Bekijk volle/desktop versie : Bulgarije



Pagina's : [1] 2

16-06-2011, 11:23
Wie is daar wel eens geweest? Hoe vond je het daar?

16-06-2011, 11:42


lijkt me mooie land, joh!
De foto's en reisverhalen die je er over leest tenminste

16-06-2011, 11:43
Ik heb het nooit overwogen als vakantiebestemming. Wat heb je daar zoal?

16-06-2011, 12:11

Citaat door tooto7moe:
lijkt me mooie land, joh!
De foto's en reisverhalen die je er over leest tenminste


Ikzelf ken letterlijk niemand die daar ooit geweest is. Op internet lees ik wel positieve verhalen, maar had gehoopt dat er misschien leden hier waren die er wel geweest zijn......
Toch bedankt voor jouw reactie mop


Citaat door Audrey:
Ik heb het nooit overwogen als vakantiebestemming. Wat heb je daar zoal?
Ik eigenlijk ook niet maar dit kwam op mijn weg en dacht: ach why not. Wat er te doen valt? Geen flauw idee. Ben dat nu een beetje aan het inventariseren

16-06-2011, 14:34



Citaat door HighHeelsLady:
Ikzelf ken letterlijk niemand die daar ooit geweest is. Op internet lees ik wel positieve verhalen, maar had gehoopt dat er misschien leden hier waren die er wel geweest zijn......
Toch bedankt voor jouw reactie mop



Ik eigenlijk ook niet maar dit kwam op mijn weg en dacht: ach why not. Wat er te doen valt? Geen flauw idee. Ben dat nu een beetje aan het inventariseren
Ik zie dat je naar Cuba gaat I hate you!! Dat wordt echt mijn eerste grote bestemming hierna. Ik moet en zal gaan. Hoe lang blijf je? Breng je een sigaar, rum en een lekkere Cubaan voor me mee .

16-06-2011, 14:36
Ik hoor ook alleen maar positieve verhalen over Bulgarije. Weer eens want anders en niet zo standaard als waar de meeste voor kiezen.

16-06-2011, 14:43

Citaat door BoraSita:
Ik hoor ook alleen maar positieve verhalen over Bulgarije. Weer eens want anders en niet zo standaard als waar de meeste voor kiezen.
Bedoel je Marokko?

@HHL: Jij neemt het ervan! Ik kan je veel vertellen over Tetouan, Bulgarije helaas niet. Anyway have fun! Ga je met je kids en je man? Of lekker met vriendinnen?

16-06-2011, 14:48
Nee en ken ook niemand die er geweest is.
Hmm wat valt er allemaal te doen?

16-06-2011, 14:48

Citaat door 3rossaTetouania:
Bedoel je Marokko?

@HHL: Jij neemt het ervan! Ik kan je veel vertellen over Tetouan, Bulgarije helaas niet. Anyway have fun! Ga je met je kids en je man? Of lekker met vriendinnen?
Ja of Dubai waar iedereen altijd over lult, zelfs de mensen die het nooit bezocht hebben.

16-06-2011, 14:49

Citaat door BoraSita:
Ja of Dubai waar iedereen altijd over lult, zelfs de mensen die het nooit bezocht hebben.
Owja Dubai is het nieuwe Marokko.

16-06-2011, 14:53

Citaat door Audrey:
Ik zie dat je naar Cuba gaat I hate you!! Dat wordt echt mijn eerste grote bestemming hierna. Ik moet en zal gaan. Hoe lang blijf je? Breng je een sigaar, rum en een lekkere Cubaan voor me mee .


Cuba wordt 12 daagjes insahallah. Dat is meer dan genoeg want de kids gaan niet mee en langer wegblijven is niet mogelijk.
Cubanen zijn niet zo groot dus 1tje zal vast en zeker wel in mijn koffer passen


Citaat door BoraSita:
Ik hoor ook alleen maar positieve verhalen over Bulgarije. Weer eens want anders en niet zo standaard als waar de meeste voor kiezen.


Nou eerlijk gezegd zou ik zelf persoonlijk nooit aan Bulgarije gedacht hebben. Maar nu kreeg ik een voorstel van een vriendin en ik kan nog makkelijk vrij nemen, dus dacht waarom niet…….


Citaat door 3rossaTetouania:
Bedoel je Marokko?

@HHL: Jij neemt het ervan! Ik kan je veel vertellen over Tetouan, Bulgarije helaas niet. Anyway have fun! Ga je met je kids en je man? Of lekker met vriendinnen?
Ja het is dit jaar wel extreme met vakanties. Het leuke is dat mijn mama eind van het jaar nog naar Marokko wil voor een weekje en ik wil eigenlijk ook wel weer mee Dat word dan al met al (inclusief Bulgarije en Cuba) 5 vakanties dit jaar
Ik ga met de kids en mijn vriendin en haar 2 kids. De mannen kunnen helaas geen vrij nemen van werk, dus dan maar zonder ze

16-06-2011, 14:53
ben naar dubai geweest en geloof me het is afschuwelijk.

16-06-2011, 14:54



Citaat door Snoepiet:
ben naar dubai geweest en geloof me het is afschuwelijk.
Dubai of Bulgarije????

16-06-2011, 14:57

Citaat door HighHeelsLady:

Ja het is dit jaar wel extreme met vakanties. Het leuke is dat mijn mama eind van het jaar nog naar Marokko wil voor een weekje en ik wil eigenlijk ook wel weer mee Dat word dan al met al (inclusief Bulgarije en Cuba) 5 vakanties dit jaar
Ik ga met de kids en mijn vriendin en haar 2 kids. De mannen kunnen helaas geen vrij nemen van werk, dus dan maar zonder ze


Leuk!!!! Zo gezellig met je vriendin en kids, wel jammer dat je man niet mee kan. Dan ben je ook klaar met CB toch?

Marokko einde jaar moet je gewoon doen hoor, jij gaat nooit last krijgen van stress van het werken.

Citaat door Snoepiet:
ben naar dubai geweest en geloof me het is afschuwelijk.
Ik vind het een land voor zaken, niet voor vakantie. Wat vond je afschuwelijk?

16-06-2011, 14:57
Bulgarije is niks aan. Het strand daar is erg fijn maar dat is het ook. Verder niks te doen daar.
Of je moet naar de hoofdstad gaan. Wij hebben er spijt van dat we de hoofdstad niet hebben bezocht.

Pagina's : [1] 2