



dan zou ik zon zelfde kleur roze nemen als in het jurkje als vest zwarte/roze hoofdoek en zwarte skinnyjeans

20-06-2011, 14:12
Ik zou er een zwarte linnenbroek onder doen en een lang vest(rose) net als dat jurk en dan die lint strik) over het het vestje vast maken en een zwarte hoofddoek.

20-06-2011, 19:48

Citaat door Shanti:
JA ik draag hoofddoek was het vergeten bij te zetten. Lijkt me leuk maar tegelijk ook saai
haha ja qua kleding kan ik best saai zijn, hou niet zo van teveel kleurtjes.

ipv een zwart vestje kan je ook een roze doen, is dat iets minder saai