Bekijk volle/desktop versie : Zaal!



19-06-2011, 12:52
-Zaaal!!! Amsterdam en omstreken.


Salaam alaikoem dames,

Ik ben met spoed op zoek naar twee kleine zalen voor een hennafeest. Een voor de mannen en een voor de vrouwen. Ik heb bijna van alles geprobeerd, maar buurthuizen, ontmoetingscentrums en ouder en kind centrums zullen niet meer verhuurd worden i.v.m. overlast voor de buren. Ik moet dus echt op zoek naar feestzalen, maar het probleem is dat het maar een hennafeest is en ik dus geen 200 a 400 gasten heb. Als iemand mij verder kan helpen met een aantal namen of telefoonnummers zou ik dat op prijs stellen. Het liefst in Amsterdam en omstreken.

Ik hoop gauw wat van jullie te horen.

19-06-2011, 13:08


Mirror centre in A'dam oost.
Buurthuis transvaal ook in oost.
Verder heb je in A'dam west allemaal buurthuisjes die ook aan verhuur doen.

Succes meid!!

19-06-2011, 13:10
Mirrorcentre is echt duur heb ze gebeld de zaal kaal is 700 euro en per tafel inclusief 10 stoelen kost het 50 euro exclusief decoratie.
Alle buurthuizen in Amsterdam mogen niet meer verhuurd worden heb de hoofdkantoren gebeld en de buurthuizen zelf ook gesproken. ik ga kijken of die van transvaal iets voor me kan betekenen, maar ik betwijfel het.

19-06-2011, 13:20
Tot nu toe gebeld:

-Mirror centre
-Orion
-Oportuna
- Buurthuis de Aker
- Buurthuis de Hood
- Eigenwijks
- De Baron
- Arena in Osdorp
- Speeltuin Slotervaart
- Walima in osdorp
- Ontmoetingscentrum johannes de deo/ de wachter en amira
- Basisschool el khadisja

Ik dacht ik plaats ze maar, want sommigen verhuren ze niet meer maar andere zijn wel te huur alleen niet geschikt voor mij. Misschien dat anderen wat aan deze ruimtes hebben om zelf t huren.

19-06-2011, 22:19


wij hebben een zaal in osdorp. capiciteit 150 man er zijn tafels en stoelen aanwezig er is ook een keuken met apparatuur aanwezig en het zijn 2 zalen.bel voor vragen op het nummer:0614562396

19-06-2011, 22:30
En het ica?

26-06-2011, 06:05
was er niet een zaaltje geopend pas, ottohelderingstraat amsterdam? miss kan je daar proberen.

26-06-2011, 13:17

Citaat door drajie:
wij hebben een zaal in osdorp. capiciteit 150 man er zijn tafels en stoelen aanwezig er is ook een keuken met apparatuur aanwezig en het zijn 2 zalen.bel voor vragen op het nummer:0614562396
Kun je aub op mijn om reageren of in deze topic aangeven waar de zaal is en wat de kosten zijn?