Bekijk volle/desktop versie : - Reisverhalen onderweg Naar Marokkoo..

Pagina's : 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

17-06-2011, 19:38

Citaat door saraa..:
Hahaha, We stopten in madrid om te slapen en ik moest al de hele dag nodig.
duss ik eindelijk op de wc en me moeder en zus zeiden dat ze alvast naar de auto gingen dus ik daar in me eentje.
opeens ik zie dat er geen doorspoel knop is ik van : what the f? alsmaar rondkijke hoe ik moet doorspoelen walou eindstand stond er een klein emmertje dus heb ik t daarmee gedaan koste me 5 emmers. doe net de deur open spoelt de wc automatisch door!!
HAHAAHAHA, hard!

17-06-2011, 19:41

als ik al mijn verhalen ga vertellen ben ik morgen nog niet klaar.
even nadenken hmm. deze is wel leuk ;
wij waren in lille en het was ochtend 7 uur ofzo, moheem mijn vader rijden
mijn moeder zat voor en ik en mijn zus en broer zaten achter in
je weet hoe dat gaat, 'wollah je zit op mijn stukje vieze stinkdier' 'teh houd je bek ik probeer te slapen'
en je vader met zijn knuppel zdaaf zdaaf naar achter maakt niet uit wie hij raakt
ik mijn moeder zus en broer zaten te slapen opeens begint mijn vader kapot hard te lachen
wij werden er allemaal wakker van ' papa waarom lach je ' ' 3andkoem zhar n3ast oe hlemt oe ana kan soegh'
vertaling jullie hebben geluk ik heb geslapen en gedroomt en ik reed
mijn moeder helemaal in de stres, moheem wij dus verder rijden het was inmiddels al middag en onze
magen begonnen te knorren, we waren vlakbij die marokkaanse parkeerplek dus mijn vader zo
rijden opeens kwam er een auto naast ons rijden en toen toeterde hij en ging zehma gas geven
dus mijn broer zo 'wejooooo papa pik je dat' mijn vader 'wie dienkt hij hij bien, vieze kloetzak'
en hij gassen jonge mijn moeder zo ahmeeeeeeeeeeeed matsma3 shie ndie lhmar vertaling ahmeeed, luister
niet naar die ezel, we hadden muziek op dus mijn vader ging in het berbers zingen maar we waren de
tomtom vergeten, dus we hadden een afslag gemist 'papa je moet hier naar rechts' mijn vader gaat rechtdoor
'papa ik zei toch rechts' zegt hij ' neeeee jij zei rechtdoor' ( mijn vader weet het verschil tussen rechtdoor en rechts niet )
hij stoppen op die extra baan gaat ie met de auto naar achteren ahahaha, al die mensen dachten wat is dit
aangekomen bij die parkeerplek hele vooraad eten mee, stokbrood vis loempia tonijn salade rijstsalade
wij zo eten we waren net kaar, zegt me vader weetje ik ga hier de boot ticket halen dan kunnen we gelijk instappen
15 min later, 'safi ik heb ze gehaald' mijn moeder keek hem aan 'ewa waar zijn de paspoorten'
blijkbaar had mijn vader ze daa laten liggen op een tafeltje dus ij rennen gelukkig waren ze er nog
we stappen in en bij wou net naar achter gaan, zegt me moeder waar zijn de paspoorten zegtie hoh 'hey papa ik zie daar een groene papiertje vliegen' wat had hij gedaan toe hij instapte had ie die papieren op de auto gedaan
wij zo uitstappen en alles opruimen, verder rijden opeens hoorde wel 'taktak' ineekeer auto viel uit midden op de weg
wij wegenwacht bellen, komen ze aan mijn moeder en vader kunnen goed spaans dus ze gingen met hun praten
we moesten dus mee naar die garage, aangekomen bij de garage had mijn moeder hsiera op de grond gedaan en gingen
we even rusten. auto gepakt en verder gereden naar de boot, je weet hoe dat daar gaat 'toeeeeeeeeeeetoeeeeet'
wij naar binnen boot naar tanger gepakt, na paar uurtjes in de boot te zitten was de boot bijna aangekomen
maar we moesten nog paspoort laten stempelen, mijn vader zat de hele rit in de rij zegt die man ja ga maar beneden
bij de politie laten stempelen. nou en mijn vader was booooos jongen. later ging mijn moeder naar die man toe
jaaaaaaaaaa jullie zijn gek jullie willen alleenmaar winst zoveel mensen der in laten maar niet stempelen
dus die man gaf mijn moeder schouder klopje mijn vader keek hem zo aan 'skoen kalek thadie mra djellie'
vertaling; wie zegt dat je mijn vrouw mag aanraken, die man 'smehlie smehlie'

dat was het zo gaat het ongeveer bij ons

17-06-2011, 19:46
AHAHAAHAH, kei leuk zulke tijden.

17-06-2011, 19:50
ohja en een keer gingen we samen met mijn tante hun hadden zo'n gare groene bus ahahah en ik
weet nog ze hadden plak acher dan kon je slapen moheem het was 2 uur snachts en onze ouders
wouden gaan slapen maar wij hadden hele reis al geslapen dus we hadden geen slaap, dus wij gingen
buiten film kijken opeens komt er wahid dief aan dus wij vet stresse wij gingen helemaal plan bedenken
over wat we gingen doen enzo ahahaha, moheem we lagen opdegrond met deken over ons heen ineenkeer
mijn vader ja zied naar binnen ga slapen, en ik mocht op de bestuurders plek. maar ik drufde niet te slapen
ik dacht ik ga opassn of er dieven komen, maar ik viel in slaap kwam mijn hoofd tegen de stuur aan
ging de alarm af tuuuuuuuuuuuuutuuuuuuuutut dus mijn vader van buiten op staan paktie knuppel
hij dacht dief ahahahahaha, en ik kon niet meer ik deed het in mijn broek, ik had iedereen wakker gemaakt
die daar sliep ik weet nog er was een marokkaanse jongen tegen over ons en hij kon oo niet slapen
gingen we hand gebaren maken had echt lol met hem en mijn nichtje ahahahah

17-06-2011, 19:59

HAHAAHAHAHAHA.

more.

17-06-2011, 20:47
hahaha best lachen die verhalen

18-06-2011, 00:45
Zekers, haha.

18-06-2011, 01:15
' Waarom is mijn poppetje bij mijn naam groen en niet zoals jij rood?

18-06-2011, 01:18
I don't know.. Toen mnl nog de oude was kon je nooit zien of k online of offline stond, denk dat het daar aan ligt.

18-06-2011, 01:18
' Oh, je staat nu offline? Ben je op msn..

18-06-2011, 01:22
Hahahahah up!

18-06-2011, 01:25

Citaat door Berber_Beauty:
' Oh, je staat nu offline? Ben je op msn..
`
Ja k denk dat dat het is, k snap deze mnl niet. Ja k ben online.

Citaat door LellaRiffiaa:
Hahahahah up!
Dankjewel lief. Haha, vertel jij ook eens wat!

18-06-2011, 01:26

Citaat door Obsession-:
als ik al mijn verhalen ga vertellen ben ik morgen nog niet klaar.
even nadenken hmm. deze is wel leuk ;
wij waren in lille en het was ochtend 7 uur ofzo, moheem mijn vader rijden
mijn moeder zat voor en ik en mijn zus en broer zaten achter in
je weet hoe dat gaat, 'wollah je zit op mijn stukje vieze stinkdier' 'teh houd je bek ik probeer te slapen'
en je vader met zijn knuppel zdaaf zdaaf naar achter maakt niet uit wie hij raakt
ik mijn moeder zus en broer zaten te slapen opeens begint mijn vader kapot hard te lachen
wij werden er allemaal wakker van ' papa waarom lach je ' ' 3andkoem zhar n3ast oe hlemt oe ana kan soegh'
vertaling jullie hebben geluk ik heb geslapen en gedroomt en ik reed
mijn moeder helemaal in de stres, moheem wij dus verder rijden het was inmiddels al middag en onze
magen begonnen te knorren, we waren vlakbij die marokkaanse parkeerplek dus mijn vader zo
rijden opeens kwam er een auto naast ons rijden en toen toeterde hij en ging zehma gas geven
dus mijn broer zo 'wejooooo papa pik je dat' mijn vader 'wie dienkt hij hij bien, vieze kloetzak'
en hij gassen jonge mijn moeder zo ahmeeeeeeeeeeeed matsma3 shie ndie lhmar vertaling ahmeeed, luister
niet naar die ezel, we hadden muziek op dus mijn vader ging in het berbers zingen maar we waren de
tomtom vergeten, dus we hadden een afslag gemist 'papa je moet hier naar rechts' mijn vader gaat rechtdoor
'papa ik zei toch rechts' zegt hij ' neeeee jij zei rechtdoor' ( mijn vader weet het verschil tussen rechtdoor en rechts niet )
hij stoppen op die extra baan gaat ie met de auto naar achteren ahahaha, al die mensen dachten wat is dit
aangekomen bij die parkeerplek hele vooraad eten mee, stokbrood vis loempia tonijn salade rijstsalade
wij zo eten we waren net kaar, zegt me vader weetje ik ga hier de boot ticket halen dan kunnen we gelijk instappen
15 min later, 'safi ik heb ze gehaald' mijn moeder keek hem aan 'ewa waar zijn de paspoorten'
blijkbaar had mijn vader ze daa laten liggen op een tafeltje dus ij rennen gelukkig waren ze er nog
we stappen in en bij wou net naar achter gaan, zegt me moeder waar zijn de paspoorten zegtie hoh 'hey papa ik zie daar een groene papiertje vliegen' wat had hij gedaan toe hij instapte had ie die papieren op de auto gedaan
wij zo uitstappen en alles opruimen, verder rijden opeens hoorde wel 'taktak' ineekeer auto viel uit midden op de weg
wij wegenwacht bellen, komen ze aan mijn moeder en vader kunnen goed spaans dus ze gingen met hun praten
we moesten dus mee naar die garage, aangekomen bij de garage had mijn moeder hsiera op de grond gedaan en gingen
we even rusten. auto gepakt en verder gereden naar de boot, je weet hoe dat daar gaat 'toeeeeeeeeeeetoeeeeet'
wij naar binnen boot naar tanger gepakt, na paar uurtjes in de boot te zitten was de boot bijna aangekomen
maar we moesten nog paspoort laten stempelen, mijn vader zat de hele rit in de rij zegt die man ja ga maar beneden
bij de politie laten stempelen. nou en mijn vader was booooos jongen. later ging mijn moeder naar die man toe
jaaaaaaaaaa jullie zijn gek jullie willen alleenmaar winst zoveel mensen der in laten maar niet stempelen
dus die man gaf mijn moeder schouder klopje mijn vader keek hem zo aan 'skoen kalek thadie mra djellie'
vertaling; wie zegt dat je mijn vrouw mag aanraken, die man 'smehlie smehlie'

dat was het zo gaat het ongeveer bij ons
Hahhahahaha, strekken!

18-06-2011, 01:27

Citaat door -Hogebloeddruk:
Dankjewel lief. Haha, vertel jij ook eens wat!
Hahaha, ik heb niks grappigs meegemaakt. Wayaw, ik kan niet wachten, nog een paar weken en dan gaan we deze leuke tijden weer meemaken. In sha Allaah.

18-06-2011, 01:29

Citaat door LellaRiffiaa:
Hahaha, ik heb niks grappigs meegemaakt. Wayaw, ik kan niet wachten, nog een paar weken en dan gaan we deze leuke tijden weer meemaken. In sha Allaah.
Ze3ma ze3ma niks mee gemaakt? Ja inchAllaah, de tijd gaat snel voor je het weet zijn er al.

Pagina's : 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16