Bekijk volle/desktop versie : Meisjes: maagd of toch maar niet



Pagina's : [1] 2 3

11-06-2011, 21:35
Ik had onlangs weer een gesprek met mijn girlies over wat voor soort man we zouden willen trouwen. Ze zeiden dat ze liever een man willen die al ontmaagd is. De reden was niet omdat ze geloven dat toch alle mannen zijn ontmaagd, maar omdat ze willen dat er toch tenminste één persoon weet wat ie moet doen tijdens de huwelijksnacht. Ze hebben dus schrik dat het superawkward gaat zijn als ze met een maagd trouwen, die zelf ook niet echt weet wat ie moet doen.

Ikzelf zou juist liever een maagd willen hoe schaars die ook mag zijn. Stel je voor dat je man je helemaal gaat zitten vergelijken met zijn vorige ervaringen, dat is toch ook echt awkward

Dus, wat denken jullie? Wat is jullie voorkeur?

11-06-2011, 21:38


Geen voorkeur
Als ik een man leuk vind en van hem hou is dat denk ik toch net belangrijker dan het feit of hij maagd is of niet.
Mits hij er goed mee omgaat natuurlijk..
En niet een naam heeft en hij algmeen bekend is om het feit dat hij geen maagd meer is

11-06-2011, 21:40
je vriendinnen weten wat ze willen

11-06-2011, 21:42
mij maakt het niet veel uit,
zou wel liever met een maagde trouwen.. maar stel dat hij geen maagd meer is.. vind ik dat niet een probleem.
zolang die maar geen slechte naam heeft wat hiervoor eerder werd gemeld

11-06-2011, 22:05



Citaat door Hakiimaaa:
Geen voorkeur
Als ik een man leuk vind en van hem hou is dat denk ik toch net belangrijker dan het feit of hij maagd is of niet.
Mits hij er goed mee omgaat natuurlijk..
En niet een naam heeft en hij algmeen bekend is om het feit dat hij geen maagd meer is
Ja, natuurlijk is dat belangrijker, maar toch kan het een rol spelen.



Citaat door The_Rock:
je vriendinnen weten wat ze willen
Ach ja, waarom niet. Ze zijn oud genoeg om daar over na te denken en er een mening over te hebben.


Citaat door butterfly_moi:
mij maakt het niet veel uit,
zou wel liever met een maagde trouwen.. maar stel dat hij geen maagd meer is.. vind ik dat niet een probleem.
zolang die maar geen slechte naam heeft wat hiervoor eerder werd gemeld

Nee, sowieso moet hij niet bekend staan als de player ofso. Waarom zou je dan toch liever een maagd willen?

11-06-2011, 22:13
Natuurlijk wil iemand een maagd willen denk ik maar ja die zijn uitgestorven

11-06-2011, 22:16
Liefde maakt blind.

11-06-2011, 22:17

Citaat door Puur_Natuur:
Natuurlijk wil iemand een maagd willen denk ik maar ja die zijn uitgestorven
Ja, het is toch niet zo vanzelfsprekend dat alle meisjes een maagd willen. Mijn vriendinnen willen liever iemand met ervaring...
Maar ja, je hebt gelijk, de maagden zijn toch bijna uitgestorven.

11-06-2011, 22:18

Citaat door Brabantse:
Liefde maakt blind.
Hoe bedoel je?

11-06-2011, 22:19

Citaat door eScO_maRoC:
Hoe bedoel je?
Wat boven ook al vermeld is; wanneer ik denk dat ik de liefde heb gevonden doet het verleden er niets meer aantoe. Zolang hij zich gebeterd heeft, who am i to judge.
Dan trouw ik, bij wijze van, de grootste player van NL.

11-06-2011, 22:19
Wat betekent awkward?

11-06-2011, 22:19
tuurlijk is een maagd beter dan ben je de eerste en als t goed is de enige

11-06-2011, 22:21



Citaat door Brabantse:
Wat boven ook al vermeld is; wanneer ik denk dat ik de liefde heb gevonden doet het verleden er niets meer aantoe. Zolang hij zich gebeterd heeft, who am i to judge.
Dan trouw ik, bij wijze van, de grootste player van NL.

Nee, ik heb het niet over oordelen over het feit dat hij maagd is of niet, maar gewoon wat je zou willen als je denkt aan je huwelijksnacht. Liever een ervaren man of toch maar even een awkward moment, maar dan tenminste weten dat jij voor hem de eerste bent.

11-06-2011, 22:23

Citaat door Sukkell:
Wat betekent awkward?
beetje genant, onhandig...


Citaat door Fatiine:
tuurlijk is een maagd beter dan ben je de eerste en als t goed is de enige
Vind ik dus ook!

11-06-2011, 22:23

Citaat door eScO_maRoC:

Nee, ik heb het niet over oordelen over het feit dat hij maagd is of niet, maar gewoon wat je zou willen als je denkt aan je huwelijksnacht. Liever een ervaren man of toch maar even een awkward moment, maar dan tenminste weten dat jij voor hem de eerste bent.
Hmm. gek dat ik daar gewoon over moet twijfelen. :s

Pagina's : [1] 2 3