Bekijk volle/desktop versie : spoed advies voor een vriendin waar ik veel om geef



Pagina's : [1] 2 3

12-06-2011, 15:15
Ik heb dus een vriendin die gescheiden is en een kind heeft

het word tijd dat ze aan de man komt
ze wil serieus trouwen maar pakt het heel verkeerd aan.

laatst heeft ze een man uitgenodigd bij haar thuis en het was best laat ze kende hem van internet en weleens telefonisch gesproken haar intentie was niet slecht of zo maar ik zei tegen haar het komt heel erg raar over bij die man maar ze begrijpt het niet.

ik zei tegen haar die gaat je echt niet seriues nemen maar het wil niet doordringen tot haar.

heeft haar please advies hoe het wel moet.

12-06-2011, 15:21


je hebt je klinkers terug zie ik

een vreemde man thuis uitnodigen is idd niet zo slim. het is niet vreemd dat hij haar niet serieus neemt.
ze is een gescheiden vrouw, ik neem aan dat ze geen 16 is en dus weet waar ze mee bezig is.
als ze niet doorheeft dat het niet gepast is om een vreemde man bij haar thuis uit te nodigen, dan zit er een steekje los denk ik. dat kan namelijk heel gevaarlijk zijn!

12-06-2011, 15:34
Tijd om aan de man te komen? Waarom. Zo te lezen is ze helemaal niet klaar voor een man. Je laat een man toch niet bij je thuis komen? Laat haar zich concentreren op haar kind, een man kruist haar pad wel.

12-06-2011, 15:43
Ik vind haar gedrag echt heel erg onverantwoordelijk. Zomaar een vreemde man van het internet bij haar thuis uitnodigen met een kwetsbaar kind in huis. Er kan van alles gebeuren. Met haar of met haar kind. Dit is toch niet hoe een volwassen vrouw en een moeder hoort te handelen?

Ik zou maar een heel pittig gesprekje met haar aangaan, dat dit echt onverantwoord is, om mannen in huis te halen en vooral als haar kindje erbij is. En dat als ze wl trouwen, dat ze dat maar via kennissen of de moskee moet spelen en niet via intetnet. Op internet kom je meestal toch alleen maar losers tegen de helft is getrouwd en de andere helft is gewoon debiel. Daar wilt ze toch niet mee thuis komen?

12-06-2011, 15:46


ik neem aan dat ze oud en wijs genoeg is om te weten hoe het hoort, tenzij ze gewoon geen normen en waarden heeft meegekregen.


in dat geval heb jij verkeerde vrienden

12-06-2011, 15:51
Zij is idd niet verstandig bezig en als zij vreemde mannen in huis haalt & het slechte er niet van inziet dan is het triest gesteld met haar.

12-06-2011, 16:16
ik heb diverse keren met haar gepraat maar wallou het helpt niet

en het is echt niet zo dat ze slecht is of seks wil zo is ze totaal niet.

12-06-2011, 16:20
Wat wil ze dan waarom nodigt ze hem thuis uit dan?

12-06-2011, 16:33
Leuke vriendin heb je. Mannen thuis ontvangen.

12-06-2011, 16:39

Citaat door Sneeuwvlokje.:
Wat wil ze dan waarom nodigt ze hem thuis uit dan?
om te leren kennen

maar ik zei tegen haar zo geef je geen nette indruk maar dat begreep ze niet

12-06-2011, 16:40

Citaat door l7obl3mar:
Leuke vriendin heb je. Mannen thuis ontvangen.
een man geen mannen

12-06-2011, 16:43

Citaat door sarah73:
Ik heb dus een vriendin die gescheiden is en een kind heeft

het word tijd dat ze aan de man komt
ze wil serieus trouwen maar pakt het heel verkeerd aan.

laats heeft ze een man uitgenodigd bij haar thuis en het was best laat ze kende hem van internet en weleens telefonisch gesproken haar intentie was niet slecht of zo maar ik zei tegen haar het komt heel erg raar over bij die man

ik zei tegen haar die gaat je echt niet seriues nemen maar het wil niet doordringen.

heeft haar please advies hoe het wel moet.
Jouw vriendin spoort niet helemaal een wildvreemde gek van het internet thuis uitnodigen. op een keer zal dit niet goed voor haar aflopen.

12-06-2011, 16:56


ze zegt dus dat hij geen vreemde is en dat ze hem heeft leren kennen via ping en telefonisch contact maar kan je een man dan zomaar vertrouwen

zelfs bij een hollandse vrouw zonder normen en waarden kom je er pas in als ze je een lange tijd kent
maar dit begrijpt ze totaal niet

12-06-2011, 17:08
Dit roep ik niet snel, maar zij zal hoogstwaarschijnlijk de oorzaak zijn van die scheiding. Wanhopig op zoek gaan naar mannen op het internet + ermee daten alsof het de meest normale zaak is + deze bij haar thuis uitnodigen + schaamteloos doorgaan tot in de late uurtjes en dit voor een moeder? Wat voor een advies wil je? Je hebt met een schande-geval te maken, face it! Je zou haast denken dat ze geleerd zou hebben uit haar scheiding

12-06-2011, 17:08

Citaat door sarah73:
een man geen mannen



Da's er al 1 teveel.

Zeg je vriendin zich een kuisheidsgordel aan te schaffen en zich te focussen op het groot brengen van haar kind ipv dat soort onzin.

Pagina's : [1] 2 3