Bekijk volle/desktop versie : Gratis Isam logos voor mobieltje

Pagina's : [1] 2 3 4

17-10-2004, 17:58
helaba

na aanvraag en aandringen van veel mensen hier is het me eindelijk gelukt om dan wat voorlopige islam logos op de site te zetten (http://www.chebbab.com)
Ik ga mijn best doen om er meer toe te voegen...

het werkt op de zelfde manier als de Logos

groetjes

17-10-2004, 18:18

hahhaha, hamdoelileh! thanks! ma3asalamaatjes

17-10-2004, 18:25
heeeeeeeeeeeel graaggg gedaaan hoor

17-10-2004, 18:35
alleen heb niet egt veel verstand ervan hoe ik het moet doen etc. maar verder zal ik het aan iedereen doorgeven over dese site

17-10-2004, 18:40

heeel simple kies je logo, dan neem je gsm en ga naar wap, in de opties van je wap kan je een url ingeven en geef deze in (url staat onder elke logo) en thats it

alvast bedankt voor je steun en vergeet zeker niet aan te melden om dan op de hoogte te blijven van alle nieuws ....

17-10-2004, 20:14
heel leuk gedaan hoor en die beltonen is mij ok gelukt thanks islam broeder

17-10-2004, 20:40
hey iik heb een sony ericsson t610 nou weet ik dus echt niet wat ik moet intikken
als ik naar mijn wap-opties ga kan ik kiezen uit: wap-profielen, beveiliging, cookies, wachtwoorden en cache wissen nou weet ik egt niet wat ik moet kiezen ik denk wap-profielen en dan krijg ik niks misschien ligt het aan mijn mobiel maar ik weet dus ook niet waar ik die adres moet intikken??
als je me zou kunnen helpen graag
xxjes semmia

17-10-2004, 20:52
he samia, zelfde probleempje heb ik ook.... en trouwens is er een verschil tussen wap en gprs???

17-10-2004, 21:51
wap is een een soort internet, gprs is een manier van connectie, meestal moet gprs appart aanvragen bij je operator, maar de gewone (csd) connectie is bij iedereen actief maar moet je wel eerst de instellingen aanvragen bij je operator, die je daarna in je wap instellingen gaat invoeren in het toestel , ik heb ook een T610 en je maakt eerst een connectie met je homepage, daarna ga je naar opties en dan zie je url ingeven.. dan geef je het url in van de gekozen logo of beltoon op http://www.chebbab.com
that's it folks

vergeet wel niet te registreren op de site om dan op de hoogte te blijven van alles, mocht je ook vragen hebben kan je die dan ook op de speciale daarvoor opgerichte forum , dank je

18-10-2004, 11:33
heb er nog drie bijgevoegd

18-10-2004, 14:02

Citaat door chebbab:
wap is een een soort internet, gprs is een manier van connectie, meestal moet gprs appart aanvragen bij je operator, maar de gewone (csd) connectie is bij iedereen actief maar moet je wel eerst de instellingen aanvragen bij je operator, die je daarna in je wap instellingen gaat invoeren in het toestel , ik heb ook een T610 en je maakt eerst een connectie met je homepage, daarna ga je naar opties en dan zie je url ingeven.. dan geef je het url in van de gekozen logo of beltoon op http://www.chebbab.com
that's it folks

vergeet wel niet te registreren op de site om dan op de hoogte te blijven van alles, mocht je ook vragen hebben kan je die dan ook op de speciale daarvoor opgerichte forum , dank je
hoe moet ik die connectie maken dan??

18-10-2004, 19:35
gewoon naar Diensten gaan en dan homepage klikken en dan verbinden, dan kijk hierboven hey

18-10-2004, 20:35

maar die diensten staan niet bij wap- opties

19-10-2004, 11:08
hoe bedoel je?

19-10-2004, 11:36
nou zo als ik zeg bij mij mobiel staat er wap- opties maar er staat nergens diensten

Pagina's : [1] 2 3 4