Bekijk volle/desktop versie : ladies ik hebeen intiem vraagje



11-06-2011, 20:59
wie heeft ooit een darmspoeling/-reiniging gedaan? zo ja, hoe?

11-06-2011, 21:15


Niet, moet je daarvoor niet doorverwezen zijn?

11-06-2011, 21:19
ja als je t moet doen bijv voor een operatie ofzo. maar je kan t tegenwoordig ook thuis doen. ik vroeg me af of iemand dat al heeft gedaan en zo ja hoe .

12-06-2011, 10:40
ben ik ook wel benieuwd naar.

12-06-2011, 11:18


Waarom zou je dat doen als het niet nodig is?

Ik moest een x voor een onderzoek een darmspoeling ondergaan. Moest ik 2 liter ranzigheid achterover slaan. Dacht dat ik doodging en uiteindelijk heb ik 2 dagen op de pot gezeten. Wat een horror. Zou het niet vrijwillig doen .

12-06-2011, 11:27

Citaat door Audrey:
Waarom zou je dat doen als het niet nodig is?

Ik moest een x voor een onderzoek een darmspoeling ondergaan. Moest ik 2 liter ranzigheid achterover slaan. Dacht dat ik doodging en uiteindelijk heb ik 2 dagen op de pot gezeten. Wat een horror. Zou het niet vrijwillig doen .
Maar het is wel goed als je het om de zoveel tijd laat spoelen. Ik zou dat ook wel willen doen.

12-06-2011, 11:34

Citaat door miss_ouarzazate:
Maar het is wel goed als je het om de zoveel tijd laat spoelen. Ik zou dat ook wel willen doen.
Het zal vast voordelen hebben, maar dat drankje was zo smerig. Het is gewoon niet voor te stellen. Weegt voor mij niet op.

12-06-2011, 13:05
Mijn zus had dat gedaan. Ze had last van haar darmen. Har darmen moesten eerst helemaal schoon zijn. Dus eerst aan de medicijnen(laxeermiddelen). Alles eruit. Daarna krijg je een spuitje in de rug tegen de pijn en gaan ze via de HASAK Anus naar binnen. Dan gaan ze de boel reinigen en bekijken. Zonder verdoving doet het hartstikke pijn. Ze bleek niets te hebben. Gewoon een spastische dikke darm. Daar hebben veel mensen last van. Is niets ernstig. Als je bloed bij je ontlasting ziet moet je gelijk aan de bel trekken.

12-06-2011, 16:05

Citaat door Nysrin:
Mijn zus had dat gedaan. Ze had last van haar darmen. Har darmen moesten eerst helemaal schoon zijn. Dus eerst aan de medicijnen(laxeermiddelen). Alles eruit. Daarna krijg je een spuitje in de rug tegen de pijn en gaan ze via de HASAK Anus naar binnen. Dan gaan ze de boel reinigen en bekijken. Zonder verdoving doet het hartstikke pijn. Ze bleek niets te hebben. Gewoon een spastische dikke darm. Daar hebben veel mensen last van. Is niets ernstig. Als je bloed bij je ontlasting ziet moet je gelijk aan de bel trekken.
Nee dat is wat anders sgat, bij je zus was het medisch maar wat de ts bedoelt is een klismakuur (als het ook zo heet) en daar krijg je geen spuit voor, er gaat een slang in je achterste en met water wordt het schoongespoelt ik dacht ook met veel kracht soort van hogedrukreiniger :P Je zult versteld staan wat voor troep en slijm eruit komt die je zo niet gauw uitpoept, maar met behulp van die kuur wordt alles schoon van binnen.

12-06-2011, 16:22
Ieuww lijkt me vreselijk..

12-06-2011, 17:17
Wat Audrey zegt, klopt precies. Krijg eerst maar liters van dat ranzig drankje op...

Ben je verplicht dit te doen? Waarom neem je niet gewoon een detox-kuur?

12-06-2011, 17:49

Citaat door Sfinks:
Wat Audrey zegt, klopt precies. Krijg eerst maar liters van dat ranzig drankje op...

Ben je verplicht dit te doen? Waarom neem je niet gewoon een detox-kuur?
Wat is dat en kun je het gewoon thuis doen?

Het lijkt me heel goed om op zijn tijd de darmen te spoelen.

12-06-2011, 18:10


zou dit ook goed zijn voor gegeten sihr.. lijkt me echt een verschoning van de darmen.. waar al die troep zit

12-06-2011, 18:14

Citaat door lallakouzina:
Wat is dat en kun je het gewoon thuis doen?

Het lijkt me heel goed om op zijn tijd de darmen te spoelen.
dit heb ik van google..

De Detoxkuur
Dit is het meest complete detoxpakket ter wereld!

En is geschikt voor zowel de beginnende als gevorderde gezondheidszoeker.

De symbiose van hoogwaardige natuurlijke supplementen gecombineerd met darmspoelingen en dieetaanpassing zorgt voor een grondige reiniging van het gehele darmstelsel, ontslakking en ontzuring van lichaamsweefsels en regeneratie van lichaam en geest.

Deze DETOXkuur is hét nieuwe gezondheidsplan van de 21e eeuw.
Dit unieke DETOXpakket bestaat uit 14 darmreinigende en darmfunctie herstellende producten, inclusief kuurboekje.

Korte beschrijving van de kuur:

Men bepaald aan de hand van persoonlijke doelstellingen en mogelijkheden de kuursterkte waarop men de kuur gaat uitvoeren.

1. Voorbereidingsfase (5 dagen)
In deze fase gaat men langzaam de normale voeding afbouwen.
In deze fase begint men met innemen van supplementen die de darmen schoonmaken en de darmwerking reguleren. Reiniging van schimmels en slechte bacterieen.

2. Detoxfase (2-7 dagen)
In deze fase het liefst sapvasten voor het best reinigende effect. Niets is verplicht dus u mag ook een reinigend dieet volgen en zelfs normaal blijven eten. Maar wij raden aan te sapvasten vanwege het zeer goede, reinigende effect, het rustgeven aan de spijsvertering en het verliezen van afvalstoffen (en vet).

Tijdens deze kuur heeft u GEEN honger. U gebruikt namelijk psyllium husk vezels, deze reinigen de darm zorgen voor een vol gevoel (absorberen gifstoffen). En gaan als een soort van bezem door de dunne en dikke darm.

In deze fase spoelt u de darm middels darmspoelingen (hoge darmspoelingen en/of klysma)

3. Opbouw - Nazorg fase (5 dagen)
Vastenbreken, het opbouwen van een normale, gezonde voeding met darmregulerende supplementen en versterking darmflora met 9 verschillende lactobacillen.

Wilt u een detoxkuur bestellen?
Ga naar winkel om te bestellen.