Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Tanden bleken waardebon voor 80 euro te koop normaal 175 euro.



17-06-2011, 16:56
Hallo mensen, ik heb een tandbleeking waardebon gewonnen, maar ik wil het zelf niet omdat ik het pas heb laten doen en je mag het niet te vaak doen.Het kost normaal 175,00 maar ik verkoop het voor 80 euro.

Complete behandeling voor het bleken van de tanden voor 1 persoon (t.w.v. € 175,-).


Het arrangement
• Ontvangst met koffie of thee
• Voorbehandeling, poetsen van de tanden met een speciale tandpasta om de tanden en het gebit te beschermen (je dient je eigen tandenborstel mee te nemen)
• Bleekbehandeling
Witte tanden verbleken door ondermeer nicotine, voedsel en medicijngebruik. Dat levert lelijke tandverkleuring op. Hairstyling Vivienne biedt een veilige methode om je tanden binnen één uur te bleken, waarbij het tandglazuur niet wordt aangetast.

De bleekbehandeling
De behandeling duurt slechts 1 uur. Het bleken van je tanden is een relatief eenvoudige techniek gebaseerd op ultraviolet licht in combinatie met blekende gel. Het uiteindelijke resultaat is uiteraard afhankelijk van je oorspronkelijke tandkleur en andere factoren.

Na de behandeling ervaar je nauwelijks ongemak; slechts een tinteling of overgevoeligheid bij het drinken van zeer koude of hete drankjes gedurende enkele uren. Dit is slechts tijdelijk van aard. Het is belangrijk dat je een tijdje na de behandeling niet rookt en geen kleurstof houdende dranken drinkt (zoals koffie en rode wijn).

Het resultaat is stralend! Je tanden kunnen tot twaalf nuances witter zien!

Veiligheid
De veiligheid van waterstofperoxide is onafhankelijk vastgesteld en beoordeel door the Scientific Committee on Cosmetic and Non-food Products, US Federal Drug Administration. Dit zijn wereldwijde professionele organisaties en key opinion leaders uit de dentale professie. Al deze organen hebben geconcludeerd dat het gebruik van waterstofperoxide voor het witter maken van de tanden zowel veilig als effectief is.

Extra informatie
Tanden kunnen nooit lichter worden dan hun originele kleur die genetisch bepaald is en per persoon verschilt. Kronen, bruggen en composietvullingen vormen een beperking, omdat die dikwijls niet meekleuren tijdens het bleekproces.

stuur mij een mail voor informatie

18-06-2011, 00:30


Waar kan je die gebruiken??

18-06-2011, 00:46
De Salon is in Appeldoorn.