Bekijk volle/desktop versie : Les Voyages En Train.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

19-06-2011, 22:49
Welke was de concessie die jij echt, maar dan echt, niet kon doen?
Resultaat = Jij was verplicht hem (met veel spijt in 't hart) te laten gaan.

19-06-2011, 23:09



Citaat door Normatief:
Hij zei: jij gaat werken en een deel van de huur betalen, dat is normaal want het leven is tegenwoordig duur.

Ik zei: ga jij dan ook een deel van het huishouden op je nemen?

Hij zei: Ik kan misschien wel helpen, door zo nu en dan de wasmachine aan te zetten, maar meer 'kan' ik niet. Ik 'weet' niet hoe je moet afwassen.

Ik zei: soit, you failed the test. Next.
Duidelijk.
Maar een beetje overdreven...

19-06-2011, 23:24

Citaat door Normatief:
Ik geef toe, er speelde meer. Maar dit gesprek illustreert de verhoudingen, de verwachtingen en de disbalans. Het was een soort terugkomend thema.
Wie wat later zal moeten betalen en wie welke machine zal moeten aanzetten is, naar mijn mening, een verkeerd begin.

19-06-2011, 23:39

Citaat door Normatief:
Ik sprak sky is the limit met hem, hij sprak beren op de weg met mij. Als je niet dezelfde taal spreekt, dan krijg je dit soort hopeloze gesprekken.
Jij verwacht dus iemand tegen te komen (cost what it may) die toevallig de sky-is-the-limit taal spreekt?

19-06-2011, 23:49



Citaat door Normatief:
Dat verwacht ik niet echt, maar dat hoop ik wel. Overtreed ik hiermee enige wet?
Veel "wetten" tegelijk.

20-06-2011, 00:06

Citaat door Normatief:
Geef eens de top 3 van wetten die ik overtreed. Ik was me namelijk van geen kwaad bewust.
Misschien onbewust overtreden. Dan is er ook geen sprake van bewuste "kwaad".

1- Weinig Mannen die jouw taal spreken en/of verstaan. Erger nog, weinig zijn de Mannen die bereid zijn jouw taal te leren. Misschien zullen ze doen alsof... maar meer dan "doen alsof" moet jij niet verwachten/hopen.

2- Ik moet nu gaan.

3- Asalaamo Alaikoem.

20-06-2011, 17:24

Citaat door Normatief:
Ik kan begrijpen dat er bij jou alarmbellen gingen rinkelen toen jij las dat voor mij sky the limit is. Ik wil dat wel voor jou verduidelijken. Met sky is de limit bedoel ik nog steeds alles wat binnen de oevers van islaam valt hoor. Mijn sky heeft dus nog wel een soort van plafond, dat gevormd wordt door islamitische kaders.

Slaap lekker.

Wa aleikoem assalaam.
Ok.

Next!

20-06-2011, 17:35
Het feit dat ik geen randon onzin meer mocht uitkramen. Ik zei; no way.

20-06-2011, 19:10

Citaat door Normatief:
Hij zei: jij gaat werken en een deel van de huur betalen, dat is normaal want het leven is tegenwoordig duur.

Ik zei: ga jij dan ook een deel van het huishouden op je nemen?

Hij zei: Ik kan misschien wel helpen, door zo nu en dan de wasmachine aan te zetten, maar meer 'kan' ik niet. Ik 'weet' niet hoe je moet afwassen.

Ik zei: soit, you failed the test. Next.
Groot gelijk. Je bent toch geen gehandicaptenverzorgster neem ik aan.

20-06-2011, 19:23

Citaat door Normatief:
Heb je hem gezegd dat vrijheid van meningsuiting in Nederland een heilig goed is? Zal hem leren

Nee, maar even serieus. Ik vind het echt raar als een mensen kaders gaat stellen aan hoe de ander zich moet gedragen.
Ik ben een man : )

20-06-2011, 19:40
Ja joh. Dus ik zei van; "Hey, dan moet je ff normaal doen joh".
Toen ging ik weg.

20-06-2011, 20:18
Dezelfde onzin als die ik nu sta te verkondigen.

20-06-2011, 20:25


Haha, ja precies. Maarja.. Mooie ondertekening en avatar overigens.

20-06-2011, 20:30
I'm not really a small talking kinda person. On the contrary. Just making an observation here.

20-06-2011, 20:49
Ehya impressive, 3 jaars havo engels haha.

Ok, volgende keer moet je je beter voorbereiden.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8