Bekijk volle/desktop versie : GEBEDSTIJDEN OP M.nl!!! Of niet???



14-06-2011, 12:43
Als ze dat nou eens zouden realiseren.....dan maak ik geen nieuw nick.

Want deze persoonlijkheid heeft het gehad. Dus dames dit is het minste toch wat ze kunnen realiseren?

14-06-2011, 12:46


Ja en gebedsruimte!

14-06-2011, 12:48

Citaat door Respectvol_25:
Als ze dat nou eens zouden realiseren.....dan maak ik geen nieuw nick.

Want deze persoonlijkheid heeft het gehad. Dus dames dit is het minste toch wat ze kunnen realiseren?
dat noemt men radicaliseren en dat kan hun inkomsten kosten (subsidie) m.nl is voor integratie is om taboo's te doorbreken , we moeten praten over hoe we homo's accepteren in onze families en vrouwen beter emanciperen (afstand geloof) en stijging scheidingen als gevolg daarvan dat is waarover we het moeten hebben en niet over gebedstijden daar heb je iran.nl / SA.nl voor ofzo

14-06-2011, 12:55

Citaat door hanazuki:
dat noemt men radicaliseren en dat kan hun inkomsten kosten (subsidie) m.nl is voor integratie is om taboo's te doorbreken , we moeten praten over hoe we homo's accepteren in onze families en vrouwen beter emanciperen (afstand geloof) en stijging scheidingen als gevolg daarvan dat is waarover we het moeten hebben en niet over gebedstijden daar heb je iran.nl / SA.nl voor ofzo


Sorry maar hier moet ik om lachen.

Je bent hiermee toppunt van sarcasme. Ik vond dat heel handig op werk vroeger. Dan kon ik gebedstijden volgen. Nu is dat passer......

14-06-2011, 13:05



Citaat door lala_amira:
Ja en gebedsruimte!

Lawah. De volgende stap is Internetimam.

Is niet eens zo een gek idee.

14-06-2011, 13:07

Citaat door Respectvol_25:
Lawah. De volgende stap is Internetimam.

Is niet eens zo een gek idee.
Bestaat al Cyberimaam