Bekijk volle/desktop versie : Ooit. [FOTO'S]

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25

07-12-2012, 18:20
Baraak Allahoe Fiekie voor et plaatsen

Krijg er kippenvel van.
Moge Allah jou belonen voor het plaatsen van dit stuk..

07-12-2012, 22:02

Wauw, het leeft! :O

11-10-2017, 00:03
Dit is wel kei lang geleden, zeg... zelfs de foto's zijn weg.

11-10-2017, 00:06

Citaat door LellaRiffiaa:
Dit is wel kei lang geleden, zeg... zelfs de foto's zijn weg.
ik hou van antiek

11-10-2017, 00:12

Antiek... wel grappig om de Lella van zes jaar geleden terug te zien. Ik was even vergeten hoe ik toen was.

11-10-2017, 00:21
Wat een.hoop ellende man

11-10-2017, 00:24

Antiek... wel grappig om de Lella van zes jaar geleden terug te zien. Ik was even vergeten hoe ik toen was.
Het is net hetzelfde als duiken in oude fotoalbum

11-10-2017, 00:28

Citaat door uriteller:
Wat een.hoop ellende man

Wat bedoel je? De dood?

Citaat door -BraHim-:
Het is net hetzelfde als duiken in oude fotoalbum
Klopt inderdaad. Soms zie ik van die reacties waar ik mij awkward door voel. Vergelijkbaar met de beschamende outfits uit de 90's.

11-10-2017, 00:32

Wat bedoel je? De dood?

Klopt inderdaad. Soms zie ik van die reacties waar ik mij awkward door voel. Vergelijkbaar met de beschamende outfits uit de 90's.
een dagboek die niet als zodanig is bedoeld
de 90's, goeie ouwe tijden

11-10-2017, 00:40
Geweldige tijden als ik mijn oude fotoalbums moet geloven. Vroeger was alles anders.

11-10-2017, 01:10

Geweldige tijden als ik mijn oude fotoalbums moet geloven. Vroeger was alles anders.
Nou en of
Heb gisteren nog mijn school foto's bekeken van de jaren 90
WAT EEN VERSCHIL met nu

11-10-2017, 01:21

Citaat door -BraHim-:
Nou en of
Heb gisteren nog mijn school foto's bekeken van de jaren 90
WAT EEN VERSCHIL met nu
Ik droeg coltruien en sandalen met sokken in de zomer. xD Heerlijk was dat. Uitkijken naar de pauze zodat je kon elastieken en kon vechten om de skelter. Tegenwoordig gaat het er anders aan toe.

11-10-2017, 11:43

Ik droeg coltruien en sandalen met sokken in de zomer. xD Heerlijk was dat. Uitkijken naar de pauze zodat je kon elastieken en kon vechten om de skelter. Tegenwoordig gaat het er anders aan toe.
Vandaag leeft iedereen zo een beetje in een virtueel wereld
Terwijl ik dit typ kijk ik om me heen, en zie ik iedereen diep gezonken in zijn smartphone, inclusief mezelf
Naast mij collega, in zijn linker hand zijn broodje, smartphone op de tafel, typen met rechts, eten met links, en als hij wil drinken zet hij zijn broodje weg om het bekertje te pakken.
En nu ga ik Ajvar eten

11-10-2017, 13:19

Citaat door -BraHim-:
Vandaag leeft iedereen zo een beetje in een virtueel wereld
Terwijl ik dit typ kijk ik om me heen, en zie ik iedereen diep gezonken in zijn smartphone, inclusief mezelf
Naast mij collega, in zijn linker hand zijn broodje, smartphone op de tafel, typen met rechts, eten met links, en als hij wil drinken zet hij zijn broodje weg om het bekertje te pakken.
En nu ga ik Ajvar eten
Ja, dat is echt zo. Subhan Allaah. Iedereen heeft een eigen wereldje tot zijn beschikking en komt daar ook niet meer uit. Bizar. Het is ook in een rap tempo zo ver gekomen, ik kan mij niet herinneren dat dit tien jaar geleden zo was.
Jouw collega geeft een weerspiegeling van de bezigheid van mensen tegenwoordig. Zelfs eten gaat gepaard met social media. Wat is Ajvar?

11-10-2017, 19:02

Ja, dat is echt zo. Subhan Allaah. Iedereen heeft een eigen wereldje tot zijn beschikking en komt daar ook niet meer uit. Bizar. Het is ook in een rap tempo zo ver gekomen, ik kan mij niet herinneren dat dit tien jaar geleden zo was.
Jouw collega geeft een weerspiegeling van de bezigheid van mensen tegenwoordig. Zelfs eten gaat gepaard met social media. Wat is Ajvar?
10 jaar terug was het nog niet zover gekomen. Denk toch de laatste zes jaar? Weet het eigenlijk niet meer, weet niet eens meer wanneer ik mijn eerste smartphone had. Wat ik wel weet is dat Whatsapp bv veel later in Marokko bekend weer dan in Nederland.

Ajvar is een product dat ik pas 2 weken heb ontdekt. Ik zag het bij de AH en het trok me aan, toen ik het proefde was ik verkocht. Inmiddels maak ik het zelf. Daarna kwam ik er achter dat het vergelijkbaar is met iets lekkers wat me zus in Marokko vroeger voor ons maakte

Ajvar is een hemels goedje uit het voormalige Joegoslavië! Ik ben er mee opgegroeid en het wordt haast overal voor gebruikt: op brood (bijv. kaastosti!), in de soep, als toevoeging in een jus of sausje, maar ook als dip (bij o.a. Pita). Ajvar is een echte alleskunner en is standaard te vinden in elke ‘Balkan’ keuken.
ajvar paprik aubergine puree
Kant-en-klaar vind je inmiddels Ajavr in de schappen bij diverse super supermarkten. Check hiervoor het Mediterrane schap of breng een bezoek aan een Marokkaanse of Turkse buurtsuper. Maar het is natuurlijk veel lekkerder om zelf Ajvar te maken.
Traditioneel worden ‘gewone’ rode paprika’s gebruikt om zelf Ajvar te maken, maar ik geef zelf echter de voorkeur aan die grote zoete punt paprika’s én ik voeg een Spaanse peper toe, voor een beetje meer pit. Met dit recept maak je een kleine batch ajvar om vervolgens zelf 2-4 potjes mee te vullen.
Zorg er voor dat je steriele potten met deksel gebruikt (simpelweg even 10 minuten uitkoken in een pan met water en daarna aan de lucht laten drogen). En je kunt een dichte pot Ajvar gerust een paar weken op een koel en donker plekje bewaren. Zodra een pot eenmaal open is adviseer ik je deze in de koelkast te bewaren om vervolgens zoveel mogelijk op te smeren en te verwerken in recepten. Ajvar is wat dat betreft een ware smaakmaker

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25