Bekijk volle/desktop versie : vraagje over DRUGS-GELD!!!!



Pagina's : [1] 2

18-10-2004, 12:25
kijk, stel je dealt drugs en koop daarmee een winkel en je winkel loopt goed dus je gaat niet meer dealen omdat je genoeg geld hebt en uiteindelijk kom je op het goede pad en volg je de weg van ALLAH en je gaat bidden enz. maar mijn vraag is, is het dan nog steeds haram om van je winkel geld te leven om dat het opgericht is met drugs geld of is het omdat je het goede pad volgd dan word het je vergeven? dit is natuurlijk allah-hoehalem maar je mischien weten julie meer.

p.s ben gewoon nieuwsgierig over dit onderwerp, want je weet marokkanen kenende DEAL JE DRUGS!!

18-10-2004, 12:56



Citaat door Loubnet:
kijk, stel je dealt drugs en koop daarmee een winkel en je winkel loopt goed dus je gaat niet meer dealen omdat je genoeg geld hebt en uiteindelijk kom je op het goede pad en volg je de weg van ALLAH en je gaat bidden enz. maar mijn vraag is, is het dan nog steeds haram om van je winkel geld te leven om dat het opgericht is met drugs geld of is het omdat je het goede pad volgd dan word het je vergeven? dit is natuurlijk allah-hoehalem maar je mischien weten julie meer.

p.s ben gewoon nieuwsgierig over dit onderwerp, want je weet marokkanen kenende DEAL JE DRUGS!!
DEAL JE DRUGS?

Meid, ik zou het echt niet weten. Wel weet ik dat drugsgeld ook ten behoeve van de bouw van een moskee mag worden ingelegd (of andere zaken), maar dat diegene er geen hasanaath voor krijgt.

18-10-2004, 13:09

Citaat door marilynmonroe:
DEAL JE DRUGS?

Meid, ik zou het echt niet weten. Wel weet ik dat drugsgeld ook ten behoeve van de bouw van een moskee mag worden ingelegd (of andere zaken), maar dat diegene er geen hasanaath voor krijgt.
Is dat zo een moskee financiering met drugsgeld? Lijkt me sterk!

18-10-2004, 14:57

Citaat door ieffies:
Is dat zo een moskee financiering met drugsgeld? Lijkt me sterk!
Dit is wel eens voorgekomen heb er een verhaal over gehoord

18-10-2004, 15:01



Citaat door Wael_Beni_Saidi:
Dit is wel eens voorgekomen heb er een verhaal over gehoord
Er is een verschil tussen voorkomen en het goed zijn

18-10-2004, 15:02

Citaat door ieffies:
Er is een verschil tussen voorkomen en het goed zijn
waar heb je het over?

18-10-2004, 16:40

Citaat door ieffies:
Is dat zo een moskee financiering met drugsgeld? Lijkt me sterk!
Je begrijpt me niet. Kijk, geld doneren doe je anoniem. De moskee mag elk soort geld gewoon aannemen. Zij hoeven niet uit te zoeken, wie wat heeft gedoneerd. En de persoon, die het geld heeft ingebracht krijgt er wel/geen hasanaath voor.

18-10-2004, 19:31
Hmm, als je allahom vergevenis vraagt...
Want je gaat nu tg de goede pad op...

18-10-2004, 19:33

Citaat door Wael_Beni_Saidi:
Dit is wel eens voorgekomen heb er een verhaal over gehoord
ja heb ik ook gehooord ja

18-10-2004, 20:06
ok thanx voor jullie reacties! ik weet het is een moeilijk onderwerp om over te oordelen maar een ding is zeker iemand die drugs dealt leert nooit het echte geld kennen(daarmee bedoel ik dat hij er ECHT! voor gewerkt heeft b.v tomatis.)

18-10-2004, 20:08

Citaat door Loubnet:
ok thanx voor jullie reacties! ik weet het is een moeilijk onderwerp om over te oordelen maar een ding is zeker iemand die drugs dealt leert nooit het echte geld kennen(daarmee bedoel ik dat hij er ECHT! voor gewerkt heeft b.v tomatis.)
ja dat is logisch he hij dealde dus hoe kan hij in tomaat gewerkt hebben

18-10-2004, 22:15

Citaat door Metalsiarachida:
ja dat is logisch he hij dealde dus hoe kan hij in tomaat gewerkt hebben
kijk ik bedoel stel hij stopt met dealen dan kan hij niet fulltime werken voor lijk maar zeggen €1100 per maand dat kreeg hij mischien per dag! dus hij weet niet wat zijn geld waard is snapie?.......

19-10-2004, 18:08


iemand die drugs dealt is bezig mensen te vermoorden!!!
jammer dat zoveel mensen dat niet inzien.
en het allemaal maar proberen goed te praten.
en mensen die dealen die stoppen er nooit mee dat is nog zo.n fabeltje.
en je kan ook een winkel beginnen door hard te werken en naar school te gaan.
zonder eerst het leven van anderen een hel te maken en dan er lekker van gaan profiteren..
echt vieze mensen drugddealers en die meiden die met hun gaan terwijl ze dit weten zijn nog viezer erger dan hoeren!!!!! thats my opinion. dont take it personal,,

19-10-2004, 20:02
he gurly!! ben het helemaal met je EENS!!!!!!!

19-10-2004, 22:27

Citaat door justice21:
iemand die drugs dealt is bezig mensen te vermoorden!!!
jammer dat zoveel mensen dat niet inzien.
en het allemaal maar proberen goed te praten.
en mensen die dealen die stoppen er nooit mee dat is nog zo.n fabeltje.
en je kan ook een winkel beginnen door hard te werken en naar school te gaan.
zonder eerst het leven van anderen een hel te maken en dan er lekker van gaan profiteren..
echt vieze mensen drugddealers en die meiden die met hun gaan terwijl ze dit weten zijn nog viezer erger dan hoeren!!!!! thats my opinion. dont take it personal,,
niet met je eens maar jaa..een xxxx is een xxxx en dat is een xxxx

Pagina's : [1] 2