Bekijk volle/desktop versie : Plaats hier je foto

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16

17-06-2011, 01:22

Citaat door Aadamwest:
Gelukkig zijn het belgische negersletten;p

nederlandse dames houden van marokkaanse jongens ehsahbi
Droom gerust verder. Genoeg hier in Nederland.

17-06-2011, 01:23

Citaat door anouar202:
Droom gerust verder. Genoeg hier in Nederland.
maakt niet uit, zijn in ieder geval Niet zoveel als marokkaanse sletten

Citaat door Favoriet:
BHAHAHAHAHAHHAHAHAAAHHAHAHAHAHAHAHAHA

Waar gaat het heen met deze wereld,
blijf gewoon bij je eigen soort ieh benedhem

zijn belgische geen nederlandse meide

17-06-2011, 01:23

Citaat door MarOokaanse_:
Hij is gwn een marokkaan die een neger voor doet
Sowieso. Denk je echt dat een neger serieus zijn foto's zou blijven plaatsen na al die opmerkingen.

17-06-2011, 01:24

Citaat door Aadamwest:

zijn belgische geen nederlandse meide
nee belgische meiden komen niet uit nederland maar van belgie

17-06-2011, 01:24

Citaat door anouar202:
Sowieso. Denk je echt dat een neger serieus zijn foto's zou blijven plaatsen na al die opmerkingen.
Hahah echt niet, die zou weg vluchten.. Maar hoe komt hij aan al die foto's meaann!

17-06-2011, 01:25

Citaat door Aadamwest:
Jij kent de statistieken uit je hoofd toch? Ik heb schijt aan Nederlandse chicks. Laatste wat ik zal doen, is hun de hemel in prijzen. Wie zijn zij, vertel mij. Engeltjes?

Citaat door kiel2020:
nee belgische meiden komen niet uit nederland maar van belgie
je meent het eh poepvlek

Citaat door anouar202:
Jij kent de statistieken uit je hoofd toch? Ik heb schijt aan Nederlandse chicks. Laatste wat ik zal doen, is hun de hemel in prijzen. Wie zijn zij, vertel mij. Engeltjes?
Opdondere verkaaste flikkertjes, marokkaanse wijve hebben s7or bij jou gedaan

Hahah echt niet, die zou weg vluchten.. Maar hoe komt hij aan al die foto's meaann!
Geen idee. Zeker hyves ofzo?

17-06-2011, 01:26
En trouwens eh anouar eh kanker mogool.. nederlandse chiks hebben geen geloof en alsnog zijn ze niet zo h0erig, marokkaanse hebben wel geloof.. dat is het fucking verschil

sukkeltje de zeb asahbi

17-06-2011, 01:27

Citaat door Aadamwest:
Opdondere verkaaste flikkertjes, marokkaanse wijve hebben s7or bij jou gedaan
Jij bent echt een grappenmaker. Als een jongen voor Nederlandse meisjes is, is hij moeilijk. En als iemand niks moet hebben van Nederlandse meiden is hij een flikker. Ze hebben niks gedaan. Ik ga die Nederlandse wijven niet verdedigen. Ben hun teef niet.

17-06-2011, 01:28

Citaat door Aadamwest:
En trouwens eh anouar eh kanker mogool.. nederlandse chiks hebben geen geloof en alsnog zijn ze niet zo h0erig, marokkaanse hebben wel geloof.. dat is het fucking verschil

sukkeltje de zeb asahbi
Oh, volgens mij zijn er heel wat Christen hoor. En volgens het Christendom mag je geen vriendjes, seks of alcohol. Weet wat je zegt pik.

17-06-2011, 01:29

Oh, dat je niet gelooft in een God geeft je niet het recht om je sletterig/hoerig te gedragen. Denk maar dat ze allemaal voorbeeldig zijn. You're delusional.

17-06-2011, 01:30

Citaat door anouar202:
Jij bent echt een grappenmaker. Als een jongen voor Nederlandse meisjes is, is hij moeilijk. En als iemand niks moet hebben van Nederlandse meiden is hij een flikker. Ze hebben niks gedaan. Ik ga die Nederlandse wijven niet verdedigen. Ben hun teef niet.

Klopt zo denk ik.

Citaat door Favoriet:
Het gaan om het principe.
Soort moet gewoon by soort blijven.
hoe ga je dat kind opvoeden alleen met Nederlands nig?
Komt die bij familie moet die Nederlands met ze praten jeh benedhem

En ken er trouwens ook genoeg nederlandse die ook met negers gaan..
tazz donder op man, hele marokkaanse generatie praat nederlands met hun kinderen, ken volbloed marokkaanse vrienden die bijna geen woord berbers of arabisch spreken, en met mijn kinderen zal ik gwn berbers praten waardoor ze de taal ook meekrijgen..

voorderest boeit het mij geen ene fuckkkkk

Citaat door anouar202:
Oh, volgens mij zijn er heel wat Christen hoor. En volgens het Christendom mag je geen vriendjes, seks of alcohol. Weet wat je zegt pik.
Je gaat toch de christendom niet met Islam vergelijken? kom op man:S

Islam wij zijn standvastig, hebben de laatste boek gekregen die nog nooit is gewijzigd..

de inhoud van de bijbel word om de maand veranderd.. vind je logisch..

17-06-2011, 01:30

omda ik da ben

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16