Bekijk volle/desktop versie : Mijn perfecte bruiloft!!!



Pagina's : [1] 2 3 4

13-06-2011, 18:09

.
.
.
...Mijn perfecte bruiloft...
{inshallah}

Ziana: Samira (uit Belgie)
- Beste ziana die ik heb meegemaakt die ook goed kan opmaken (!!). Daarnaast is ze geduldig en heeft ze echt prachtige jurken!! Mijn absolute nummer 1.



Catering en decoratie: Besaha (uit Gorkum)
- Ze hebben echt SUPERRRlekker eten. Daarnaast hebben ze allerlei soorten hapjes, heerlijke bonbons en nog veel meer.. Helemaal super voor een perfecte avond.



DJ: DJ Najat (uit Venlo)
- Vetste DJ! Zet altijd de hele tent op zijn kop. Draait gevarieerde muziek en laat de dansvloer de hele avond volstaan, en heeft ze werkelijk prachtige special effects en soussia kleding. Echt een topper.



Camera en fotograve: Studio Amal
- Professionele mensen en maken mooi beelden en foto's.



Zaal: De Koning (Amsterdam)
- Een mooie zaal waar je echt sjiek kunt feesten. Op onderstaande foto is de zaal niet echt mooi gedecoreerd, maar hij kan echt prachtig worden. En heeft een prachtige entree voor het bruidspaar (zie trap).





Bruidsjurk:



Taart:
- Er wordt niet echt veel aandacht door marokkanen aan taarten besteedt. Wel aan het uiterlijk maar niet aan hoe de taart smaakt. Vaak smaakt de taart dan ook naar boter met suiker. De taart moet ook echt lekker zijn!



Auto:
- Vind zo'n oldtimers toch echt prachtig bij een bruiloft.


.
.
.
Plaats jullie Toppertjes!!!
(Plaats foto's met evt. de naam van de betreffende dienstverleners.)


13-06-2011, 18:27


Helemaal mee eens wat je zegt betreft de bruidstaart Er wordt op de meeste bruiloften weinig aandacht geschonken aan een bijzondere bruidstaart terwijl de bruidstaart echt in de picture staat. Denk aan de mooiste (aansnij) fotomomenten die je eruit haalt.

Dus een advies aan de aankomende bruidjes: Kijk eens wat verder rond ipv te stappen naar de plaatselijke banketbakker (met standaard bruidstaarten). Genoeg mooie creatie's als je een beetje rondkijkt

13-06-2011, 18:37
Hele mooie en goede diensten!!
Wanneer trouw je meid?

13-06-2011, 18:57
Leuke topic mijn droombruiloft is een kinderloze bruiloft. Hatende marokkanen die overal open aanmerkingen hebben wil ik ook graagg zien verdwijnen dan heb ik een topdag haha

13-06-2011, 19:17



Citaat door Incipient:
Leuke topic mijn droombruiloft is een kinderloze bruiloft. Hatende marokkanen die overal open aanmerkingen hebben wil ik ook graagg zien verdwijnen dan heb ik een topdag haha

13-06-2011, 19:20
Die zaal is echt supermooi!

13-06-2011, 19:24
een perfecte bruiloft is een islamitische bruiloft

13-06-2011, 20:01
prachtige diensten

zo te zien krijg je een onvergetijke dag

13-06-2011, 21:00

Citaat door Couture_Cakes:
Helemaal mee eens wat je zegt betreft de bruidstaart Er wordt op de meeste bruiloften weinig aandacht geschonken aan een bijzondere bruidstaart terwijl de bruidstaart echt in de picture staat. Denk aan de mooiste (aansnij) fotomomenten die je eruit haalt.

Dus een advies aan de aankomende bruidjes: Kijk eens wat verder rond ipv te stappen naar de plaatselijke banketbakker (met standaard bruidstaarten). Genoeg mooie creatie's als je een beetje rondkijkt
Inderdaad!!

13-06-2011, 21:05
Hey meid,
Bedankt voor je reactie. Alleen ga ik nog niet trouwen! haha..
Maar dit is het lijstje dat ik heb samengesteld.
Ben benieuwd naar jullie lijstjes!!


Citaat door missz_mocrotjuh:
Hele mooie en goede diensten!!
Wanneer trouw je meid?

13-06-2011, 21:08
bij deze sluit ik me aan inshallah.

13-06-2011, 21:10
Ja echt he, kinderen kunnen echt vervelend zijn op een bruiloft!! Maar hoe zet je het op de uitnodiging?!! Ik denk dat ik het er gewoon letterlijk op zou zetten.

Mensen die overal op- en aanmerkingen over hebben die mogen van mij praten totdat ze een ons wegen.
Dat blijf je houden. Doe gewoon de dingen waar jij met je hart achter staat. Meer kun je niet doen. Praten doen ze nou eenmaal toch altijd.



Citaat door Incipient:
Leuke topic mijn droombruiloft is een kinderloze bruiloft. Hatende marokkanen die overal open aanmerkingen hebben wil ik ook graagg zien verdwijnen dan heb ik een topdag haha

13-06-2011, 21:13


bsahtek meid en heel veel geluk inchalah

13-06-2011, 21:14

Citaat door roosje4:
een perfecte bruiloft is een islamitische bruiloft
bij deze sluit ik me aan inshallah.

13-06-2011, 21:17
Hoi roosje,
Uiteraard is een islamitische bruiloft de beste bruiloft die er kan zijn. Daar kan niemand je op tegenspreken!!


Citaat door roosje4:
een perfecte bruiloft is een islamitische bruiloft

Pagina's : [1] 2 3 4