Bekijk volle/desktop versie : Geslaaaaaaaaagd! Wie nog meer?



Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7 8

15-06-2011, 22:42
@ Alle geslaagden hierboven, gefeliciteerd!
Mogen jullie ver komen insha Allah!

15-06-2011, 22:46



Citaat door Lhoceima-:
Bsa7tek. Doe je best op de HAVO insha allah. Laat je studie niet vallen. Je krijgt nu de kans.
Werken kan nog altijd.


Allahietieksaha. Insha Allah. Helemaal gelijk!
K laat mn studie niet vallen. Wil doorstuderen naar het hbo.

15-06-2011, 22:46
houbiii dyelee we hebben het geflikttt !!!!

de gekstennnn hihihi oowkeeeeee



GEFELICITEERDDD NOG MAALSS 20 x

15-06-2011, 22:51

Citaat door Nouaria-:
houbiii dyelee we hebben het geflikttt !!!!

de gekstennnn hihihi oowkeeeeee



GEFELICITEERDDD NOG MAALSS 20 x


Haha, haay tagzenaytje inou
Aaahja! Elhamdoelilah!
Hh, jy blijft altijd gek, gwn gek geboren, safi, er valt niet om te discussiëren.
Ahthankyou thankyou' jyook he lieverd! -houvanje-
Wanneer gaan we feesten dan?

15-06-2011, 22:53



Citaat door Groenoogje_x:
Haha, haay tagzenaytje inou
Aaahja! Elhamdoelilah!
Hh, jy blijft altijd gek, gwn gek geboren, safi, er valt niet om te discussiëren.
Ahthankyou thankyou' jyook he lieverd! -houvanje-
Wanneer gaan we feesten dan?
hahah ewaa ik zei togh we gaan izjen plaats afhuren dan gaan we lekker regaddaaa draaieen wahedd fiestaa < we gaan geschiedenis schrijven hihihi

alle m.nl leden zij welkom

15-06-2011, 22:55
Ik ben ook geslaagd maar ondanks dat voel ik me klote. Ben teleurgesteld in mezelf. -_-

15-06-2011, 22:56

Citaat door Royal_Princes:
Ik ben ook geslaagd maar ondanks dat voel ik me klote. Ben teleurgesteld in mezelf. -_-
waaromm ?? teleurgesteld ?? je bent gewoon geslaagd!!!

15-06-2011, 23:04

Citaat door Royal_Princes:
Ik ben ook geslaagd maar ondanks dat voel ik me klote. Ben teleurgesteld in mezelf. -_-

Awh, hoezo dan?

15-06-2011, 23:05
Ik ben ook geslaagd !

15-06-2011, 23:08

Citaat door Nouaria-:
waaromm ?? teleurgesteld ?? je bent gewoon geslaagd!!!


Citaat door Groenoogje_x:
Awh, hoezo dan?
Ja, alhamdoelillah ik ben geslaagd, alleen ik wou met minimaal zevens slagen. En ik heb 2 zesjes en zelfs 1 fucking 5 op wiskunde.
Oke, klinkt heeeeel erg overdreven mijn vader was zelfs boos op me toen ik zei dat ik niet blij ben haha. Alleen wou het liever anders, had het liefst veel hoger gehaald, want ik weet van mezelf dat ik dat ook wel kon.

Anyway, gefeliciteerd jullie beide !!

15-06-2011, 23:09
Haha ik ben ook geslaaagd en wil ook een examen herkansen om naar havo te kunnen .. is beter voor mijn gemiddelde!

15-06-2011, 23:10
zainebbb tog?
ik ben soumaya enee nee ik ben niet geslaagd definitief,, vind het zo erg voor mezelf wollah zit er echt mee nog een jaartje caland TFOEEE

15-06-2011, 23:11



Citaat door Nouaria-:
hahah ewaa ik zei togh we gaan izjen plaats afhuren dan gaan we lekker regaddaaa draaieen wahedd fiestaa < we gaan geschiedenis schrijven hihihi

alle m.nl leden zij welkom


Ah la, geen geschiedenis!
K ben pas super blij wnnr k hbo heb gehaald hahhaa. K wil weer havo doen! Njaah, k kan dr zo ook wel komen.
Okeeokee goed! K neem bellydance mee. Gaan we shaaaaaakeeen. Haha

15-06-2011, 23:17

Citaat door Royal_Princes:
Ja, alhamdoelillah ik ben geslaagd, alleen ik wou met minimaal zevens slagen. En ik heb 2 zesjes en zelfs 1 fucking 5 op wiskunde.
Oke, klinkt heeeeel erg overdreven mijn vader was zelfs boos op me toen ik zei dat ik niet blij ben haha. Alleen wou het liever anders, had het liefst veel hoger gehaald, want ik weet van mezelf dat ik dat ook wel kon.

Anyway, gefeliciteerd jullie beide !!


Ahjaaa, k snap het. Haha, k heb gemiddeld ongeveer 4 zevens gehaald en 3 zessen. K had ook Duits in mijn vakkenpakket, dat was pas lastig. Terwijl k op mn rapport er een 7,7 op sta.

Dankjewel!

15-06-2011, 23:21
@ prissonbreak & Fascinerend -Mooooooooooizo! Gefeliciteerd
@Fascinerend, jha indd s beter. K wil ook zo mn gemiddelde ophalen. InshaAllah haal je het!

Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7 8