Bekijk volle/desktop versie : Stel je ff voor mensen

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9

19-06-2011, 00:21
Moge Allaah ’azza Wadjal ons behoeden tegen de bestraffing van de Hel en ons tot de bewoners van Jennaat el Firdaous el A’la doen behoren, Ameen.

19-06-2011, 00:22

Aanrader: "Een glimp van de binnekant van de Hel"

19-06-2011, 00:22

Citaat door Wobbuffet:
Lella Shokran voor het plaatsen

La shukrane 'ala wajeeb.

Citaat door FaithAndLove.:
Moge Allaah ’azza Wadjal ons behoeden tegen de bestraffing van de Hel en ons tot de bewoners van Jennaat el Firdaous el A’la doen behoren, Ameen.
Ameen!

19-06-2011, 00:23

Citaat door Wobbuffet:
En toch gaan we allemaal door met zondes plegen, waarom zijn we zoooooo zwak.
Waarom gedragen we ons als stomme domme kudde dieren

Allah YDiena inschallah
dusdat

Citaat door gizoh_1:
droogheid enzo
haha

19-06-2011, 00:27

moge Allah ons veeeeeeeeeeeeeer verwijderen van het hellevuuuuuuur , AMEEN!!!!

19-06-2011, 00:28

Citaat door Aadamwest:
dies erg man
Aan de ene kant ben ik echt bang, maar aan de andere kant kan ik me niet beseffen dat is echt gaat gebeuren? Pfft; moet nodig wat aan het geloof doen. Insha'Allah.

19-06-2011, 00:31

Citaat door maroqanish:
moge Allah ons veeeeeeeeeeeeeer verwijderen van het hellevuuuuuuur , AMEEN!!!!
Amien ya rab!!

Citaat door Marokkaanse147:
Aan de ene kant ben ik echt bang, maar aan de andere kant kan ik me niet beseffen dat is echt gaat gebeuren? Pfft; moet nodig wat aan het geloof doen. Insha'Allah.
geloof mij maar, het gaat echt gebeuren

19-06-2011, 00:32

Citaat door Marokkaanse147:
dat we bang zijn is normaal natuurlijke angst meid, maar wij mogen ook niet twijfelen aan de Genade van Allah, want Hij is Barmhartig jegens Zijn Dienaren.

“Toen Allah de schepping vervolmaakt had, schreef Hij in Zijn Boek dat bij Hem op Zijn Troon is: “Mijn Genade zal Mijn Woede overtreffen.”

komt goed incha Allaah.

19-06-2011, 00:34
Al Ma'liy Bnu Ziyaad zei:
'Haram Bnu Hayyaan ging in paar nachten naar buiten en riep hardop:'Ik verbaas mij over het Paradijs! Hoe kan hij, die er naar verlangt slapen? En ik verbaas mij over de Hel! Hoe kan hij, die van haar vlucht slapen?' Vervolgens citeerde hij:'Zijn de bewoners der steden veilig voor de komst van Onze straf over hen, 's nachts, terwijl zij slapen? '{7;97xx.
[At-Takhwief min An-Naar. Blz 18]

prachtig.

19-06-2011, 00:39

Citaat door maroqanish:
Al Ma'liy Bnu Ziyaad zei:
'Haram Bnu Hayyaan ging in paar nachten naar buiten en riep hardop:'Ik verbaas mij over het Paradijs! Hoe kan hij, die er naar verlangt slapen? En ik verbaas mij over de Hel! Hoe kan hij, die van haar vlucht slapen?' Vervolgens citeerde hij:'Zijn de bewoners der steden veilig voor de komst van Onze straf over hen, 's nachts, terwijl zij slapen? '{7;97xx.
[At-Takhwief min An-Naar. Blz 18]

prachtig.
Erg mooi, alleen laatste zin snap k niet helemaal

19-06-2011, 00:41
dat is een aya uit de Koran

19-06-2011, 01:05
Ik zou liegen als ik zeg dat ik er niet angstig voor ben, maar alsnog ben ik zo dom om er niets aan te doen.

Gewoon dom.

19-06-2011, 01:09

AdamWest, ik heb dat boek gedownload en geüpload via speedyshare, klik op de link en download 'm. 't Is echt een eye-opener, dus in sha Allaah zul je het lezen.

http://www.speedyshare.com/files/29040482/de_reis_van_de_ziel_na_de_dood.docx

19-06-2011, 01:16

Citaat door Dudette__:
Ik zou liegen als ik zeg dat ik er niet angstig voor ben, maar alsnog ben ik zo dom om er niets aan te doen.

Gewoon dom.
Erg dom jah

Citaat door LellaRiffiaa:
AdamWest, ik heb dat boek gedownload en geüpload via speedyshare, klik op de link en download 'm. 't Is echt een eye-opener, dus in sha Allaah zul je het lezen.

http://www.speedyshare.com/files/29040482/de_reis_van_de_ziel_na_de_dood.docx
Shokran, zal het lezen als ik tijd heb

19-06-2011, 01:17

Citaat door neggafa:
weet je dat die plaatjes en tekst mij gewoon niks doen. Serieus.
Echt een ubermongol

Moge Allah je leiden

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9