Bekijk volle/desktop versie : Moppen Topic!

Pagina's : 1 2 [3] 4 5 6 7 8

13-06-2011, 22:33

13-06-2011, 22:37

whahahahahahahhaah

wajoo whaahahh

13-06-2011, 22:39
Er was eens een Nederlander een Turk en een Soussi. Elk werd hun gevraagd:"Als je nu een miljoen zou hebben wat zou je er mee doen?" Waarop de Nederlander antwoorde: "ik zou waarschijnlijk een huis kopen."en de Turk antwoorde "ik ga er een paar mooie autos van kopen. Toen er aan de Soussi werd gevraagd wat zou jij doen met een miljoen antwoorde deze: Ik verdeel het onder de armen. Iedereen stond versteld van dit antwoord. Iedereen zei, dit is wel heel gul. "Hoe pak je dit aan dan", "gewoon", zei de Soussi. "Ik doe de ene helf onder me linker arm en de andere helft onder me rechter arm.[/SIZE]

13-06-2011, 22:42

13-06-2011, 22:44

Er waren eens 3 mannen.
Een Turk, een Hollander, en een Marokkaan.
Ze waren alle 3 gek geworden.
Dus de psycholoog gaf ze wat medicijnen.
Een tijdje later was hij benieuwd of die gewerkt had.
Hij nam ze alle 3 mee naar een zwembad, zonder water.
Hij zegt tegen de Turk: ''spring in het water!''
Dus de turk springt, die is niet genezen ziet de psycholoog.
Hij zegt tegen de Hollander: ''spring in het water!''
hollander springt, die is ook niet genezen ziet hij.
Hij zegt tegen de Marokkaan: ''Spring in het water!''
De marokkaan springt niet, en kijkt de psycholoog aan.
De psycholoog denkt, hij is genezen maar toch maar effe vragen...
Waarom wil je niet springen?, vroeg de psycholoog.
Marokaan: IK HEB GEEN DIPLOMA!

13-06-2011, 22:45

13-06-2011, 22:48
hahaha ga door dit is een leuke topic

13-06-2011, 22:50

Citaat door Oujdiaa--:
deze is gruwelijk

13-06-2011, 22:50
Hmidou en Naima in volle scheiding staan voor de rechter met betrekking tot de toewijzing van hun dochter. Naima komt haar standpunten verdedigen:
"Ach, mr de rechter, ik heb dat kind 9 maand gedragen, ik heb het gekoesterd en gevoed,....." En zo gaat het eventjes verder.
Dan mag Hmidou zijn zegje doen. Hij staat rustig op, kijkt de zaal eens rond en zegt dan: "Wel, mr de rechter. Als ik naar een frisdrankautomaat ga, ik steek een halve Euro in de gleuf en er komt een blikje cola te voorschijn, van wie is dan eigenlijk dat blikje? Van mij of van de automaat? VOILA!"[/SIZE]

13-06-2011, 22:51

Citaat door lala-citroentje:
hahaha ga door dit is een leuke topic
hahah oke meid Up gewoon mee en zet deze topic boven aan zodat iedereen mee kan uppen!

13-06-2011, 22:51

Citaat door Oujdiaa--:
Hmidou en Naima in volle scheiding staan voor de rechter met betrekking tot de toewijzing van hun dochter. Naima komt haar standpunten verdedigen:
"Ach, mr de rechter, ik heb dat kind 9 maand gedragen, ik heb het gekoesterd en gevoed,....." En zo gaat het eventjes verder.
Dan mag Hmidou zijn zegje doen. Hij staat rustig op, kijkt de zaal eens rond en zegt dan: "Wel, mr de rechter. Als ik naar een frisdrankautomaat ga, ik steek een halve Euro in de gleuf en er komt een blikje cola te voorschijn, van wie is dan eigenlijk dat blikje? Van mij of van de automaat? VOILA!"[/SIZE]
Snappen jullie deze ??

13-06-2011, 23:01
hahah jaaa ik snap em

13-06-2011, 23:08

Citaat door lala-citroentje:
hahah jaaa ik snap em
hahah ik niet vertel?

13-06-2011, 23:11
Met andere woorden Hmidou heeft zijn pippie in Naima gestopt en toen is het kind eruit gekomen. snapie om het even netjes te houden hahaha

13-06-2011, 23:11
Ik snap hem nu wel

Pagina's : 1 2 [3] 4 5 6 7 8