Bekijk volle/desktop versie : Ik ben vandaag zoooo blij he.....het is uit met mijn vriendin eindelij:)yesssss !!!!!



Pagina's : 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11

18-06-2011, 18:02

Citaat door Closer_:
Best een lange tijd, jammer. Ik weet zeker dat echte liefde alles overwint. Maar dan zou het dat niet geweest zijn.
Echte liefde is...geloof in je zelf...echte liefde bestaat niet...eventjes vermaak en dan PATSS BOEMMM....laat ik het zo zeggen tot nu toe heb ik alles meegemaakt wat los en vast zit maar geen echte liefde.

18-06-2011, 18:02


Okee doe dat!
Hahaha, dan heb je nog altijd Gilette fusion power.

18-06-2011, 18:03
hHAHAHA wollah deze topic is lachwekkend..!!!!!!!!!!!!!!! kheb r wreeed om gelachen


Fuck love get money haha XD

18-06-2011, 18:04

Citaat door Closer_:
Dat is bij ons zeker niet het geval, durf ik alles op te zetten. Als je zoveel steun aan elkaar hebt gehad jarenlang, als je er voor elkaar was vooral in moeilijke tijden dat je alleen elkaar had dan doe je alles voor je relatie. Natuurlijk, alles ligt in de handen van Allah maar wij bidden ook om bij elkaar te blijven.
Kijk nu heb je een hele mooie antwoord gegeven prachtig...maar toch moet je niet 100% erin geloven, zoveel stellen die uit elkaar gaan en geloof me die klonken precies zo..ik zie geen verschil tussen jou en die andere 786975 marokkaanse verliefde stelletjes in NL die jaren samen wonen en kids hebben of niet en toch uit elkaar gaan...ook die hebben alles meegemaakt, en ja ook die riepen bij ons gebeurt dat NOOIT...dus wel.

18-06-2011, 18:05



Citaat door taxi36:
Echte liefde is...geloof in je zelf...echte liefde bestaat niet...eventjes vermaak en dan PATSS BOEMMM....laat ik het zo zeggen tot nu toe heb ik alles meegemaakt wat los en vast zit maar geen echte liefde.
Jammer dat je zo denkt, ik weet namelijk zeker dat het wel bestaat. Ik hoop dat je op een dag dat ook zal mogen ervaren.

18-06-2011, 18:06

Citaat door taxi36:
Als zei zich prettig voelt door nog 5,30 te betalen geen probleem, ik dacht al die tijd dat ze wel meerd was ze maakt het alleen maar belachelijker maar NO problem..ik ga vragen of ik kan chippen ipv te pinnen
Jaa hahahahaha.. GEWELDIIG.
Alles lijkt meer waard te zijn.. Maar na een tijd denk je tazz.. K moest bettere hebben.
Net een 3dehands spul.

18-06-2011, 18:06
Een meisje die laten bij mij voodoo (shour) wilt doen die is al bezeten want voodoo zal bij mij averechts werken....als ze wilt dat ik gek op haar wordt mag ze dat doen (als ze een leuke zus heeft bv) ...het gebed jaagt hekserij weg.....waarom moet ze zoveel dingen gaan voorbereiden ze kan ook gewoon vragen...poppetje van me zullen we trouwen ipv een schapen oor voor mn drempel deur te begraven.......doe dan een poot dan heb ik er nog wat aan..heerlijk met zoetzure saus..

18-06-2011, 18:06

Citaat door K.rullenbol17:
hHAHAHA wollah deze topic is lachwekkend..!!!!!!!!!!!!!!! kheb r wreeed om gelachen


Fuck love get money haha XD
nou ik lach er echt niet om hoor, 1 voorbeeld wat z ograppig was

18-06-2011, 18:07

Citaat door taxi36:
een meisje die laten bij mij voodoo (shour) wilt doen die is al bezeten want voodoo zal bij mij averechts werken....als ze wilt dat ik gek op haar wordt mag ze dat doen (als ze een leuke zus heeft bv) ...het gebed jaagt hekserij weg.....waarom moet ze zoveel dingen gaan voorbereiden ze kan ook gewoon vragen...poppetje van me zullen we trouwen ipv een schapen oor voor mn drempel deur te begraven.......doe dan een poot dan heb ik er nog wat aan..heerlijk met zoetzure saus..
wollah ook echt he !! aaa die marokaanse chickies worden nog onze dood wollah

18-06-2011, 18:07

Citaat door Closer_:
Jammer dat je zo denkt, ik weet namelijk zeker dat het wel bestaat. Ik hoop dat je op een dag dat ook zal mogen ervaren.
IK hoop dat jij op een dag wakker wordt zoniet dan wordt je wel wakker geschud maar dan is het te laat...Liefde bestaat niet...wat is liefde??? ik hou van je...ik mis je...ik verlang naar je....ga naar de marokkaanse consulaat dan zie je wat liefde is.......elke week scheiden er meer mensen dan die moeten schijten

18-06-2011, 18:07

Citaat door taxi36:
Kijk nu heb je een hele mooie antwoord gegeven prachtig...maar toch moet je niet 100% erin geloven, zoveel stellen die uit elkaar gaan en geloof me die klonken precies zo..ik zie geen verschil tussen jou en die andere 786975 marokkaanse verliefde stelletjes in NL die jaren samen wonen en kids hebben of niet en toch uit elkaar gaan...ook die hebben alles meegemaakt, en ja ook die riepen bij ons gebeurt dat NOOIT...dus wel.
Het kan gebeuren, alles kan maar ga er zeker niet vanuit.
Al zou het lmaktab zijn dat mijn geliefde en ik uit elkaar zouden gaan zou niemand van ons blij zijn. Dat zou gewoon betekenen dat wij jarenlang het niet goed met elkaar zouden hebben gehad en dat is zeker niet zo.

18-06-2011, 18:08
Leuk voor je.

18-06-2011, 18:09


Gewoon niet aan beginnen.

18-06-2011, 18:09

Citaat door taxi36:
IK hoop dat jij op een dag wakker wordt zoniet dan wordt je wel wakker geschud maar dan is het te laat...Liefde bestaat niet...wat is liefde??? ik hou van je...ik mis je...ik verlang naar je....ga naar de marokkaanse consulaat dan zie je wat liefde is.......elke week scheiden er meer mensen dan die moeten schijten
Mensen hebben tegenwoordig geen geduld meer, geduld is de sleutel en Alhamdolilah hebben mijn geliefde en ik beide geduld met elkaar.

18-06-2011, 18:10

Citaat door Independentboy:
veel marokaanse vrouwen zijn gevaarlijk gek.
ewa ook al ben je met ze getrouwd en ben je ze trouw, ze doen altijd hocus pocus spilatus pas bij iemand, zodat je altijd bij hun zal blijven
s7or wijven

Pagina's : 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11