Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Anasheedband te Utrecht omgeving

Aleenah
16-06-2011, 14:20

بسم الله الرحمن الرحيم السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Op aandringen van gezinsleden ben ik opzoek naar een Anasheedband die bereid is te spelen in de stad Zeist. Belangrijk om hierbij te vermelden is dat zowel de tekst als de instrumenten conform de Qur'aan en Sunnah dienen te zijn. Dit houdt in dat het van essentieel belang is dat de teksten vrij zijn van onder andere shirk en ongepast taalgebruik. Daarnaast ben ik opzoek naar een groep die enkel en alleen onder begeleiding van duff speelt. Gezien ik het niet waard vind dat men meer dan 300 euro uitgeeft aan vermaak, wil ik dat de band slechts een aantal uurtjes speelt. De rest van de avond vermaken we ons wel zonder in-shaa'-Allaah. Ik hoor graag wat het aanbod is, mocht er überhaupt aanbod zijn. Het is voor eind oktober in-shaa'-Allaah. والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته ألينة

lovely_islam
16-06-2011, 14:25
asalam oealakoem wr wb beste zuster, der is een ansheedband uit utrecht genaamd al ichlaas, zijn 2 zuster. hun teksten zijn shirkvrij hmdl. hun prijs binnen utrecht is €375 maar misschien kun je wel iets met ze onderhandelen betreft prijs. ghair inshallah wa alakoem salam

Aleenah
16-06-2011, 14:47
Jazaakillaahu khayra. Ik heb ze gemaild. Wellicht meer Anasheedbandjes?