Bekijk volle/desktop versie : Darwin

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

16-06-2011, 12:58
Wat een idioot.

Mimimimi apen hebben ook ogen. En vissen ook. Wij stammen af van de aap en de aap stamt af van de vis. En de vis. mimimi.

FAK YOU DARWIN, FAK.. YOU

16-06-2011, 12:59

Fuck hem, door die zbel ben ik gebuisd.

16-06-2011, 13:00
hij is verwarrend
ene keer zegt ie dit de andere keer lees je weer wat anders

16-06-2011, 13:04

Citaat door Aquakiss:
Fuck hem, door die zbel ben ik gebuisd.

Estupido. Ik haat het als we leugens moeten studeren.

Citaat door wasfetaah_:
hij is verwarrend
ene keer zegt ie dit de andere keer lees je weer wat anders

Hij was gewoon 1 of andere psychopaat die in een dronken bui interessant ging doen...

Citaat door Liar:
Dat is wel eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerg zwart wit..

Er zit wel logica in, het is bewezen dat dieren zich aan omgeving aan gaan passen en meer van die dingen.
Dus het valt mee hoe idioot.
Lmao. Ga jij even naar de zoo van Antwerpen voor die apenkooi staan... wacht tot een aap muteert in een mens en de dag dat dat gebeurt, mag je mij de les komen spellen. Naïef mens. Waarom is dat proces opeens gestopt?

Don't talk shit about things you ain't know shit about.

16-06-2011, 13:13

Citaat door CHEBALEILA:
Estupido. Ik haat het als we leugens moeten studeren.
Ik ook, vooral op religieus vlak. Maar jah, het moet.

16-06-2011, 13:14
Hij geloofde zelf niet eens in zijn theorie..

16-06-2011, 13:18

Citaat door Hajj_Playboy:
ik weet genoeg

16-06-2011, 13:20

Citaat door Liar:
Wie zegt dat ik er niks van af weet?

Het is ook een proces van miljoenen jaren.. Je hebt uit 1 reactie al opgemaakt dat ik een naïef mens ben?
Als je een rat in andere omgeving stop vertoon een rat of familie op langere tijd ander gedrag daar is niets raars aan zo zit de natuur in elkaar?

Ik wil je niet naar iets overtuigen ik heb voor iedereens ideeën respect maar leg alleen beetje uit dat het geen retard is.
jah zo zit de natuur wel in elkaar. Maar hij heeft geen sterke bewijzen. Ik kan ook fossielen gaan opgraven en gaan zeggen dat het van éne homo sapiens of what ever is!!!

raar dat we verplicht zijn een theorie te leren dat onbewezen is. woonde ik maar in de vs want daar hebben ze tenminste scholen die het niet als leerstof beschouwen omdat er geen bewijs is.

één vraag waardoor heel die theorie in elkaar valt

Hoe komt het dat we nog geen eiwit kunnen fabriceren???

En hoe komt het dat alles toevallig isontstaan als de wetenschap er juist is om te bewijzen dat er geen toeval bestaat? ik kan nog zo door gaan..... conclusie: deze theorie gaat tegen alle natuurwetten in: newton, .....

16-06-2011, 13:21

Citaat door Liar:

Het is ook een proces van miljoenen jaren.. Je hebt uit 1 reactie al opgemaakt dat ik een naïef mens ben?
Als je een rat in andere omgeving stop vertoon een rat of familie op langere tijd ander gedrag daar is niets raars aan zo zit de natuur in elkaar?

Ik wil je niet naar iets overtuigen ik heb voor iedereens ideeën respect maar leg alleen beetje uit dat het geen retard is.

Jawel. Het is een retard en jij ook. Ik ben Laila en ik denk dat vuilnisbakken een ziel hebben. Dat is mijn theorie, kan jij het tegendeel bewijzen? Hooo, maar ik ben bruin en mijn naam is niet Darwin, dus mensen zullen mij wél gek vinden. FAK THE SYSTEM lol. Meerderheidsopvatting, dus er moet wel iets kloppen, zo denk jij toch? De wetenschap is gebaseerd op leugens, leugens die door de meerderheid worden verdedigd en daarom als waarheid worden erkend.

Citaat door Aquakiss:
Ik ook, vooral op religieus vlak. Maar jah, het moet.

Idd.
Succes!

Citaat door Hajj_Playboy:
Vertel.

16-06-2011, 13:23

Citaat door xassiaxje:
jah zo zit de natuur wel in elkaar. Maar hij heeft geen sterke bewijzen. Ik kan ook fossielen gaan opgraven en gaan zeggen dat het van éne homo sapiens of what ever is!!!

raar dat we verplicht zijn een theorie te leren dat onbewezen is. woonde ik maar in de vs want daar hebben ze tenminste scholen die het niet als leerstof beschouwen omdat er geen bewijs is.

één vraag waardoor heel die theorie in elkaar valt

Hoe komt het dat we nog geen eiwit kunnen fabriceren???

En hoe komt het dat alles toevallig isontstaan als de wetenschap er juist is om te bewijzen dat er geen toeval bestaat? ik kan nog zo door gaan..... conclusie: deze theorie gaat tegen alle natuurwetten in: newton, .....
Precies. Als je zijn theorie volgt, komt het erop neer dat er iets uit het niets kan ontstaan wat de natuurwetten tegenspreekt. Mocht het dus een wetenschapper zijn, dan gaat hij tegen de wetenschap in. Conclusie: het was een idioot.

16-06-2011, 13:24
Je hebt gelijk. He's an idiot, and his theories are bullshit!

16-06-2011, 13:25

Citaat door CHEBALEILA:

Idd.
Succes!

Thanks, same for u.

16-06-2011, 13:29

Citaat door Liar:
Je hoeft het vak biologie niet te volgen, de moderene biologie houd die theorie aan dus ik snap wel waarom ze je het leren.. Ik leer ook wel eens dingen die mij niet interesseren maar dat vergroot je algemene kennis.

Het ging niet alleen om fosielen maar ook bewijs van dieren die nog leven en hoe ze evolueren, zo heeft hij veel proeven gedaan.

Ik ben geen Darwin aanhanger hoor ik vind hem alleen geen idioot.

Dat is hem net!!!! Je vindt hem geen idioot omdat er mensen zijn die weldegelijk in zijn theorie geloven. Dus je baseert jouw mening eerder op de mening van die mensen (die niet meer of minder waard zijn als een ander) dan op de waarheid. Het gaat de onlogica te boven... je gelooft niet in hem, maar je kan zijn gedachtengang wel volgen? Je bent echt gevaarlijk bezig. Kuddegedrag. Met alle respect.

Citaat door Red_Sunshine:
Je hebt gelijk. He's an idiot, and his theories are bullshit!

Voilà.

Citaat door Aquakiss:
Thanks, same for u.
Thx!

16-06-2011, 13:34

Citaat door Liar:

Darwin was wel degelijk een retard die met meerdere theorien fout zat.

De Evolutie theorie van Darwin (overigens een amateur bioloog) is allang al ontkracht door meerdere wetenschappers.

http://richarddawkins.net/articles/3542

http://scienceblogs.com/pharyngula/2009/01/new_scientist_says_darwin_was.php

Als je geïnteresseerd bent in hele artikel dan zoek ik het wel voor je op. Site vraagt je namelijk om in te loggen maar dat hoeft niet perse

16-06-2011, 13:38

Citaat door Liar:
Volg je niet, ik heb niets verteld over wat ik aanhang alleen beetje wat hij gedaan heeft. Er is veel aan zijn theorie wat ik totaal niet volg daarom hang ik het ook niet aan.
"Maar het is geen retard" oh give me a break.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7