Bekijk volle/desktop versie : De verleiding en hoe verder?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

20-06-2011, 12:42
Iedereen weet dat het hebben van gemeenschap of lichamelijk contact voor het huwelijk binnen de Islam verboden is. De realiteit is dat veel jongeren het moeilijk vinden om zich hier aan te houden. De verleiding is vaak groot waardoor veel jongeren toch een stapje verder gaan met hun vriend of vriendinnetje. Het is daarom belangrijk te weten dat je bepaalde ziektes op kan lopen. Als je dan toch besluit om te vrijen is veilig vrijen daarom een must voor iedereen.


Als jij de verleiding niet kan weerstaan, hoe maak je duidelijk dat je een condoom wilt gebruiken en waar bewaar jij dan je condooms?

20-06-2011, 13:01


Zijn we aan het indoctrineren dat intieme relaties voor het huwelijk best kunnen en normaal zijn?
Vorige keer ook al zo'n vage topic. Ben benieuwd wie dit sponsort.

20-06-2011, 13:10

Citaat door MADEinM0R0CC0:
Zijn we aan het indoctrineren dat intieme relaties voor het huwelijk best kunnen en normaal zijn?
Vorige keer ook al zo'n vage topic. Ben benieuwd wie dit sponsort.
Nee, we realiseren dat jongeren, zonde of niet, gewoon seks hebben en kennen de cijfers van SOA´s en abortussen..
Kop in het zand steken werkt niet..

20-06-2011, 13:11
hmm bij mij gaat het altijd veel gemakkeliker.

,,he mag ik je face zien?"
,, ja op reply ok?"
,,Wow gezien je ziet er leuk uit"
,,JIj ook! wippen?"
,,is goed heb je condooms?''
,,yep"
,, vanavond 9 uur?"
,, is prima geef me je telnummer bel ik even voor het adres"

en hopla klaar is kees

20-06-2011, 13:14


Condooms... ik lees hier nog wel eens dat besneden zijn voldoende is.

Mensen moeten daarover praten niet forceren, door bijvoorbeeld een foto met genitiale wraten uit hun portomenai te laten vallen.
En als je een spel speelt neem je toch ook eerst de instructies door... en voor het praten doe je gewoon niets.

Maar kan je echt verantwoord gedrag echt verwachten van mensen die hun lusten niet eens een paar jaartjes kunnen bedwingen... terwijl hun religie het voorschrijft... en dan condooms die vast ook niet lekker liggen bij deze religie??? Denk dat de abortusklinieken genoeg zeggend zijn over die veiligheid en het verantwoord gedrag.

http://www.youtube.com/watch?v=lIV71isgbLo

20-06-2011, 13:17
Gewoon direct vragen, waarom zou je je uberhaut moeten schamen.

Bewaarplek portomenee, die neem je toch overal mee...

20-06-2011, 13:18
tussen de pannen???

20-06-2011, 13:19
en wie maakt handgebaren??? wat ik moet ik mij erbij voorstellen???

20-06-2011, 13:20

Citaat door Bokitoo_:
en wie maakt handgebaren??? wat ik moet ik mij erbij voorstellen???
Je partner kan doof zijn... beetje rekening houden met de dove medemens.

20-06-2011, 13:20

Citaat door Maria_79:
Nee, we realiseren dat jongeren, zonde of niet, gewoon seks hebben en kennen de cijfers van SOA´s en abortussen..
Kop in het zand steken werkt niet..
Ik ken een slim trucje. Gewoon geen sex voor het huwelijk. Hoef je je ook geen zorgen te maken om Soa's of abortussen.
Slim trucje he.

20-06-2011, 13:22

Citaat door MADEinM0R0CC0:
Ik ken een slim trucje. Gewoon geen sex voor het huwelijk. Hoef je je ook geen zorgen te maken om Soa's of abortussen.
Slim trucje he.
Je trucje faalt zo erg dat er bijna geen woorden voor zijn... want jij kunt je nog zo onthouden,dat kan blijkbaar niet iedereen, en dan krijg je het gewoon van de geen waarmee je trouwt... als de geen waarmee je trouwt al niet vreemdgaat.

20-06-2011, 13:25

Citaat door Petrus:
Je partner kan doof zijn... beetje rekening houden met de dove medemens.
Ok ik zie het voor me aan een dove uitleggen of die een condoom heeft.
op straat op weg naar zijn of haar huis.

20-06-2011, 13:26



Citaat door MADEinM0R0CC0:
Ik ken een slim trucje. Gewoon geen sex voor het huwelijk. Hoef je je ook geen zorgen te maken om Soa's of abortussen.
Slim trucje he.
Ik vind een condoom een beter trucje

20-06-2011, 13:27

Citaat door Petrus:
Je trucje faalt zo erg dat er bijna geen woorden voor zijn... want jij kunt je nog zo onthouden,dat kan blijkbaar niet iedereen, en dan krijg je het gewoon van de geen waarmee je trouwt... als de geen waarmee je trouwt al niet vreemdgaat.
Het woordje als in je reactie voegt geen verdere waarde toe.

Moslims zijn aparte wezens he. Er zijn nog heel wat die zich aan de voorschriften houden van het geloof. Gek he.
Dat kun jij natuurlijk niet bevatten, hoeft ook niet.

20-06-2011, 13:28

Citaat door Bokitoo_:
Ik vind een condoom een beter trucje
Condoom kost geld. Geen sex is gratis.
Beetje op de centjes letten, dat juichen Nederlanders toch juist toe?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25