Bekijk volle/desktop versie : Assaidi op de foto met de Maffiaburgemeester van Nador



Pagina's : [1] 2 3

14-06-2011, 10:46

14-06-2011, 10:51


wie is de burgemeester? Die met een fez op?

14-06-2011, 12:18

Citaat door S2000:
wie is de burgemeester? Die met een fez op?
Volgens mij is dat een acteur..

14-06-2011, 12:28

Citaat door kelaadesmgouna:
Volgens mij is dat een acteur..
Klopt die vrouw ook en die naast ook

14-06-2011, 12:32


Ja dat is Mohammed El Jem. Assaidi is een zware volksheld.

14-06-2011, 14:05
Die andere twee zijn van amsterdamse consulaat. Die brede met snor en die akachar..

14-06-2011, 14:44
Mensen Zijn gestorven voor hun geloof. ZIjn gestorven voor hun land. Wie kent ze?

Oussama maakt een paar leuke acties geeft een paar verkeerde voorzetten... maar is een held en kan niet meer over straat.

Er klopt iets niet

14-06-2011, 14:45
Wie is de burgemeester dan?

14-06-2011, 14:47

Citaat door Lantismo:
Die andere twee zijn van amsterdamse consulaat. Die brede met snor en die akachar..
Wtf, zijn zij dta echt?

14-06-2011, 14:57

Citaat door komtgoed:
Mensen Zijn gestorven voor hun geloof. ZIjn gestorven voor hun land. Wie kent ze?

Oussama maakt een paar leuke acties geeft een paar verkeerde voorzetten... maar is een held en kan niet meer over straat.

Er klopt iets niet

14-06-2011, 15:20
Ik was er ook, hij kwam bhel shi koning aan in een X5 en zo 2 van die zwarte autos achter hem en 2 voor hem. en hij zo zwaaien naar het volk. De koning zou die dag komen. Maar in plaats van hem kwam Assaidi. Assaidi ging ook berbers praten. Hij zei ik bedank jullie allemaal dat jullie hier zijn en wij zijn allemaal Marokkanen. Ik heb jullie in mijn hart en ging ff wat mense bedanke. en hij zei nog leve de koning op et eind. ,Daoudia kwam trouwens ook nog zingen. Er werden ook grappen gemaakt over de Algerijnen zoals: Petit Taxi van Marokko neemt maar 3 mensen mee die van Algerije 4. Maar mensen zeiden dat de koning het helemaal niet blij was dat Assaidi zo werd behandeld en dat die bestuurders een probleem hebben. Hij werd als koning behandeld op de dag de koning zou komen dus tja

14-06-2011, 15:25

Citaat door Taarabt:
Ik was er ook, hij kwam bhel shi koning aan in een X5 en zo 2 van die zwarte autos achter hem en 2 voor hem. en hij zo zwaaien naar het volk. De koning zou die dag komen. Maar in plaats van hem kwam Assaidi. Assaidi ging ook berbers praten. Hij zei ik bedank jullie allemaal dat jullie hier zijn en wij zijn allemaal Marokkanen. Ik heb jullie in mijn hart en ging ff wat mense bedanke. en hij zei nog leve de koning op et eind. ,Daoudia kwam trouwens ook nog zingen. Er werden ook grappen gemaakt over de Algerijnen zoals: Petit Taxi van Marokko neemt maar 3 mensen mee die van Algerije 4. Maar mensen zeiden dat de koning het helemaal niet blij was dat Assaidi zo werd behandeld en dat die bestuurders een probleem hebben. Hij werd als koning behandeld op de dag de koning zou komen dus tja
koning is jaloers hahahahaha

14-06-2011, 15:31



Citaat door Taarabt:
Ik was er ook, hij kwam bhel shi koning aan in een X5 en zo 2 van die zwarte autos achter hem en 2 voor hem. en hij zo zwaaien naar het volk. De koning zou die dag komen. Maar in plaats van hem kwam Assaidi. Assaidi ging ook berbers praten. Hij zei ik bedank jullie allemaal dat jullie hier zijn en wij zijn allemaal Marokkanen. Ik heb jullie in mijn hart en ging ff wat mense bedanke. en hij zei nog leve de koning op et eind. ,Daoudia kwam trouwens ook nog zingen. Er werden ook grappen gemaakt over de Algerijnen zoals: Petit Taxi van Marokko neemt maar 3 mensen mee die van Algerije 4. Maar mensen zeiden dat de koning het helemaal niet blij was dat Assaidi zo werd behandeld en dat die bestuurders een probleem hebben. Hij werd als koning behandeld op de dag de koning zou komen dus tja


De koning zou zich bezig moeten houden met andere -belangrijkere- dingen aan z'n hoofd, zoals die demonstranten ipv jaloers te zijn op Assaidi.

14-06-2011, 16:22

Citaat door Vakantie2011:
Rqayed Bachir is de burgemeester daar toch?

14-06-2011, 17:49

Citaat door Marocaine_:
Wtf, zijn zij dta echt?
Jah die met snor is de opperhoofd bij het Consulaat, hij komt volgens mij uit Nador ofzo en die kale die regelt de paspoorten.,

Pagina's : [1] 2 3