Bekijk volle/desktop versie : Ik ben echt bang dat ik blind ga worden.

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8

18-06-2011, 23:09

Citaat door WehhZalWel:
Lenzen valt echt wel mee joh.
Oké, ik heb ze pas twee weken en er is nu al iets gebeurd! Ik was aan het werken en zat aan mn oog dus mn lens was een beetje verschoven, zag de hele tijd wazig maar dacht als ik blijf knipperen gaat ie wel vanzelf op zn plaats. Dat was het dus niet. Ging ik naar toilet, kon ik 'm niet meer vinden. Ik dacht dat ie vast in m'n oog zat, maar volgens mij is ie gewoon gevallen.
Maandag krijg k eindelijk weer een nieuwe rechterlens . Ik vind het wel aan te raden, hoor, valt echt mee je moet gewoon hygienisch zijn.
Hahahaha meskina ja ik denk ook dat ik lenzen ga doen haha.

18-06-2011, 23:09

Citaat door Redbull.:
Hahahaha is best grappig om te zien!
Haha en hoe.. En dan kijk je ze zo debiel aan met geknepen oogjes

18-06-2011, 23:13
wie slaapt er hier met lenzen..

soms word ik met wazig beeld wakker haha

Hahhaha, nee eerst handen wassen en dan met je vinger voorzichtig schuiven naar de andere kant.

Citaat door WehhZalWel:
Lenzen valt echt wel mee joh.
Oké, ik heb ze pas twee weken en er is nu al iets gebeurd! Ik was aan het werken en zat aan mn oog dus mn lens was een beetje verschoven, zag de hele tijd wazig maar dacht als ik blijf knipperen gaat ie wel vanzelf op zn plaats. Dat was het dus niet. Ging ik naar toilet, kon ik 'm niet meer vinden. Ik dacht dat ie vast in m'n oog zat, maar volgens mij is ie gewoon gevallen.
Maandag krijg k eindelijk weer een nieuwe rechterlens . Ik vind het wel aan te raden, hoor, valt echt mee je moet gewoon hygienisch zijn.

Citaat door Droptoffee:
Hahaha maar dan zie je wel opeens een beetje, rarara hoe komt dat? hahaha

18-06-2011, 23:14

Citaat door Droptoffee:
mooie foto masha allah.. maar haal m beter weg

18-06-2011, 23:14

Citaat door hypofyse:

Dat deed ik vroeger!
Is echt slecht voor je.

18-06-2011, 23:17

Citaat door Mevrouwtjjj1:
Hahahaha meskina ja ik denk ook dat ik lenzen ga doen haha.

Ik zeg doen! Omg ik keek er zoooo tegen op toen ik weer eens vier dagen mn bril op moest doen. Lenzen zijn veel fijner!

Citaat door a030:
Hahhaha, nee eerst handen wassen en dan met je vinger voorzichtig schuiven naar de andere kant.
Haahaha Handjes wassen doe ik altijd, is standaard. Ik voelde wel iets, maar kreeg het er niet uit, volgens mij was dat gewoon mn oog. !

18-06-2011, 23:18

Citaat door Redbull.:
Hahaha maar dan zie je wel opeens een beetje, rarara hoe komt dat? hahaha

Ja dat vraag ik me nog steeds af haha

Citaat door hypofyse:

Citaat door hypofyse:
mooie foto masha allah.. maar haal m beter weg
Doe ik heeel soms als ik echt moe ben en geen zin heb om op te staan. Maar dan word je wel echt verrot wakker

En bedankt

18-06-2011, 23:20
das niet waar lenzen zijn niet slecht

18-06-2011, 23:21

Citaat door Redbull.:
Dat deed ik vroeger!
Is echt slecht voor je.
soms vergeet ik ze.. lig ik op bed, licht uit, stop die op gevoel die vinger in mn oog haha 1x is het mis gegaan

bril is het handigst, maar lenzen het beste

18-06-2011, 23:31
Stel je kijkt in de spiegel en je ziet een tropische larve in je ogen... keihard zo van AHHHHHHH!!!!

Citaat door WehhZalWel:
Ik zeg doen! Omg ik keek er zoooo tegen op toen ik weer eens vier dagen mn bril op moest doen. Lenzen zijn veel fijner!

Haahaha Handjes wassen doe ik altijd, is standaard. Ik voelde wel iets, maar kreeg het er niet uit, volgens mij was dat gewoon mn oog. !

18-06-2011, 23:36

I'm scared.

18-06-2011, 23:36

Citaat door a030:
Stel je kijkt in de spiegel en je ziet een tropische larve in je ogen... keihard zo van AHHHHHHH!!!!
Hahahah baahhh hou die gedachten 3afak voor je! Maandag krijg ik weer mn lensjes

18-06-2011, 23:37

Citaat door hypofyse:
soms vergeet ik ze.. lig ik op bed, licht uit, stop die op gevoel die vinger in mn oog haha 1x is het mis gegaan

bril is het handigst, maar lenzen het beste
Ja dat had ik ook vroeger haha, maar nu MOET ik ze wegdoen. Ken anders echt niet slapen.

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8