Bekijk volle/desktop versie : AadamWest.



Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

17-06-2011, 23:56

Citaat door Ishotudown:
Aadamwestt ze wille je gwn weer terug hier nadat je bent afgekicktt...pfff marokkaanse wyven kunne nie zonder aandacht
Meskina jij bent ook 1 van die marokkaanse wijven. Kruip in zijn kont kruip

17-06-2011, 23:58



Citaat door M.abou:
wash hmakti oula... lees goed
oke opkankere nou maar

Citaat door Ishotudown:
deze topic is gewooon naar jou benoemt wat wil je nog meeerrrr

17-06-2011, 23:58

Citaat door Matebkish19:
Meskina jij bent ook 1 van die marokkaanse wijven. Kruip in zijn kont kruip

dat jij jezelf een marokkaanse WIJF noemt...wil nie zegge dat ik mezelf zo noem.. ik ben namelijk een marokkaanse MEID voor de duidelijkheid!


in iemands kont kruipe laat ikwel aan marokkaanse WIJVEN over zoals JIJ

17-06-2011, 23:59

Citaat door Aadamwest:
Jullie zijn khanker lelijk

yallah wat wilt je kanker moeder doen
Meskin jij bent fukking zielig iwollah. Ga huilen ofzo Jij bent z3ma moeders mooiste met je pijplippen.

18-06-2011, 00:01



Citaat door Matebkish19:
Meskin jij bent fukking zielig iwollah. Ga huilen ofzo Jij bent z3ma moeders mooiste met je pijplippen.
wrm zeg je het niet in me gezicht?

Noem je naam dan, ik kom wel naar jou toe.. ik n.euk je kk moer

durf je niet he

18-06-2011, 00:01

Citaat door Ishotudown:
dat jij jezelf een marokkaanse WIJF noemt...wil nie zegge dat ik mezelf zo noem.. ik ben namelijk een marokkaanse MEID voor de duidelijkheid!


in iemands kont kruipe laat ikwel aan marokkaanse WIJVEN over zoals JIJ
Kijk haar interessant doen lol. Ik ben niet diegene die hier zijn kontje zit te likken nog even en je stikt rustig a wijfie. Hij heeft hier over Marokkaanse meiden of wijven dus jij hoort er ook bij dus voel je maar niet speciaal.

18-06-2011, 00:02

Citaat door Matebkish19:
Meskina jij bent ook 1 van die marokkaanse wijven. Kruip in zijn kont kruip

wollahila tek de slijmen

Citaat door Aadamwest:
oke opkankere nou maar


ahahhahahahaha

18-06-2011, 00:02

Citaat door Aadamwest:
Chek deze kk homotje praten eh fucking junkie de zeb komt hier praten voor die wijven yeh zemmer
Later
je reageert als een ballehaar
24/7 achter m.nl
en je zegt dat je blondjes nakt
haal die foto van abdekrim alkhattabi weg
je gedraagt je als een aghabie ah mis n siekes

18-06-2011, 00:03

Citaat door Aadamwest:
wrm zeg je het niet in me gezicht?

Noem je naam dan, ik kom wel naar jou toe.. ik n.euk je kk moer

durf je niet he
Grootste mietje daagt een meisje uit. Als je echt ballen had zou je tegen elke marokkaanse meid zeggen die je tegenkomt dat ze lelijk is. Maar nee hoor daar heb je m.nl voor. Neuk jezelf a neukfout.

18-06-2011, 00:03

Citaat door mkieeeeef:
je reageert als een ballehaar
24/7 achter m.nl
en je zegt dat je blondjes nakt
haal die foto van abdekrim alkhattabi weg
je gedraagt je als een aghabie ah mis n siekes
hij blondjes nakken r07 r07 ahahahahhahahhahahaha

18-06-2011, 00:06

Citaat door Matebkish19:
Kijk haar interessant doen lol. Ik ben niet diegene die hier zijn kontje zit te likken nog even en je stikt rustig a wijfie. Hij heeft hier over Marokkaanse meiden of wijven dus jij hoort er ook bij dus voel je maar niet speciaal.
wollahila hij heeft het hier ook over haar. en dan gaat ze hier zitten slijmen ighh

18-06-2011, 00:06

Citaat door mkieeeeef:
je reageert als een ballehaar
24/7 achter m.nl
en je zegt dat je blondjes nakt
haal die foto van abdekrim alkhattabi weg
je gedraagt je als een aghabie ah mis n siekes
24/7 achter m.nl? waar praat jij over eh kanker junkie, ben hier bijna nooit..

flikkertje, praat stoer achter ze beeldscherm.. eh kk junkie je bent zeker zo een fucking stokje,tandestokertje de zeb

Citaat door Matebkish19:
Grootste mietje daagt een meisje uit. Als je echt ballen had zou je tegen elke marokkaanse meid zeggen die je tegenkomt dat ze lelijk is. Maar nee hoor daar heb je m.nl voor. Neuk jezelf a neukfout.
Ik ben een mietje jah, geef dan je naam ik kom persoonlijk naar jou toe en laat jou zien wie ik ben


vieze tering kroeskop, praat maar vooral stoer.., tabondyemam voor ik echt onderzoek naar jou ga doen, dus hou je kk bekje beter dicht

18-06-2011, 00:07



Citaat door Matebkish19:
Kijk haar interessant doen lol. Ik ben niet diegene die hier zijn kontje zit te likken nog even en je stikt rustig a wijfie. Hij heeft hier over Marokkaanse meiden of wijven dus jij hoort er ook bij dus voel je maar niet speciaal.

interessant?? hahahahaa it's just m.nl hoebedoel je de meeste jongens hebbe hier gewoon gelijk..gedraag je als een dame en niet als een straatwijff a mgooltje..met je stik enzo laayster
neee ik zie hier alleen wijven/slette/ hoere enzo enzoo en geen DAMES/MEIDEN..dat jij er mee zit zegt genoeg over jou

18-06-2011, 00:08

Citaat door Bbrowneyess:
wollahila hij heeft het hier ook over haar. en dan gaat ze hier zitten slijmen ighh

hahahahahahhahahahhahahaa k ken heeel die gozer niet en andersom ook nie dus kifeshhh hy heeft et over my... k voel me anders nie aangesproke hoor

18-06-2011, 00:09

Citaat door Ishotudown:
interessant?? hahahahaa it's just m.nl hoebedoel je de meeste jongens hebbe hier gewoon gelijk..gedraag je als een dame en niet als een straatwijff a mgooltje..met je stik enzo laayster
neee ik zie hier alleen wijven/slette/ hoere enzo enzoo en geen DAMES/MEIDEN..dat jij er mee zit zegt genoeg over jou
Haha, respect voor jou..

de meeste wijven weten ik heb gelijk.. wakila.. ze geven maar niet op.. en proberen mij te raken.. terwijl ze kapot van binnen gaan

Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29