Bekijk volle/desktop versie : Pedovereniging begrijpt commotie niet



Pagina's : [1] 2 3

19-06-2011, 21:12
walgelijk normen en waarden in nl

xxxxxxxxxxS OOK NIET DAAROM ZIJN ZE STIL PEDO S





dvd

19-06-2011, 21:31



Citaat door JanJaapDe3e:
Jullie zijn nogal geobsedeerd door kindersex he? Jullie zijn meer met pedofilie bezig dan de gemiddelde pedofiel. Ik kan daar alleen maar heel enge conclusies uit trekken.
jij door molslims hahaha heel de dag molsims bachen heheh xxxxxxxxxx ben jij toevalig de voorzitter



dvd

19-06-2011, 21:35

Citaat door underkufarRules:
je moet wel erg psychisch in de war zijn als moslims hater om elke dag op marokko.nl te komen




dvd

19-06-2011, 21:41
Effe kijken... Wie voelt zich weer aangesproken ? Juist JanJaapde3de......

Ontopic nu, ik ken de hele geschiedenis niet van die Pedo partij, maar de Naam pedopartij is neem ik aan door de tegenstanders bedacht.... Waar staan ze eigenlijk voor, die partij ? En wat dat stukje over "de hand in de broek..." zeg ik tegen die gast "Hou gewoon je vieze poten thuis" .... niet te geloven zulk soort uitspraken.....

19-06-2011, 21:46



Citaat door JanJaapDe3e:
Mongooltje Gitane komt haar vrome broeders weer verdedigen.
Omdat ze wat dat betreft gewoon hetzelfde zeggen als jij, wanneer je weer roept dat "ze" de (mis)daden van hun "broeder" goedpraten, of in de slachtofferrol kruipen, jij zegt namelijk niets negatiefs over die Pedopartij (waar deze topic overgaat, ok discussie van nul komma nul, maar goed), je kankexx alleen maar op Moslims/Marokkanen.....

19-06-2011, 21:47

Citaat door JanJaapDe3e:
Mongooltje Gitane komt haar vrome broeders weer verdedigen.
als we niet beter zouden weten zouden we denken dat je ponsney was......

19-06-2011, 21:49

Citaat door JanJaapDe3e:
Mongooltje Gitane komt haar vrome broeders weer verdedigen.
Maak jezelf niet belachelijk. Gitane is redelijk. Jij niet.

Het is schandalig dat zo'n groep/vereniging bestaat. In een rechtstaat als nederland kun je zo'n groep niet aanpakken zolang men niets verkeerts doet.

19-06-2011, 21:51
er is overigens een overeenkomst met die pedopartij en JanJaapDe3e.

ze begrijpen beiden niet waarom zij onderwerp van discussie zijn.

19-06-2011, 21:53

Citaat door Mathijs:
er is overigens een overeenkomst met die pedopartij en JanJaapDe3e.

ze begrijpen beiden niet waarom zij onderwerp van discussie zijn.




dvd

19-06-2011, 21:55

Citaat door JanJaapDe3e:
En wederom het nare gedrag van haar broeders goed praten. Keihard janken als een rechtsstemmer wat zegt maar gewoon nooit wat zeggen over het gedrag van de moslims hier. Ik hoop zo dat iemand je in je lelijke fascistische bek schijt.
Wat? Gitane zegt hier meer dan jij. Met inhoud. Je bent gewoon een nieuw naar rechts lid met een grote mond. Daar weet ik ook heel goed raad mee. Je komt hier niet even langs om gewaardeerde leden de mantel uit te vegen met nietszeggende praatjes.

19-06-2011, 21:57

Citaat door JanJaapDe3e:
En wederom het nare gedrag van haar broeders goed praten. Keihard janken als een rechtsstemmer wat zegt maar gewoon nooit wat zeggen over het gedrag van de moslims hier. Ik hoop zo dat iemand je in je lelijke fascistische bek schijt.
toch fijn dat jij mijn woorden meteen bevestigd....

19-06-2011, 21:57

Citaat door JanJaapDe3e:
Maar jezelf niet belachelijk. Ik doel niet op het bericht. Imbeciel.
JIJ zegt dingen over Gitane. Ik niet. Je bent een kneus. Een 0. Als je daar een discussie over wil hebben prima.Dat verlies je.

19-06-2011, 21:59



Citaat door Mathijs:
er is overigens een overeenkomst met die pedopartij en JanJaapDe3e.

ze begrijpen beiden niet waarom zij onderwerp van discussie zijn.
Dat heb je weer goed gezegd, kameraad Mathijs

19-06-2011, 21:59

Citaat door JanJaapDe3e:
Als hier iemand nietszeggende praatjes heeft ben jij het wel. Het lulletje dat hier dag en nacht loopt te janken over zijn reizen. Volgens mij ben jij altijd het pispaaltje op school geweest? Klopt dat? Sterker nog ik denk dat je dat nog steeds bent.
Nee. Dat klopt niet. Ik was de zelfstandige figuur op school die zijn eigen pad volgde en op die manier veel vrienden kreeg. Omdat jezelf zijn en blijven goed valt bij mensen. Ik verkondig nooit nietszeggende praatjes trouwens.

19-06-2011, 21:59
tsja JanJaapDe3e, face it zelfs globi2 schijt je al uit....

Pagina's : [1] 2 3