Bekijk volle/desktop versie : Als ik mn ware vind doe ik dit met haar......

Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7 8

15-06-2011, 15:05

Citaat door koekmonster:

gekke waus adam-west houdt van blondjes en haat marokkaanse mischien moeten we haar voor hem fixen hahahah alleen zo een grote vrouw kan hem temmen
waarschijnlijk wel
zied kom we gaan voor hem regelen
doet hij stoer, dan zit zij gewoon op hem simepl

15-06-2011, 15:06

Citaat door High-Heels:
Damnn zelfs ik krijg tranen hahahaha ow my godd echt superrr leuk ik zou flauwvallen hahahahahhahahaha echt keiii schattig

doe maar sexy met je voetjes hoor whaha

15-06-2011, 15:07

Citaat door koekmonster:

doe maar sexy met je voetjes hoor whaha
Ik vind het super schattig en leuk gedaan misschien wat overdreven maar het is wel kei schattig.

Anywy dat is een plaatje

15-06-2011, 15:10

Citaat door Ontspan_gevuul:
Wil ik wel weten hoor..
haha doe maar eens moeite om mij op te komen zoeken dan praten we wel verder

Citaat door Helawiet:
Trouwen?
haha zeker een 15 jarige met te hoog gegrepen droompjes door dit filmpje???

15-06-2011, 15:11

Ik zou kapot gaan janken gek. Sooooo, ik zit nu al te snotteren laat staan als ik dat was.

15-06-2011, 15:12

Citaat door High-Heels:
Ik vind het super schattig en leuk gedaan misschien wat overdreven maar het is wel kei schattig.

Anywy dat is een plaatje
het is mooi om te zien maar lijkt me wel overdreven om mee te maken. maar ja is wel leuk en apart haha

ooh dus het zijn niet jou voetjes

Citaat door Vonkeltje:
Ik zou kapot gaan janken gek. Sooooo, ik zit nu al te snotteren laat staan als ik dat was.
hahahahha Echt he

Citaat door F-bell:
niemand die zoveel of meer dan 3 nulletjes aan een marokkaanse wijf zou uitgeven
Ligt aan het feit of het een marokaan is maar de persoon zelf ja?

15-06-2011, 15:13

Citaat door koekmonster:
het is mooi om te zien maar lijkt me wel overdreven om mee te maken. maar ja is wel leuk en apart haha

ooh dus het zijn niet jou voetjes
Nee het zijn niet mijn voetjes, maar hou gwn erg van hakken maar niet zo hoog als die ietsjes langer

15-06-2011, 15:14

Citaat door koekmonster:
ik denk dat hij wel gelijk heeft!

Als justinbieberfan word je door de hele wereld gehaat en vooraal door de mannen haha en aangezien hij al bezet is is er dus niemand voor je whahah forever alone
nou ja zeg Justin heeft echt veel fans en het zijn ook een heleboel jongens en NEE, ze zijn geen homo''s. Wie weet gaat het ooit wel uit met dat tyfus wijf Selena dan is hy weer single

15-06-2011, 15:15

Citaat door nassirabieber:
nou ja zeg Justin heeft echt veel fans en het zijn ook een heleboel jongens en NEE, ze zijn geen homo''s. Wie weet gaat het ooit wel uit met dat tyfus wijf Selena dan is hy weer single
ik ben ook single

Citaat door High-Heels:
hahahahha Echt he

Ja joh..

Mooie vrouw heeft hij!

Citaat door High-Heels:
Nee het zijn niet mijn voetjes, maar hou gwn erg van hakken maar niet zo hoog als die ietsjes langer
haha volg je niet zijn de jouwe ietsjes langer of die op het plaatje? ik vind die al te hoog damn hahaha maar wel sieksie

15-06-2011, 15:16
Ik ben je ware, bereid je voor.

15-06-2011, 15:16

Citaat door F-bell:
whahahaha zie al die mieden dan ; "als ik dat was zou ik....." mesekienen ze weten dromen bedriegen, maar alsnog blijven ze dromen
Ja goed gezegd ja ALS en ALS bestaat niet dus maak je neit druk

Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7 8