Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Sabon beldi met arganolie.. en ghassoul als masker ..



14-06-2011, 20:59
wie heeft deze combi weleens geprobeerd?.

mijn huid is niet echt gaaf.. graag wil ik me huid verbeteren.. ik eet veel groente en fruit en vocht krijgt ik ook voldoende binnen..

Ik wil nu meer gaan voor natuurlijke producten zoals arganolie.. maar voor een vette huid met meeeters? is dat wel verstandig? .. ik heb nog arganolie hier in de keuken staan,, kan je die ook gebruiken voor je gezicht?.. dan bedoel ik echt voor het slapen gaan opdoen..

16-06-2011, 20:17


Olie kan je beter gebruiken met een droge huid Ik wil ook graag ghassoul gebruiken.

17-06-2011, 22:24

Citaat door Marokkaanse147:
Olie kan je beter gebruiken met een droge huid Ik wil ook graag ghassoul gebruiken.
ja ? en als het alleen in de avond gebruikt.. die olie trekt snel in heb ik gehoord.. ik wil vanaf nu alleen natuurlijke producten gebruiken..

17-06-2011, 23:29
Heb ook echt last van een vette huid, wil er geen olie opsmeren.

18-06-2011, 09:29



Citaat door Closer_:
Heb ook echt last van een vette huid, wil er geen olie opsmeren.
Olie normaliseert de talgproductie van de huid en is toch ook goed voor de vette huid

18-06-2011, 10:48
Ik sluit mij bij stoutertje aan, wat Arganolie betreft. Het kan prima bij een vette huid, vooral gezien sabon beldie & en ghassoul de huid uit kunnen drogen.

18-06-2011, 11:31
thanx voor jullie reactie..