Bekijk volle/desktop versie : Zusters, staan jullie hier wel eens bij stil?

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15

23-06-2011, 19:11

Citaat door Mevrouwtje__F:
Je hebt gelijk. Ik moet maar proberen om vanaf vandaag van mijn haartjes af te blijven. Ik moet mijn pincet maar zo ver mogelijk verstoppen! Insa Allah zal 't me lukken!

Heb je misschien meer hadeeths/teksten uit de koran die over de bestraffingen gaan van het epileren?
Goedzo! Incha'Allah lieverd, hou me op de hoogte

23-06-2011, 19:30

Citaat door SB___:
Goedzo! Incha'Allah lieverd, hou me op de hoogte
Zal ik zeker doen! Ik ben sowieso niet iemand die elke dag haar wenkbrauwen bijwerkt, dus ik denk dat het alleen moeilijk gaat worden wanneer mijn wenkbrauwen wat voller worden. Maar ik hoop dan dat mijn imam dan al sterk genoeg is insa Allah zodat ik hier verder niet aan zal denken.

Maar ik vroeg je hiervoor als het geen moeite is:
Heb je misschien meer hadeeths/teksten uit de koran die over de bestraffingen gaan van het epileren?

23-06-2011, 19:32

Citaat door Mevrouwtje__F:
Zal ik zeker doen! Ik ben sowieso niet iemand die elke dag haar wenkbrauwen bijwerkt, dus ik denk dat het alleen moeilijk gaat worden wanneer mijn wenkbrauwen wat voller worden. Maar ik hoop dan dat mijn imam dan al sterk genoeg is insa Allah zodat ik hier verder niet aan zal denken.

Maar ik vroeg je hiervoor als het geen moeite is:
Ah, zo. Ghair incha'Allah!!

Nee, dit is alles wat ik heb, sorry lieve zus.

23-06-2011, 19:41

Citaat door SB___:
Ah, zo. Ghair incha'Allah!!

Nee, dit is alles wat ik heb, sorry lieve zus.
Ah oke, i forgive you haha

up!!

23-06-2011, 19:42

Thaaanks!

Ups!

24-06-2011, 23:04
Moge Allah ons behoede van het kwade mijn zuster,
x

24-06-2011, 23:05

Citaat door sbir:
Moge Allah ons behoede van het kwade mijn zuster,
x
Allahoema amien!!

24-06-2011, 23:09
Amien lieverd!
Moge allah over je waken en behoeden incha allah.
Berouw tonen voor onze fouten voor onze heer Allah. swt.

24-06-2011, 23:12

Citaat door moslimaaaaaaa:
UPAA Alleen jammer dat mensen dit lezen en er even bij stil staan en dan weer gewoon hun ding verder doen
Incha'Allah zullen die mensen om een dag stoppen met wat ze doen. Ze weten dit dondersgoed, alleen sommige mensen volgen allee de woorden van de Profeet, vrede en zegeningen zij met hem, en Allah ta3ala wanneer het hun uitkomt. Moge Allah soubhana wa ta ala ons allen leiden.

24-06-2011, 23:13
Zonder je tranen te laten vloeien en vergeving vragen. Wordt het niet makkelijker indd.
Salam 3oulaikom zusters
x

24-06-2011, 23:14

Citaat door sbir:
Amien lieverd!
Moge allah over je waken en behoeden incha allah.
Berouw tonen voor onze fouten voor onze heer Allah. swt.
Allahoema amien! Hartverwarmend

Moge Allah soubhana wa ta ala jou en jouw naasten bijstaan,en jullie levens pad verlichten met zijn Nour. Moge Hij, de Verhevene, jullie belonen met het mooiste: Jannat al firdaws.

24-06-2011, 23:18
JARBI Amien,
Daar dank ik je voor, Het was ook n zware periode in mijn leven.1 DING mjn lieve zusje oordeel nooit over mensen.
Nogmaals dank je wel.
X!
Citaat door SB___:
Allahoema amien! Hartverwarmend

Moge Allah soubhana wa ta ala jou en jouw naasten bijstaan,en jullie levens pad verlichten met zijn Nour. Moge Hij, de Verhevene, jullie belonen met het mooiste: Jannat al firdaws.

24-06-2011, 23:19

Citaat door sbir:
JARBI Amien,
Daar dank ik je voor, Het was ook n zware periode in mijn leven.1 DING mjn lieve zusje oordeel nooit over mensen.
Nogmaals dank je wel.
X!
Zal ik doen lieverd, sorry Soms frustreer ik me een beetje..

Moge Allah soubhana wa ta ala jullie bijstaan en voor jullie vergemakelijken!

x

24-06-2011, 23:22
Geef niet schat, Blijf het goede pad op gaan en blijf jouw pad en die van anderen versterkken voor zover je kan. Moge allah onze zonden wissen en vergeven InchaAallah.
Dikke kus op je wangetjes lieve zusje.
Xx!

24-06-2011, 23:24

Citaat door sbir:
Geef niet schat, Blijf het goede pad op gaan en blijf jouw pad en die van anderen versterkken voor zover je kan. Moge allah onze zonden wissen en vergeven InchaAallah.
Dikke kus op je wangetjes lieve zusje.
Xx!
Allahoema amien!

Ah, dikke kus terug!

XXX

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15