Bekijk volle/desktop versie : wees haar geliefde!



Pagina's : [1] 2 3

15-06-2011, 22:53
عنـدمـا تشـعـر زوجتك بالضـعـف كـن لهـا ابـآ ... عـنـدمـا تبـكـي زوجتك كـن لهـا اماآ ... عنـدمـا تخـطـئ زوجتك كـن لهـا اخـآ ... عنـدمـا تشـكـو زوجتك كـن لـهـا صديـقـآ ... عنـدمـا تـشـعـر زوجتك بـالـخـوف ضـمـهـا فـي صـدرك وكـن لـهـا حـبيـبــآ ... عـنـدمـا تـريـد الحـكـمـه كـن لهـا زوج ... واشعـرهـا انـك دائمــآ مـعـهـا و لــن تتـخـلى عنـهـا
Wanneer je echtgenote zich zwak voelt, wees dan een vader voor haar... wanneer je echtgenote huilt, wees dan een moeder voor haar... Wanneer je echtgenote een fout maakt, wees dan een broer voor haar. Wanneer je echtgenote klaagt, wees dan een vriend voor haar. Wanneer je echtgenote bang is, omhels haar en wees haar geliefde, wanneer je echtgenote wijsheid wilt, wees dan haar echtgenoot. En geef haar het gevoel dat je voor altijd met haar zal zijn en dat je haar nooit zal verlaten.

16-06-2011, 12:52



Citaat door larosedurif:
عنـدمـا تشـعـر زوجتك بالضـعـف كـن لهـا ابـآ ... عـنـدمـا تبـكـي زوجتك كـن لهـا اماآ ... عنـدمـا تخـطـئ زوجتك كـن لهـا اخـآ ... عنـدمـا تشـكـو زوجتك كـن لـهـا صديـقـآ ... عنـدمـا تـشـعـر زوجتك بـالـخـوف ضـمـهـا فـي صـدرك وكـن لـهـا حـبيـبــآ ... عـنـدمـا تـريـد الحـكـمـه كـن لهـا زوج ... واشعـرهـا انـك دائمــآ مـعـهـا و لــن تتـخـلى عنـهـا
Wanneer je echtgenote zich zwak voelt, wees dan een vader voor haar... wanneer je echtgenote huilt, wees dan een moeder voor haar... Wanneer je echtgenote een fout maakt, wees dan een broer voor haar. Wanneer je echtgenote klaagt, wees dan een vriend voor haar. Wanneer je echtgenote bang is, omhels haar en wees haar geliefde, wanneer je echtgenote wijsheid wilt, wees dan haar echtgenoot. En geef haar het gevoel dat je voor altijd met haar zal zijn en dat je haar nooit zal verlaten.
gelijk heb je ,,, maar hadshi kan fe 3ahd Rasoul swlm.

16-06-2011, 12:52
so iemand bestaat niet

16-06-2011, 14:24

Citaat door namosa:
so iemand bestaat niet
vrouwen die het verdienen bestaan ook niet

16-06-2011, 18:13


tegenwoordig mag je al blij zijn al hij een goede verantwoordelijk moslim echtgenoot is. Al die verschillende rollen voor hem, zeldzaam zijn de mannen die dat zouden aankunnen. Maar ach poetry moet input hebben.

16-06-2011, 18:18
ewa goede opvoedingen zijn ook zeldzaam, dus we moeten ook geen grote output verwachten

16-06-2011, 18:32
@ Mhmd ik had het over input voor dichtkunst.

16-06-2011, 18:39

Citaat door Mhmd:
vrouwen die het verdienen bestaan ook niet




bestaan wel maar jij bent blind

16-06-2011, 21:53

Citaat door namosa:
bestaan wel maar jij bent blind
dan ben jij ook blind want ik zeg net hetzelfde als jij ongeveer


Citaat door Bijtje:
@ Mhmd ik had het over input voor dichtkunst.
ik weet

16-06-2011, 22:38
[QUOTE=Mhmd;98292108]dan ben jij ook blind want ik zeg net hetzelfde als jij ongeveer


negeer me

16-06-2011, 23:22
Goede vrouwen die dit verdienen bestaan echt wel, alleen mannen zijn blind. Wees een man en zorg goed voor je vrouw en zij zal je als haar koning zien.

16-06-2011, 23:31
Zoals in mijn OT staat: O Adam zoek geen schoonheid de vrouw verlangt naar jouw mannelijkheid voordat ze naar schoonheid en geld verlangt, dus wees een man en je zult een koning zijn in de ogen van de vrouw

16-06-2011, 23:32


Nogmaals ik generaliseerde om een punt te maken, namelijk dat men ook niet alle mannen over 1 kam moet scheren.

16-06-2011, 23:39

Citaat door namosa:
so iemand bestaat niet
zo een iemand bestaat wel, mijn vader je moet zien hoe lief hij is voor mijn moeder haha

16-06-2011, 23:40

Citaat door Mhmd:
Nogmaals ik generaliseerde om een punt te maken, namelijk dat men ook niet alle mannen over 1 kam moet scheren.
Dat doe ik ook niet, maar het is mooi als je alles kan zijn wat je vrouw nodig heeft.

Pagina's : [1] 2 3