Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Een géweldig filmpje voor meiden met acné! Wat make-up wel niet kan doen..



Pagina's : [1] 2 3 4

14-06-2011, 18:31


Ik bekeek gisteren dit filmpje eerlijk gezegd schrok ik wel !! . Ik vind het heel dapper van haar om dit op te nemen met zo'n acné..



[video=youtube;ex33wtqnNz8]http://www.youtube.com/watch?v=ex33wtqnNz8&feature=player_embedded[/video]



ik zeur bij 1 of 2 puistjes, maar wat moet zij zeggen !!!

Bekijk het zelf ladies !

14-06-2011, 18:41


Poeh, ik schrok ook wel hoor, toen ik haar gezicht zag. Man, echt erg. Het zit ook helemaal onder haar kin enzo.

Dat is wel heel erg, wel dapper van haar hoor, dat ze het durft te laten zien.
Dit is wel leerzaam, nou zeur ik niet meer, over die paar rode vlekken op mijn gezicht.

Heb je geen andere filmpjes?

14-06-2011, 18:43
dit filmpje zag ik idd gistr bij beautygloss

14-06-2011, 18:44

Citaat door Kokoht:
dit filmpje zag ik idd gistr bij beautygloss
Jaaa daar zag ik het ook ,

14-06-2011, 18:44


hhaha toevallig!

14-06-2011, 18:48
het ziet er idd prachtig uit, op een filmpje met licht, en op foto's.

maar in het echt zal er smerig uit zien van dichtbij.
denk maar aan kleurloze bobels op je gezicht, en pukkels die vervellen dus losse vellen zal ze zeker hebben.

acne, en een klodder make-up is altijd te zien en absoluut niet charmant. je moet je acne bestrijden en niet coveren.
want je acne zie je hoe dan ook, dus met een klodder smerige make-up of zonder

14-06-2011, 18:50
lol je maakt het alleen maar erger door make-up te gebruiken hoor
Je verstopt je poriën door dat spul op je gezicht te smeren, waardoor je NOG meer puisten krijgt.

14-06-2011, 18:53

Citaat door berkania16:
lol je maakt het alleen maar erger door make-up te gebruiken hoor
Je verstopt je poriën door dat spul op je gezicht te smeren, waardoor je NOG meer puisten krijgt.
vandaar ook dat die domme blondje ook zo'n rotte schimmel huid heeft meskiena

ipv acne te bestrijden, loopt ze het te coveren met een klodder make-up, en brengt ze meer puisten tot leven

14-06-2011, 18:58
Heb dit filmpje ook gisteren gezien op beautygloss.nl.
Heel heftig. In het filmpje heeft ze het mooi gecamoufleerd, maar volgens mij ziet het er niet uit in het echt.

14-06-2011, 19:03
De beste oplossing voor haar is echt die Sterke pil genaamd Roccatune ofzoiets! Met make up wordt het alleen maar erger en viezer!

Elhamdoulilaah dat ik dit niet heb! Ik zou echt alles aan doen om acne tr bestrijden.

14-06-2011, 19:14

Citaat door alhoceimia_20:
het ziet er idd prachtig uit, op een filmpje met licht, en op foto's.

maar in het echt zal er smerig uit zien van dichtbij.
denk maar aan kleurloze bobels op je gezicht, en pukkels die vervellen dus losse vellen zal ze zeker hebben.

acne, en een klodder make-up is altijd te zien en absoluut niet charmant. je moet je acne bestrijden en niet coveren.
want je acne zie je hoe dan ook, dus met een klodder smerige make-up of zonder
goede reactie.

14-06-2011, 19:28

Citaat door alhoceimia_20:
het ziet er idd prachtig uit, op een filmpje met licht, en op foto's.

maar in het echt zal er smerig uit zien van dichtbij.
denk maar aan kleurloze bobels op je gezicht, en pukkels die vervellen dus losse vellen zal ze zeker hebben.

acne, en een klodder make-up is altijd te zien en absoluut niet charmant. je moet je acne bestrijden en niet coveren.
want je acne zie je hoe dan ook, dus met een klodder smerige make-up of zonder
Helemaal waar! maar ik vind het toch dapper van haar dat ze zich zonder make-up laat zien met zo'n gezicht

14-06-2011, 19:29



Citaat door Nimbooda:
De beste oplossing voor haar is echt die Sterke pil genaamd Roccatune ofzoiets! Met make up wordt het alleen maar erger en viezer!

Elhamdoulilaah dat ik dit niet heb! Ik zou echt alles aan doen om acne tr bestrijden.
Ikzelf heb niet zo'n felle acné,en ik gebruik roa..dus ik snap echt niet waarom zij dat niet doen??

14-06-2011, 19:30

Citaat door Tasjesdieff:
Heb dit filmpje ook gisteren gezien op beautygloss.nl.
Heel heftig. In het filmpje heeft ze het mooi gecamoufleerd, maar volgens mij ziet het er niet uit in het echt.

Dat denk ik ook ! Eenmaal als ze voor jou staat , kunt je al de bobbeltje zien.. Dat heeft ook geen zicht natuurlijk!
Wel vind ik dat ze mooi ogen heeft

14-06-2011, 19:44

Citaat door Womanity:

Dat denk ik ook ! Eenmaal als ze voor jou staat , kunt je al de bobbeltje zien.. Dat heeft ook geen zicht natuurlijk!
Wel vind ik dat ze mooi ogen heeft
Ja, en dat ziet er niet uit meskiena.
Inderdaad, ze heeft hele mooie ogen!

Pagina's : [1] 2 3 4