Bekijk volle/desktop versie : AadamWest.

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

18-06-2011, 19:35

Citaat door Ishotudown:
k blyfff hier reageren zolangg ik als willlllllllllll... kun je daar wat tegen doen?

jou reacties hebbe geen eens een fatsoenlyke inhoud a kk mgool..k moet eigelijk mee lache om jou reacties EQ HAHAHHAHAHAHAHAHAHA
leer eerst is in de 1e instantie nederlands en kom dan tegen mij praten want nu moet is alles gaan puzzelen en dat gaat me meer tijd kosten.

waarom trek jij al volgt steeds jou kleine mondje open door te zeggen WAT EEN TOPIC!
dus deze topic bevalt jou wel heh.

jeh snotneus als mijn reacties jou niet bevallen waarom geef je me dan steeds aandacht en reageer je er dan steeds op.

18-06-2011, 19:41

Citaat door Bbrowneyess:
leer eerst is in de 1e instantie nederlands en kom dan tegen mij praten want nu moet is alles gaan puzzelen en dat me meer tijd kosten.

waarom trek jij al volgt steeds jou kleine mondje open door te zeggen WAT EEN TOPIC!
dus deze topic bevalt jou wel heh.

jeh snotneus als mijn reacties jou niet bevallen waarom geef je me dan steeds aandacht en reageer je er dan steeds op.

wat eeen topic? heb k nergens gezegd... k zeg alleen dat je goedkooop bent om een topic te openen over een m.nl lid en daardoor ga je discussie voere wat jij dus nie kan wantt jaa gaat moeilijk als je geen IQ hebt...myn kleine mondje is de hele tijd dicht hoor ik weeet nie

zeker bevalt deze topic my.. k kom op een topic van een gaar wijf dat totaaal geen besef heeft van wat ze zegtt en zoo kk dom s als een walnooott en dat doet my gewoon lache iwaa k kom op m.nl enkel om telache

verbrand jezelf beterrr a shizofreen

18-06-2011, 19:46

Citaat door Ishotudown:
wat eeen topic? heb k nergens gezegd... k zeg alleen dat je goedkooop bent om een topic te openen over een m.nl lid en daardoor ga je discussie voere wat jij dus nie kan wantt jaa gaat moeilijk als je geen IQ hebt...myn kleine mondje is de hele tijd dicht hoor ik weeet nie

zeker bevalt deze topic my.. k kom op een topic van een gaar wijf dat totaaal geen besef heeft van wat ze zegtt en zoo kk dom s als een walnooott en dat doet my gewoon lache iwaa k kom op m.nl enkel om telache

verbrand jezelf beterrr a shizofreen
ahahhah okee en ben je nu klaar!!!

goedkoopp??? sletiie ik ben jammer genoeg niet te koop.

ik lach jou nu 4 x zo hard uit achter mijn beelschermpje.

get a life girl!!!

18-06-2011, 19:48

Citaat door Bbrowneyess:
ahahhah okee en ben je nu klaar!!!

ik lach jou nu 4 x zo hard uit achter mijn beelschermpje.

get a life girl!!!

de grap van heel deze topic is dat jij noooit fatsoenlijk kan reageren.. of et ligt aan et begrijpend lezen of je kan niet praten/reagere

k lach jou nog steeds et hardst uit.,jij hebt geen IQ

18-06-2011, 19:53

Citaat door Ishotudown:
de grap van heel deze topic is dat jij noooit fatsoenlijk kan reageren.. of et ligt aan et begrijpend lezen of je kan niet praten/reagere

k lach jou nog steeds et hardst uit.,jij hebt geen IQ
ik kan niet praten en reageren.??

wat zit ik nu de hele tijd te doen dan. ik geloof dat ik nu tegen een dode lijk praat.

ahhahahhaha IQ. zal ik het even duidelijk maken het heet EQ.

ik kan best begrijpen dat je begrijpend lezen of begrippen lijst niet op school hebt gehad.
je kan dat gewoon gerust tegen mij zeggen dan had ik et vast wel begrepen.!!!

de groeten

18-06-2011, 21:34

Citaat door farah003:
Draag je ook een Bh?
nee, is strak dan heb ik geen bh nodig

18-06-2011, 21:36

Citaat door iman-0:
ewa ja, marokkaanen overdrijven altijd

haha meskien voortaan gewoon niet kijken (en kijken is op eigen risico :lol
hhhahah

Citaat door Bbrowneyess:
en dan komt hij hier ze3ma mensen beoordelen.

wie knap of lelijk is r07 r07
Al ben ik lelijk, jij blijft kk lelijk

18-06-2011, 21:37

Citaat door Ishotudown:
houddd ajb je kk bek dichttt en heb neverr nooit meer et lef om te zegge dat je schijt hebt/geen fuck kan schele

want als da zoo was a mafkeeess dan opende je nie een topic over hem, et zitt jou gwnn kk dwarsss klaaar..
zij gaan dood van binnen omdat ik liever blondje wil..

kijk ze allemaal stressen om mij, nu gaan ze weer ontkennen dat ze niet stressen bla bla

18-06-2011, 21:39
haaaaaahahahaa ik lig gestrekt van die reacties hier hahahahaaaa

18-06-2011, 21:41
@eminent; En geloof me, ik ben alles behalve een straatrat.. als ik een straatrat zou zijn, zou ik hier geeneens lid zijn, maar elke dag op de hoek staan hangen;D

mbo niv. 4 op zak.. nu op naar HBO insha allah.

18-06-2011, 21:41

Citaat door Aadamwest:
hhhahah
Al ben ik lelijk, jij blijft kk lelijk
wat een mongol. je hebt me niet eens gezien en dan kom jij me hier oordelen

18-06-2011, 21:42

Citaat door Bbrowneyess:
wat een mongol. je hebt me niet eens gezien en dan kom jij me hier oordelen
Nou dan? wrm oordeel je dan ook over mij eh stinkdier..

Ik vind het feit dat jij marokkaans bent al meteen kapot lelijk.

18-06-2011, 21:42

Citaat door Aadamwest:
zij gaan dood van binnen omdat ik liever blondje wil..

kijk ze allemaal stressen om mij, nu gaan ze weer ontkennen dat ze niet stressen bla bla
ahahahaahhahaahhahahhahaahahhahahahahahahahahahaha hhahhah

zulke grappen moet je gewoon ff voor je houden eh

18-06-2011, 21:44

Citaat door Aadamwest:
Nou dan? wrm oordeel je dan ook over mij eh stinkdier..

Ik vind het feit dat jij marokkaans bent al meteen kapot lelijk.
omdat ik misschien een foto van je heb gezien. en werkelijk denk dat jij dat bent.

18-06-2011, 21:46

Citaat door Aadamwest:
@eminent; En geloof me, ik ben alles behalve een straatrat.. als ik een straatrat zou zijn, zou ik hier geeneens lid zijn, maar elke dag op de hoek staan hangen;D

mbo niv. 4 op zak.. nu op naar HBO insha allah.
VWO op zak, how about that.

Een computerrat dan.

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29