Bekijk volle/desktop versie : negafa zimba



19-06-2011, 22:51
had al een topic geopend maar volgens mij is die verwijderd??

hoe zijn jullie ervaringen met haar?
ik sprak haar laatst aan de telefoon, ik vroeg of ik mocht langskomen om haar jurken te bekijken, ze vroeg of ik een datum had, ik zei nee, en ik mocht gewoon niet komen kijken zonder datum.
Ik vind dit zoooooo absurd, maar goed.

ik vind haar jurken wel mooi, hoe zijn jullie ervaringen met haar?

groetjes

19-06-2011, 23:06


ik heb haar jurken gezien op een bruiloft en dus ook haar gehele werk wat ze deed voor de bruidjes .. k heb 2 keer mee gemaakt en ik vond haar echt goed .. ik hoor ook dat ze heel lief is !!!!
Ik weet inshallahd dat als ik een negeffa neem dat ik haar dan neem ! meid ik vind echt dat ze mooie apparte jurken heeft !
suces en allah i kemel bighair !

19-06-2011, 23:12

Citaat door khadija_17:
ik heb haar jurken gezien op een bruiloft en dus ook haar gehele werk wat ze deed voor de bruidjes .. k heb 2 keer mee gemaakt en ik vond haar echt goed .. ik hoor ook dat ze heel lief is !!!!
Ik weet inshallahd dat als ik een negeffa neem dat ik haar dan neem ! meid ik vind echt dat ze mooie apparte jurken heeft !
suces en allah i kemel bighair !
ik hoop echt dat ze lief is.
want eerlijk is eelrijk ze hefet echt mooie jurken. ik ben naar zzooooveel negafas geweest, die een grote naam hebben maar zimba heeft echt jurken waarvan ik denk van, haar wil ik nemen.

Ik ben alleen zo bang voor een niet lieve nagafa hahah klinkt heel raar, maar ik wil echt een lieve vrouw die me gerust stelt enso.
Ik ga haar insha allah morgen bellen, hoop dat ze plek heeft.

19-06-2011, 23:13
raar dat je niet mocht komen zonder dat je een datum had wat heeft zei hiermee dan te verliezen ghair inshallah.
als het goed is heeft ze wel een site.

19-06-2011, 23:17



Citaat door lovely_islam:
raar dat je niet mocht komen zonder dat je een datum had wat heeft zei hiermee dan te verliezen ghair inshallah.
als het goed is heeft ze wel een site.
ja dat vond ik nou ook!
misschien trouw ik wel volgend jaar en wil ik gewoon even orienteren.
ik zei nog, dus als ik geen datum heb mag ik niet komen kijken, zei ze , nee eigenlijk niet.
Ik had zoiets van wattttttttttt, niet echt klantvriendlijk, maar misschien had ze haar dag niet ofzo.

JAmmer dat ze zo deed, want alle andere negafa die ik belde waren super lief en uitnodigend aan de telefoon!
Maar ik vind haar jurken echt mooi!! heb al op de site gekeken.

Daarom wil ik wat ervaringen horen, kijken of ze lief is..
wil echt een lief iemand

19-06-2011, 23:24
upppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp

19-06-2011, 23:34
dat is gewoon een zakelijke reactie .. er zijn namelijk gnoeg meiden die wel een datum hebben en aan die meiden geeft zij mischien dan de voorkeur... mohim ik heb echt gehoord dat ze superrrrr lief is .... zodra je een datum hebt bel je haar op of je langs mag komen ze is echt de moeite waard !

19-06-2011, 23:57

Citaat door khadija_17:
dat is gewoon een zakelijke reactie .. er zijn namelijk gnoeg meiden die wel een datum hebben en aan die meiden geeft zij mischien dan de voorkeur... mohim ik heb echt gehoord dat ze superrrrr lief is .... zodra je een datum hebt bel je haar op of je langs mag komen ze is echt de moeite waard !
klopt wat je zegt, maar komen kijken kan toch wel.
Tis alsof je een winkel inloopt en de winkelier zegt van als je niks koopt mag je niet verder de winkel in..
Je kan het heel anders overbrengen.
mohiem dat even ter zijde!
ik ga morgen wat zalen bekijken dan weet ik het wat voor datum het wordt.
want ik vind haar jurken namelijk erg mooi!